Det skulle inte alls förvåna mig om det är Perez som ligger bakom detta, nästan så att jag är helt övertygad om att det är han. Enda sen Barças dominans började har han gjort allt för att stoppa dominansen. Snubben värvar Kaka, Ronaldo, Benzema, Alonso, Arbeloa och Albiol under samma transferfönster, när det inte funkade tog han dit "Barçadödaren" Mourinho, när det inte heller funkade vann han tillslut La Ligas mest konstiga ligaguld med flertalet sjuka domarinsatser till deras fördel - och nu snackar jag om vecka in och vecka ut (än idag har jag aldrig upplevt en sådan hjälp med sånna sjuka fördelar varje vecka samtidigt som Barcelona fick allt emot dom). Det varade ett år, han har insett att det inte räcker, man måste gå längre in i organisationen för att störa oss för det funkar inte på planen.
Det har kommit upp flera skandaler och rykten, vem har glömt att det sjuka ryktet om att Barca-spelarna var dopade kom från Madridhåll? En tillfällighet knappast, Messis skattefusk Messis påstådda otrohet? Neymars kontraktssituation. Han gör allt i sin makt för att störa Barcelona.
Glömmer aldrig säsongen 2005/2006 (tror jag det var) när Messi inte fick lov att delta i början av säsongen i La Liga pga av Alaves och Real Madrid som hade klagat över att Messi inte var EU-spelare eller något sånt (minns inte alla exakta detaljer minns bara att dessa två klubbar var inblandade, inga andra hade klagat), de ville tom ha Messi avstängd under hela den säsongen - så blev självklart inte fallet.
Florentino Perez är en riktig maffia, a pile of stinky shit. Han köper allt som går att köpa, domare, förbund, allt. Eller vem fan glömmer efter Barcelonas semifinal vinst mot dem i CL, hur Real Madrid anmälde Barca-spelare för osportsligt beteende och ville få dom avstängda. Haha, alltså WTF. Vilken fucking klubb gör så?
Real Madrid skryter om att vara världens största klubb men dem har lillebrorskomplex för Barcelona och har haft det under merparten av 2000-talet. I modern tid är Real Madrid inget annat än en pinsam bäbisklubb som är avundsjuk på FC Barcelonas alla framgångar.
Blir det så att Barcelona inte får köpa några spelare, so be it. Låt Real Madrid med deras maffiaboss köpa spelare för 2, 3, 4 miljarder. Låt dem göra vad fan de vill. Det enda sättet att kunna rubba oss på är som Dani Alves och Pedro sa för några säsonger sen; "de måste köpa våra spelare för att bli bättre än oss".
Good luck u pieces of shits!