2014-03-31, 15:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fnurra-pa-traden
Vart i domen står det att FS är en kallblodig mördare ?
Eller försöker du säga vad andra skall tycka ?
Sid 46 i domen:
Citat:
Fredrik Svensson har genom sitt agerande visat inte bara förslagenhet utan också stor hänsynslöshet.
Enligt hovrättens mening ger de omfattande åtgärderna och det metodiska sätt
på vilket de utförts dessutom vid handen att gärningen måste ha föregåtts av viss planering.
Att i en dom skriva att FS varit, förslagen, hänsynslös och planerande innebär att man anser att han är kallblodig - eller hävdar du på allvar motsatsen?
Citera
2014-03-31, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av navybluerose
för helvete! sluta vara så negativa! jag menar, det är ju för fan inte ens sökert att Fredrik har mördat Marina, så lägg av! vet ni vem som kan kolla på denna sidan? många som inte bör se det! och då kanske dom tror att Fredrik är en kallblodig knarkande mördare, men det är fan inte sant! jag tror inte någon av er har ens träffat Fredrik så håll käft!!
För helvete sluta vara så positiv!
Det är ju för fan visst säkert att Fredrik mördat Marina, det har HR kommit fram till, så lägg av! Har du ingen annan fakta att komma med så är han skyldig!

Ja alla kan se den här sidan som har Internet, och bra är det så folk kan ta del av vilken jävla ynklig fitta han är!

Spela roll om man träffat han eller inte, han har betett sig som ett parasiterande svin som försökt tjäna pengar på Marinas död, trallar in i tråden som någon jävla översittande Jesus med arma utsträckta för att försöka omfamna och styra sina undersåtar, allt han gjort är för sig själv utan en enda omtanke på mordoffret eller dennes familj.

Hoppas han fucking sitter där och mår skit nu och torkar tårarna från kinden, för oavsett om hatar snuten och vägrar sammarbeta med dom, så var han fan skyldig Marina det, om han va oskyldig!
Citera
2014-03-31, 20:28
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
för helvete! sluta vara så negativa! jag menar, det är ju för fan inte ens sökert att Fredrik har mördat Marina, så lägg av!
Enligt hovrätten har han mördat Marina. Och är nu dömd till längre tids fängelse för dådet.
Så ser det ut alltså. Sen om du råkar ha en annan uppfattning så må så vara hänt.
Citat:
vet ni vem som kan kolla på denna sidan? många som inte bör se det! och då kanske dom tror att Fredrik är en kallblodig knarkande mördare, men det är fan inte sant!
Ja, det är säkert många som kan kolla på denna sidan, ingen tvekan om det.
Varför bör "många inte se det"? Det är väl bra för folk att upplysas om vad FS gjort sig
skyldig till. Att ha dödat en ung kvinna i hennes egen säng och sedan dumpat hennes kropp
ute i ödemarken. Bestulit denna mördade människa på drygt 10 000 kr efter dådet via
bankomatuttag. Från offrets bankkort. Trevlig prick den du.
Ja som sagt, hovrätten dömer vederbörande för mord. Och det framgår väl att han knarkat,
det förnekar han ju inte själv ens en gång, så det är väl ingen lögn om man påstår det.
Du hävdar med emfas att det är osanning att han dödat. Ta då den övertygelsen och bege
dig till Högsta Domstolen eller JO och hör efter vad man anser den övertygelsen vara värd.
Kanske kan du få till en ny rättegång, vad vet man.
Citat:
jag tror inte någon av er har ens träffat Fredrik så håll käft
Nej, som väl är har man sluppit råka på den människan ute i verkligheten.
Den något hätska uppmaningen på slutet är kanske inte direkt den rätta att uttrycka
på ett offentligt forum som det här där folk får tycka nästan precis vad fan som helst
och även du får det.
Du lär inte förmå tysta någon på det viset. Nix.
Citera
2014-04-01, 08:04
Bannlyst
Citat:
för helvete! sluta vara så negativa! jag menar, det är ju för fan inte ens sökert att Fredrik har mördat Marina, så lägg av! vet ni vem som kan kolla på denna sidan? många som inte bör se det! och då kanske dom tror att Fredrik är en kallblodig knarkande mördare, men det är fan inte sant! jag tror inte någon av er har ens träffat Fredrik så håll käft!!

Även om du har träffat fs så är han dömd för ett stort antal brott. Allt från stöld, inbrott, narkotika, barnmisshandel, och nu senast mord. Kort och gott han är en kallblodig, knarkande idiot som i många år framöver inte kan parasitera på andra.
Läs domarna så du får lite insikt och kunskap.
Citera
2014-04-01, 08:09
Bannlyst
Citat:
Vad är det som får dig att registrera dig på Flashback och skriva ovanstående inlägg? Vilka kunskaper har du som alla vettiga i tråden + hovrättens ledamöter saknar.
* Är Fredrik en knarkare?
* Är Fredrik dömd för mord?
* Har hans agerande enligt HR varit förslaget och hänsynslöst?

