2014-04-01, 22:32
Medlem
Sveapådekens avatar
De svarta som nu väller in i Sverige är en del av en bisarr kolonisering av Sverige.

Detta är en helt ny företeelse i världshistorien där ett ursprungsfolk blivit så totalt hjärntvättade att de nu medvetet är med och utrotar sitt eget folk, kultur, språk samt övrigt som hör till såsom lagar traditioner och regler.
Det verkligt unika är två saker, dels att svenska folket via dryga skatter nu finansierar sin egen undergång och dels att kolonisterna i det här fallet kommer från en mindre avancerad kultur.

Att det här inte kan försiggå hur länge som helst ser vi nu KANSKE gryende tecken på.
Vi får verkligen hoppas på en revolution och att de ansvariga verkligen ställs till rätta för sina nidingsdåd.
Det finns ju fler och fler tecken på oron i samhället, inte minst hos makthavarna som nu dragit på propagandamaskinerna på högvarv.
Övriga nyheter drunknar ju allvarligt talat snart i det oerhörda larmet om rasism, nazism, samt malandet om att svenska folket inte existerar osv.

Det känns som att de svarta är en bricka i spelet, de verkar inte riktigt inse vilket oerhört farligt spel de spelar.
Hatet kommer ju garanterat komma som ett brev på posten om de fortsätter med offerrollen 24/7!
Senast redigerad av Sveapådeken 2014-04-01 kl. 22:34. Anledning: tillägg
Citera
2014-04-02, 11:41
Medlem
Sveapådekens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gryken
Det håller jag fan med om, det där med kolonial arvet var förjävla töntigt!
Jag håller också med om att det inte finns några rasistisk strukturer, det är mest diffust skitsnack.
Dock så kan det finnas en uppfattning överlag om att Vita människor uppfattas mer vackra eller allmänt "bättre".

Att nuvarande ideal för skönhet är vit, blond, blåögd, vältränad osv.. Men här kan även fler personer förutom svarta känna sig "mindre värda", t.ex dom som inte är vältränade eller har andra attribut.

Ok visst är idealet att vita är vackrare dominerande idag, men varför skulle det inte få vara det i tex Sverige?
Vi vita svenskar är ju ursprungsbefolkning i det här landet (bortsett från lappland). Det vore ju helt sjukt ifall man inte fick tycka om sin egen sort mer än andra, speciellt i ett land där man är ursprungsbefolkning. Hur kan svarta förvänta sig att komma hit och propagera för att vi ska älska svarta mer än oss själva.
Inser de inte själva vilken sjuk jävla kolonisering/rasism detta är?
Jag anser att de kan dra tillbaka till sina egna hemländer ifall de inte vill leva under VÅRA normer! Jävla kolonistpack!
Citera
2014-04-02, 15:34
Medlem
marcus90_kungs avatar
Han gästade morgonpasset i P3 idag, och jag kunde inte sluta förvånas över vilken jävla tattare han framstår som. Lägg märke till att jag sa tattare, och inte neger. Ingen reagerade över hur han ser det som en självklarhet att fysiskt ge sig på folk som kränker honom verbalt. Vilket jävla sätt.
Citera
2014-04-02, 16:35
Medlem
Fiskfjolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders-Lundgren
När kommer förresten dokumentären "Hur det är att vara vit i Zimbabwe och Sydafrika"?

Det hade varit intressant att se, eller kristen OCH vit (dubbelpoäng) i Saudiarabien.
Däremot vill jag minnas att jag såg en dokumentär om en afrikan som var albino, alltså med andra ord, jäkligt vit. De berättade att både familjen och albinoflickan fick ta emot mycket hat för att hon inte var svart och såg ut som de andra.
Senast redigerad av Fiskfjoll 2014-04-02 kl. 16:38.
Citera
2014-04-02, 16:43
Medlem
Cimmerians avatar
En dokumentär om vithet i den svarta världen... hade inte ändrat de spritt språngande galna mångkulturalisternas åsikt i frågan. Om icke-vita så massmördar miljoner vita är detta något som mångkulturalister "förstår" i ett "historiskt perspektiv".

