Citat:
Ursprungligen postat av
Vresrosen
Betygen och det förflutna är glömt. Nu krattar republikanerna manegen för ännu en kunglighet!
Kanske prins CP får kalla fötter?
http://www.expressen.se/noje/extra/sofia-hellqvists-hinder-pa-vagen-mot-karleken/
Du menar väl att monarkisterna krattar för ännu en kunglighet eller?
Men det är väl bara att konstatera att Utviket, Sofia, Strippan eller vad fan hon nu heter snart är en medlem av Bernadottefamiljen. Önskar Sofia lycka till!
Så här tror jag det går till;
Kungen: Välkommen in i vår lilla fina familj Sofia. Jag tycker du är trevlig och du får gärna baka pepparkakor med mig. Men bara jag får knåda och kamerorna är avstängda.
Silvia: Willkommen bästa Sofia, do är so söt und trevlig und Du har samma bakgrund som jag
Victoria: Hej kära Sofia, du är den finaste finaste tjejen jag känner. Du är vacker, trevlig och dessutom älskar du min broder C-P, min älskade bror.
Madeleine: Ge fan i min bror! Emma och jag vet vad du går för. Vi är så tighta asså! Men är det så förbannat viktigt att du och jag ska bli släkt så ger jag mig lite, men nästa gång du kommer hit så köp en flaska Whisky och en limpa röda Prince!
Chris O'Neil: Hallo Sweetie! I have just smoked a cigarette and I am going to sleep. My wife is not at home, she's with her friends somewhere here i NY.
Leonor, our daughter is OK, I think and hope, do you know?
Daniel: Ja men vad fan Sofia, det är ju bara att hänga med, det har ju jag gjort. Eller?
Tänk dig Sofia, för 10-15 år sen så var vi vanliga personer. Och även om jag sett lite fina bilder på dig när du var 16 år så har jag glömt det. Säger Vickan.
Emma Pernald: Sofia, jag önskar dig verkligen lycka till med Carl-Philip. Du är fin. Men jag är finare, både i kropp och själ, och dessutom har jag lite klass. Min pappa tjänar mer än din! Tror jag.
Jonas Bergström; Tjena Sofia! Long time.... Har legat lite lågt eftersom det sket sig lite här i det offentliga livet. Som du vet så var Madeleine och jag förlovade och morsan och farsan var så jävla stolta över mig. Det var verkligen livet och morsan träffade Silvia och dom hade trevligt och planerade för bröllopet mellan Madeleine och mig. Farsan träffade också Silvias man, min blivande svärfar. Men dom kom inte överens ett dugg. Min farsa är seriös och hårt arbetande och det kan man ju så här i efterhand inte säga om Madeleines pappa. Vilken jävla looser! Han frågade om min pappa hade kontakt med lite galanta damer, men då valde min pappa att lämna audiensen hos Kungen.
Men då vi märkte att det inte fungerade mellan Madeleine och mig så drog jag till Norge och hade sketaskoj där i en fjällstuga. Sofia, har du varit i en norsk fjällstuga nån gång?
Estelle: Hej Sofia, tycker om dig, du blir nog en bra moster