Citat:
Ursprungligen postat av
Reviews
Identiteten är fastslagen för länge sedan och killen bor i samma hus som bröderna Hert*berg.
Min uppfattning är att det råder en rädsla i tråden för att diskutera honom och hans gelikar. Varför ? Därför att deras osmakliga intresse för döden tar sig uttryck på ett makabert och ytterst motbjudande sätt. Anmärkningsvärt är att han med anhängare (hur många ?) bor i Boden och att flera av bilderna direkt för tankarna till dådet - asiatisk tjej, plastpåse, benens placering, två hugg i hjärtat. För att nämna några.
Här hittar vi de riktigt skruvade, gränslösa och iskalla killarna.....
Den fotograferande snubben i närheten av gula huset, undrar om han någonsin blev förhörd av polisen.
Du blandar visst ihop två olika killar.
Han (initialer SF från Jokkmokk, vet dock inte var han bor 2013/2014) som postade en bild (animerad bild) på en död asiatisk tjej inlinad i plast/cellofan, med snöre/band/tejp? om halsen, med två hugg vid hjärtat, samma ställen som VBs hugg satt, hadde denna bild på sin Facebook och tog bort den då jag skrev om det här på flashback så han följer nog med här.
Schlangekraft är som sagt en annan person (Ingem*r Joh*nnes Rod*nsjö '=a,a,e) och är folkbokförd på Fabriksgatan, samma uppgång som KJs kompisar bröderna Hert*berg.
Men jag tror att IJR aka Schlangekraft igentligen bor någon annanstans, tyvärr har jag ingen aning var, men jag har tänkt kanske i någon stuga nära fyndplatsen, han har i allafall själv skrivit att han bor nära fyndplatsen.
Jag har hittat MYCKET info angående vad han är för en slaggs person, från vad han skrivit om sig själv, och han är en så pass vidrig person så att jag tror inte på att han bor hemma hos föräldrana som är skrivna på samma address på fabriksgatan.
Det kan ju förståss ochså vara så att det är föräldrana som bor någon annan stans och att Schlangekraft faktiskt bor på Fabriksgatan.
Om han gjör det så skulle man tro att någon av bröderna Hert*berg borde ha skrivit något om honnom här på Flashback eftersom det, efter min mening, nog inte är någon tvekan om att minst en av dom läser här på tråden, men dom kanske är rädda för honnom? jag skulle ivarjefall vara det, jätterädd.