Citat:
Ursprungligen postat av
Alberto-del-Rio
Bra program.
Precis vad som behövs.
Tycker att Höglund reaerade lite konstigt på kommentaren som spekulerade i hur länge hon skulle leva, iaf första som visades i programmet. Samtidigt är det nog svårt att sätta sig in i hennes situation. Kan inte vara enkelt att läsa hur andra spekulerar i ens kamp mot sjukdomen när man befinner sig mitt i det.
Men annars är det bra att näthatarna ser att deras handlingar får konsekvenser. Den första killen var nog bara en omogen tonåring. Dessutom bor han i Västervik.
Den andra tanten var den riktigt intressanta. Typisk Sverigedemokrat. Tuff bakom skrivbordet men inser sitt snesteg när den riktiga världen knackar på. Då spelar det ingen roll om man ser ut att ha snygg rumpa. Man framstår endå som en idiot.
Tycker som någon annan att det borde gå att åtala fler av näthatarna så kanske vi slipper skiten i framtiden.
Du är ju lika hjärndöd som alla andra som tycker det här är ett bra program.
Jag förstår tanken bakom att ta reda på vem och varför han skickar epost och hotar någon, men att t.ex Hult hatar blir uthängd för att han kallar någon dum hora för hora är så snedvridet.
För att ha försökt ta sitt liv så mår hon väldans mycket bättre nu när han blir tvungen att punga ut 10.000 för att hon blev ledsen av en kommentar på internet när hon öppnade upp sig och berättade om hennes första sex.
Skit ska skit ha, hon fick sitt och nu får hult sitt, programmet skapade fler "troll" än vad programmet gick igenom på 30 minuter, kolla på hans facebook sida så förstår du varför.
Men jag gissar på att du antar att "det är rätt att folk skriver så till han nu", eller hur? Detta är inget mer än ett pajasprogram för att återigen skrämma folk från att tycka vad dom vill.
Ge dig inte ut på internet och förvänta dig att få ryggdunkar ifrån alla håll och kanter, detta är inte teletubbies där allt är mjukt, folk kommer ifrågasätta och kritisera, hårda ord kommer att sägas, oftast utan att någon menar dom, så varför ta illa upp? Den här tjejen lider uppenbarligen av andra sjukdomar än just uppmärksamhetssjukan, riktigt synd att hon inte lyckades ta livet av sig (hur svårt kan det vara?)