Hult hatar har väl hur många FBvideos som helst där han "hatar"?
Har sett flera, tycker han var rätt tråkig.. Kanske roligare om det är lokalt.
Vet via en tjej jag nuppat att dendär "våldtäkten" av Moa som ska va med o gnälla ikväll är hårt kritiserad och många verkar vara i tron om att det var en fyllegrej som ångrades och sen anmäldes när tjejen inte ville ta konsekvenserna av filmat spritt fyllesex.
Det stämmer Hult gjorde en mängd med videos där han hatade på olika saker.
Är också inne på ditt spår, att denna Moa hade sex när hon var full (frivilligt såklart) blev filmad men anmälde det som våldtäkt
Jag själv såg filmen som hon var med i och det var frivilligt från hennes sida. Hon var dock ganska så full när det hände men det var ändå frivilligt vilket gör att jag och hela stan hatar henne för det hon gjorde. Hennes vän som "gick emot" henne talade sanning. Förjävligt att WT-luder som den här tjejen ska ens få utrymme i media men det är väl de som media speglar sig i.
Det stämmer Hult gjorde en mängd med videos där han hatade på olika saker.
Är också inne på ditt spår, att denna Moa hade sex när hon var full (frivilligt såklart) blev filmad men anmälde det som våldtäkt
Sitter och kollar in hennes Facebook https://www.facebook.com/m*a.grutzelius..
Hon verkar ha offerrollen på 100%... Massa tjejer i olika åldrar som skriver hur stark hon är 250 miljoner gånger.. Nån har länkat till expressen "moa försökte ta sitt liv efter näthatet"..
Hon skriver ut att "hon varit nykter 1 månad idag"..
Skriver ut "Blivit intervjuad av både Aftonbladet & Göteborgs posten idag, trooor jag kommer va med imöra! Och då äre även premiär för Trolljägarna på tv3 kl 21:00, missa inte! *smiely*
Så allt pekar på attentionwhore, synd om mig "människa"..
Enligt bruden jag nuppade (arvikatjej) så var det just fyllesex som filmades och sen anmäldes pga att hon inte orkade med konsekvenserna. Hur insatt denna tjej är vet jag inte.
Orsaken att jag intresserar mig är att jag hatar hela programiden och jag hatar folk som gnäller över saker de inte kan stå för..
Min stavning beror på att jag är påtänd som en lärka
Det väl fan vilket genomskinligt jävla gnällande det var i den här tråden.
Så bara för att det inte är okej att trakassera och mordhota någon under anonym flagg så lever vi i en dystopi?
Om person X (anonym) jagar, hotar och trakasserar person Y (som inte är anonym) är det väl intressant att se vad person X har att säga till Y utan det där skyddet bakom tangentbordet som av nån anledning ger honom fem meter extra kuk. Swing it, liksom, din jävla fjant.
Jag tycker programmet verkar lovande, främst med tanke på alla reaktioner härinne. Och programmet har ju inte ens sänts än.
Vi lever i en dystopi ja. Hur många "troll" är vänsterkräk som twittrar om att slå ihjäl Reinfeldt, eller feminster som vill mörda män? Det kommer inte vara något, eftersom det är okej i Sverige.
Dessutom är det inga riktiga hot som någon faktiskt menar, det är bara retorik. Har du inte själv någon gång sagt "att den jäveln borde slås ihjäl" när du hör om vidriga saker som någon pedofil hittat på? Ska vi hänga ut dig för hela Sverige nu för det?
Det sjuka är att vi idag har ett samhälle där media jagar vanliga privatpersoner enbart för vad de ha för åsikter och vad de yttrar på internet. Det är sjukt, och helt oacceptabelt.
Blir dom ens uthängda då? Jag har inte sett klippet, men på bilden är ju ansiktet suddat.
Jag håller med om att ingen ska ta lagen i egna händer, men om det handlar om folk som ägnat en stor del av sin tid åt att hota och trakassera andra, känns det inte alls så magstarkt att dom konfronteras med detta förr eller senare.
Anonyma näthatare är dom absolut fegaste, ynkligaste små stackars rövhålen som finns idag. Skönt om dom i alla fall tvingas stå upp för sina åsikter.
Det allra ynkligaste och fegaste som existerar är människor som använder sin egen upphöjda plattform (d.v.s journalister) och den publik de har, till att göra ner vanliga privatpersoner med vinklade reportage. Om det nu verkligen är så att brott begåtts, så får det prövas i domstol precis som vanligt. Det enda som det vidriga kräket Aschberg gör är att förfölja människor med felaktiga åsikter, och agera domare och bödel för människor som inte är dömda i svensk domstol. Människor som inte har någon utsikt att göra sin egen röst hörd eller som kan få presentera sin egen version. Det är bara den hårdvinklade och klippta smörja som TV3 sänder som gäller.
Man får snart lagstifta om att införa stora inskränkningar i hur media får agera gentemot privatpersoner för att stävja det här missbruket och förföljelsen.
"De kallas troll, de som hatar, hotar och hetsar på nätet..." säger de i reklamen. Det är ju inte vad ett troll gör? Har de missuppfattat vad ett troll är eller trollar de i reklamen för programmet genom att säga det?
Kan du ge en snabb recap? Är det som folk tror. Individer med fel åsikter som får stå sin dag på skampålen?
Det som de citerar i programmet var väldigt grova saker och med all rätt konfronterar dessa personer, självklart kan man ha olika meningar om saker men att gå till personangrepp som det i alla de fall som togs upp i programmet handlar om är alltid fel.
Det togs även upp i programmet av Aschberg där han sa att ha olika åsikter är alltid bra, men det är när det går över till personangrepp, hot och förföljelse som gränsen är nådd.
Dessutom censurerar de alla personer som även är anonyma, dock han som gjorde videon hade ju en video uppe där han syntes så därav troligen att han inte fick någon censur.