Om du inte är helt säker på att FS är oskyldig tycker jag att du bör hålla så stort avstånd som möjligt till honom, kära blomma!
Citera
2014-04-01, 10:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Willfram
Även om du har träffat fs så är han dömd för ett stort antal brott. Allt från stöld, inbrott, narkotika, barnmisshandel, och nu senast mord. Kort och gott han är en kallblodig, knarkande idiot som i många år framöver inte kan parasitera på andra.
Läs domarna så du får lite insikt och kunskap.

En osanning med modifikation och stor inbillningsförmåga.

Om man läser domarna så får man snarare insikten om en ung buse som mestadels begår ringa trafikbrott. Barnmisshandeln var ju något han delade åtal med MJ, även om hon slapp undan straff så var hon delaktig.

Sett ur polisiär synvinkel var han småbus, inte i närheten av de kriminella eller tungt kriminella.

Det är kanske detta navybluerose vill försöka lyfta fram som verkar känna FS ?
Citera
2014-04-01, 10:28
Medlem
klokastiklassens avatar
Citat:
Negativa?
Tycker du att man ska gulla och vara positiv gällande en mördare?
Vad är det du vet som du inte delgett HR angående att han inte skulle vara en kallblodig mördare som skjuter sovande kvinnor i deras säng, när de gjort eller sagt något han inte gillar?
Var det du som höll i vapnet, kanske?
Om inte tycker jag att du ska lyssna på alla som varnar dig för Fredrik. Du har uppenbarligen träffat honom eftersom du skriver som du gör, och det låter som att du tror att dina vänner som varnar dig för Fredrik blivit skrämda av det som skrivits här?
Tro mig, oavsett vilket så lär de anse att en man som skjuter en sovande kvinna är en kallblodig knarkande mördare. Hans nuvarande flickvän har till och med sagt att han använder narkotika.
Senast redigerad av klokastiklassen 2014-04-01 kl. 10:37.
Citera
2014-04-01, 10:31
Medlem
klokastiklassens avatar
Citat:
En osanning med modifikation och stor inbillningsförmåga.

Om man läser domarna så får man snarare insikten om en ung buse som mestadels begår ringa trafikbrott. Barnmisshandeln var ju något han delade åtal med MJ, även om hon slapp undan straff så var hon delaktig.

Sett ur polisiär synvinkel var han småbus, inte i närheten av de kriminella eller tungt kriminella.

Det är kanske detta navybluerose vill försöka lyfta fram som verkar känna FS ?

Det av mig fetade, det är möjligt att han tidigare ansågs som småbus (det lägger jag ingen aspekt på), men det gör han definitivt inte längre efter att ha mördat en sovande kvinna!
Citera
2014-04-01, 10:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av klokastiklassen
Det av mig fetade, det är möjligt att han tidigare ansågs som småbus (det lägger jag ingen aspekt på), men det gör han definitivt inte längre efter att ha mördat en sovande kvinna!

OM han mördat. Annars är FS ett småbus som du säger.
Det är ju det bluenavyrose antagligen vill ha sagt ?
Citera
2014-04-01, 10:41
Medlem
klokastiklassens avatar
Citat:
Om HR anser honom skyldig till mord bortom rimligt tvivel, och att ingen annan kan ha haft möjlighet att begå mordet, så litar jag på deras bedömning.
Om man tittar bortom det att han är en mördare så kan jag ändå inte förstå varför någon överhuvudtaget vill ha med någon att göra som inte vill träffa sina barn, misshandlat och försökt strypa tidigare flickvänner, misshandlat och dödat hundar och katter (det är så mördare börjar, han drog säkert av spindlar benen som liten), använder droger osv.
Jag skulle inte ens vilja hälsa på en sån person, än mindre ta in en SÅN i mitt hem eller umgås med.
Citera
2014-04-01, 10:46
Medlem
Citat:

Han är i domstol dömd för mord, kan vi vara överens om det?
bluenavyrose är hjärtligt välkommen med sina synpunkter, precis som
vi alla är här på FB.
Citera
2014-04-01, 10:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av starwatch
Han är i domstol dömd för mord, kan vi vara överens om det?
bluenavyrose är hjärtligt välkommen med sina synpunkter, precis som
vi alla är här på FB.

Domen är inte lagakraftvunnen ännu. Ja det är bara någon enstaka som inte är intresserad av bluenavyroses svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in