Citat:
Ursprungligen postat av
doughie
Jag tycker alltid det är trevligt med den konservativa banan (även om dina mer avslappnade EGs också duger). Riktigt köpstopp snart? (Jag har tänkt att bara köpa ett par skor till i år.)
Visst är det konservativa alltid lika snyggt. Problemet är bara det att jag inte alltid klär mig konservativt. Och till en ledigare klädsel tycker jag det passar bra/bättre med ledigare skor. Jeans tillsammans med svarta whole cuts är tex ingen höjdare.
Japp, visst har jag köpstopp! Riktigt är det också. Det har jag haft en ganska lång tid nu...
Citat:
Ursprungligen postat av
Kopparstaden
Riktiga köpstopp är meningslösa, det är alltid när man bestämt sig för att inte köpa fler skor som de bästa klippen dyker upp

+100
Citat:
Ursprungligen postat av
Failminen
Snygga, men man hade nog uppskattat att se dem efter puts istället för innan.
Kameran måste f. ö. ha gått varm för din del på sistone, och det uppskattas! Föreställer mig nästan att du har en stående studio där vid köksbordet.

Äsch, jag bjuder alltid på väldputsade skor härinne, så nu får ni se något annat helt enkelt. Se det som en möjlighet att ta in skons vackra linjer och utformning, istället för att ett vackert putsarbete stjäl all uppmärksamhet.
Men jag lovar, nästa par som kommer upp blir välputsat.