I deras perversa tankevärld är icke-vitas våld mot vita en sorts revolt som slår an något i mångkulturalisternas marxistiska hjärtan. De skulle hylla ett folkmord på vita lika säkert som de hyllar kommunismen och förringar dess ofantliga brott mot mänskligheten... inte sällan på ledarsidor i stora dagstidningar.
Citera
2014-04-02, 16:53
Medlem
Robin.Bentleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Hade du sagt samma sak men tvärtom så hade det klassats som rasism och du hade haft ett åtal för Hets mot folkgrupp att vänta, så du är rasist?

Om jag inte är varken vit eller svensk så kan jag nog inte bli dömd för hets mot folkgrupp. Det är bara ni svenskar som kan bli dömda för det. Men annars stämmer det som du skriver ja. Man får bara favorisera svarta och gärna ogilla vita, men inte tvärtom :/
Citera
2014-04-02, 16:56
Medlem
Robin.Bentleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleo95
Bästa inlägg! Jag är vitt invandrarkvinna och SD-are, men är ingen rasist.
Vi tror inte att vi är bättre bara därför vi är vita, och rent personligt tycker jag att mörkhyade människor är mycket snygga- har träffat väldigt många vackra på riktigt både män och kvinnor här i Tensta och i min kyrka.
Fattar bara inte varför det finns många mörkhyade som känner sig själv sämre än vita, var är deras självförtroende?
Min vänninna från Kenya brukar skämta att God tänkte skapa alla människor färgade så det var snyggare men färgen tog slut så blev vita ofärgade människor skapade.
Stor respekt för dig, var stolt över dig

Ja de vita har högre IQ än oss mörka men vi är alla likadana, men det jag menar är att det även finns olikheter. Det gör oss alla unika. Men jag kanske skall poströsta i höst från landet där jag bor och rösta på SD.
Citera
2014-04-02, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robin.Bentley
Om jag inte är varken vit eller svensk så kan jag nog inte bli dömd för hets mot folkgrupp. Det är bara ni svenskar som kan bli dömda för det. Men annars stämmer det som du skriver ja. Man får bara favorisera svarta och gärna ogilla vita, men inte tvärtom :/

Det är klart att du kan bli dömd för hets mot folkgrupp även om du inte är vit.
Citera
2014-04-02, 23:20
Medlem
Malingins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarrySTruman
Det är klart att du kan bli dömd för hets mot folkgrupp även om du inte är vit.

Nej?
Det är väl fel. Vita heterosexuella män står överst, alla andra kan bli diskriminerade av densamma.

Tillägg: orkade bara se en minut. FY FAN, vad gör dessa människor i Sverige?
Man får inte mindre fördomar mot svarta.
Senast redigerad av Malingin 2014-04-02 kl. 23:26.
Citera
2014-04-03, 01:01
Medlem
Bajsfacistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IamSirius
Tycker att det var en bra dokumentär som visar en bild som Sverige har ett behov av att se. Det är få länder som har så dålig självinsikt som Sverige har och när det kommer till just den här frågan så måste vi inse att vår självbild inte stämmer överens med verkligheten.

Det absolut sämsta med dokumentären var utan tvekan Kitimbwa Sabuni. Han är ju, som vanligt, extremt korkad. Fattar inte varför det så ofta är han som får vara med i såna här sammanhang och uttala sig. Alla de andra som medverkade gjorde mycket bra ifrån sig.

Tyvärr så tror jag inte att den här dokumentären kommer ha så stor påverkan. Den insikten jag tar med mig ifrån filmen är att invandrarna har det tufft och blir illa behandlade men att svenskarna blir ännu värre behandlade av invandrarna. 95% av allt hemskt de berättade att de hade blivit utsatta för har ju även jag själv blivit utsatt för av invandrare + många mycket värre händelser. Deras historier var ju ingenting jämfört med mina erfarenheter. Rasism är hemskt oavsett vem som utsätts för den men det jag blir mest förvånad över är att rasismen mot svenskarna uppenbarligen är större än rasismen mot svarta.

