Citat:
Ursprungligen postat av
Alberto-del-Rio
Du är ju dum i huvudet som tycker att det Hult gjorde var OK? Att direkt konfrontera Hult är det enda rätta. Idioter som spyr på internet ska bemötas.
Ett exempel är:
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article18602579.ab . Idioter ska ha skit. Tycker han gjorde helt rätt.
Vad är det med människor som tror att de kan göra vad de vill på internet och sedan skrika på ttrandefrihet. Skulle dessa människor gå på stan och kalla folk det i ansiktet? Antagligen inte. De missbrukar anonymiteten och yttrandefriheten.
Dina spekulationer om tjejen blev våldtagen eller inte är så dumt att jag inte ens orkar.
Nej jag tycker inte att han ska hatas nu. Bästa hade varit om han blev dömd av en domstol och lagförd, men jag tycker att det är bra att han och alla andra näthatare ser att det inte är ett ok beteende.
Vad gjorde han för fel? Han tog del av information som han ansåg vara korrekt, blev förbannad för att enligt honom så ljög tjejen om att ha blivit våldtagen och han tyckte inte det var någonting man ska ljuga om, vilket han är ganska tydlig med.
Mina spekulationer är inte spekulationer, det är fakta,
INGEN blev dömd i hennes våldtäktsfall, trots filmbevis och även hennes s.k "bästa vän" sa att det inte var sant som hon sa.
Jag har själv varit "näthatad" för saker jag gjort och haft aftonbladet knackandes på dörren, vet du vad jag gjorde då? Jag läste ingenting om det, höll inte till på sidor där det fanns diskutioner om det (Finns på flashback t.ex), inte fan la jag ut en video på youtube där jag förklarade min sida av myntet, jag lät folk säga vad fan dom ville, jag visste sanningen och resten sket jag i.
Svaga individer ska inte hålla sig på internet om dom inte kan tåla lite skit, det är min åsikt och den kan aschberg gärna få knacka på min dörr och fråga om jag står för.