I filmen så klagade de över hur man bara pratar om detta när det händer något speciellt som att t.ex. svenskarna kastar molotovcocktails mot dem. Det visar ju i alla fall på att man åtminstone pratar om det ibland, till skillnad mot rasismen mot svenskarna. När gjorde svt senast ett reportage där man svartmålade invandrarna på samma sätt som man gör med svenskarna? Det har aldrig hänt! Trotts att svenskar dagligen utsätts för exakt samma saker som invandrarna.

Sist tänkte jag bara förklara hur det ligger till med inställningarna på dejtingsidor då jag tillhör de svenska män som främst attraheras av svarta och asiatiska tjejer (En blasian vore ju drömmen). Vi kryssar i att vi är intresserade av alla oavsett etnicitet för att om vi endast skulle kryssa i t.ex. svarta så skulle urvalet bli extremt lågt. När du sen har plockat bort de som är för gamla/unga eller bor för långt bort så blir det nästan inga kvar. Sen måste du även plocka bort de som är muslimer och endast vill dejta andra med samma religion. Kvar finns kanske 1-2 tjejer. Chansen att en av dem ska vara "den rätta" är ganska liten. Därför måste vi kompromissa för att överhuvudtaget ha en chans till att få en vettig dejt.

Nog finns det säkert neger som blir utsatta för rasism i Sverige och kan vara motiverat att göra en dokumentär om det om man tycker det. Men dokumentären var bara helt enkelt dåligt. Detta med dejtingsidorna är ju bara tramsigt och tyder på ett konspiratoriskt tankesätt där man ser rasisim i allting. Det kan vara så att neger helt enkelt inte är attraktiva i vårt samhälle, men är det ut utslag för rasism. Att även en negerkvinna får kanske 1000 fler träffar på en dejtingsajt än vilken vit eller man som helst. Det är inte rasism bara för man är ful, är fet, är neger, har mustasch eller har 10 katter.

Saken är i dokumentären är att de inte kom med några (särskilt många) exempel med egna erfarenheter utan det var det mesta var ju halmdockor och skyllde sina egna brister på samhället.

Logiken.
Jag har svårt att dejta.
Jag är neger.

Slutsats: Dejtingen är svårt för mig för att jag är neger.
Jag är ensam för att Sverige är rasistiskt.

Att hitta någon kärlek i livet är svårt för så gott som alla idag, det är inget exklusivt negerproblem.
Citera
2014-04-03, 10:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Heliga.ansiktet
Nej men varför talas det då alltid så kryptiskt om den vita "blicken", som ska bort? Eller om den "strukturella rasismen" som alla vita bär inom sig som en arvsynd. Vari består det här egentligen? Hur blir vi av med den? Här får vi aldrig några svar. Du vet lika väl som jag att Afrika söder om Sahara har fått motsvarande 14 Marshallplaner sedan avkoloniseringen, för att komma på fötter igen. Men alla pengar i världen tycks inte få Afrika på fötter -- förr eller senare börjar man ju fråga sig VARFÖR. Asiaterna har till exempel klarat sig betydligt bättre efter avkolonialiseringen, hur ska det här förklaras? Är det konstigt att man tänker i termer av "bra och dålig", "duglig och oduglig" när verkligheten ser ut så här? Är det konstig att man får en viss "blick"? Det enda sättet den här blicken ska försvinna, att rasismen (välgrundade antaganden utifrån en empirisk verklighet) ska försvinna, måste ju därför logiskt sätt vara att vita ska försvinna. Inte sant?

Bistånd är det farligaste som finns i världen. Om västvärlden kunde sluta skicka sina uttjänta bussar till afrika och kalla det för export av maskinpark i form av bistånd,och sen debitera afrika fulltpris för sitt skräp tex, skulle afrika snabbt resa sig på fötter.
Exemplet ovan är taget från en verklig händelse
Citera
2014-04-03, 11:00
Medlem
Mercedess avatar
tydligen så säger man neger i ryssland rakt av. och tom svarta grabben själv är helt okej med det.
ingen kompromiss där inte.

https://www.youtube.com/watch?v=fANM7Yooiw8
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in