2014-04-01, 12:38
Medlem
irkens avatar
Du kanske borde lägga till vid vilken rank du har haft 75-85% över lag också, nere vid rank 20 eller i Casual? I och med resetten så är det ju lite svårt att avgöra hur bra en deck egentligen fungerar för du kan ju få möta massa "låg-rankade" spelare enbart typ.
Citera
2014-04-01, 13:49
Medlem
TheBoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Du kanske borde lägga till vid vilken rank du har haft 75-85% över lag också, nere vid rank 20 eller i Casual? I och med resetten så är det ju lite svårt att avgöra hur bra en deck egentligen fungerar för du kan ju få möta massa "låg-rankade" spelare enbart typ.

Ja just det, jag började på 20 imorse och har än så länge kommit till 14. Men bäst är ju och testa själva och se om det håller måttet på den rank ni ligger på.
Citera
2014-04-01, 13:59
Medlem
LVX156s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoot
Tjena grabbar!

Om ni fortfarande har problem med aggro-hunter så har jag knåpat ihop ett magedeck som jag har testat hela morgonen. Än så länge har jag haft en förlust mot hunter och winrate ligger nog på 75-85% över lag. Druid och paladin är svårast eftersom de sitter på mycket heal, removal spells och taunts, men går oftast bra om man spelar smart.

Döpte leken till manaroll för att driva med Kungens faceroll lite.

Här är decklistan: http://i58.tinypic.com/4tldgl.jpg

Och här är instruktioner på hur den borde spelas:

Går inte precis att klaga på p2w eller. har ni Thalnos är det ju klart bättre än Kobolt.
Aprilskämt? Jag förstår verkligen inte hur den där ska kunna funka.
Citera
2014-04-01, 14:10
Medlem
TheBoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LVX156
Aprilskämt? Jag förstår verkligen inte hur den där ska kunna funka.

Säger du nånsin något positivt i den här tråden? Som jag sa får du ju testa.
Citera
2014-04-01, 14:29
Medlem
LVX156s avatar
Citat:
Säger du nånsin något positivt i den här tråden? Som jag sa får du ju testa.
Kan tyvärr inte, saknar för många kort.
Citera
2014-04-01, 14:49
Medlem
TheBoots avatar
Citat:
Kan tyvärr inte, saknar för många kort.

Du borde ju ha alla kort i listan iallafall. Annars kan du ju crafta de du saknar för under 100 dust eller så.
Citera
2014-04-01, 15:01
Medlem
LVX156s avatar
Citat:
Du borde ju ha alla kort i listan iallafall. Annars kan du ju crafta de du saknar för under 100 dust eller så.
Varför "borde" jag ha det? Saknar 2 x Ice Block, 1 x Kirin Tor Mage, 1 x Ice Lance, 1 x Mana Wyrm, 2 x Leper Gnome, 1 x Knife Juggler och 2 x Mana Addict.
Senast redigerad av LVX156 2014-04-01 kl. 15:21.
Citera
2014-04-01, 15:30
Medlem
TheBoots avatar
Citat:
Varför "borde" jag ha det? Saknar 2 x Ice Block, 1 x Kirin Tor Mage, 1 x Ice Lance, 1 x Mana Wyrm, 2 x Leper Gnome, 1 x Knife Juggler och 2 x Mana Addict.

Fan, sluta vara så helvetes dryg! Det är så gott som basic kort, nästan alla har dem. Och har du dem inte kostar det +/- 100 dust och crafta - högen.

Sen kan du ta och tagga ner. Tror du att vi andra startade med Ragna och Cairen eller? Jag har slitit ihop mina kort, på multipla konton dessutom. Har knappt lagt ett öre.
Citera
2014-04-01, 15:51
Medlem
LVX156s avatar
Citat:
Fan, sluta vara så helvetes dryg! Det är så gott som basic kort, nästan alla har dem. Och har du dem inte kostar det +/- 100 dust och crafta - högen.

Sen kan du ta och tagga ner. Tror du att vi andra startade med Ragna och Cairen eller? Jag har slitit ihop mina kort, på multipla konton dessutom. Har knappt lagt ett öre.
Va fan, det är ju DU som bär dig åt som om du har sand i fittan. Jag påpekade bara att jag saknade många av korten. Jag har väl för fan inte klagat över att jag inte har kort, jag sa bara att jag inte kunde bygga din lek.

Sen kan du ju sluta vara en sån jävla besserwisser också, när du inte vet vad fan du pratar om:

2 x Ice Block: 2 x 400 = 800 dust
Kirin Tor Mage: 100 dust
Ice Lance: 40 dust
Mana Wyrm: 40 dust
2 x Leper Gnome: 2 x 40 = 80 dust
1 x Knife Juggler: 100 dust
2 x Mana Addict: 2 x 100 = 200 dust

Totalt: 1360 dust
Citera
2014-04-01, 16:10
Medlem
TheBoots avatar
Citat:
Va fan, det är ju DU som bär dig åt som om du har sand i fittan. Jag påpekade bara att jag saknade många av korten. Jag har väl för fan inte klagat över att jag inte har kort, jag sa bara att jag inte kunde bygga din lek.

Sen kan du ju sluta vara en sån jävla besserwisser också, när du inte vet vad fan du pratar om:

2 x Ice Block: 2 x 400 = 800 dust
Kirin Tor Mage: 100 dust
Ice Lance: 40 dust
Mana Wyrm: 40 dust
2 x Leper Gnome: 2 x 40 = 80 dust
1 x Knife Juggler: 100 dust
2 x Mana Addict: 2 x 100 = 200 dust

Totalt: 1360 dust

Hmm ja mitt fel där. Jag tänkte på disenchant värdet. Jag vet bara att jag craftade en 4-5 stycken till mitt nya konto och det kostade knappt nånting, men det var väl några av de billigare korten. Hade för mig att Ica Block och Kirin var commons, och jag vet att de ligger på 40 dust/st. Sen får man mer eller mindre resten när man levlat upp sin hero eller köpt några packs.

Och nej, det är du som svarar sarkastiskt och nedlåtande, och det är ju inte precis första gången idag heller.
Senast redigerad av TheBoot 2014-04-01 kl. 16:13.
Citera
2014-04-01, 16:14
Medlem
LVX156s avatar
Citat:
Hmm ja mitt fel där. Jag tänkte på disenchant värdet. Jag vet bara att jag craftade en 4-5 stycken till mitt nya konto och det kostade knappt nånting, men det var väl några av de billigare korten.

Nej, det är du som svarar sarkastiskt och nedlåtande, och det är ju inte precis första gången idag heller.
Vadå "sarkastiskt och nedlåtande"? Först undrade jag om det var ett aprilskämt, eftersom det är 1 april idag, och jag inte riktigt kunde förstå var skadepotentialen låg i ditt deck.

Sen skrev du att jag borde ha de korten, då undrar jag bara varför. Inget "sarkastiskt och nedlåtande", jag kunde bara inte förstå vad du menade, när jag saknade så himla många. Jag trodde att jag gjort något fel, att det här var kort som ALLA craftade så fort de kunde eftersom de är så himla bra, eller något liknande.

Så jag har då fan inte varit "sarkastisk och nedlåtande", jag har bara ställt enkla frågor, sen är det du som påstår att jag är bortskämd och beter mig som ett svin.
Citera
2014-04-01, 16:29
Medlem
leathur_ls avatar
Citat:
Hmm ja mitt fel där. Jag tänkte på disenchant värdet. Jag vet bara att jag craftade en 4-5 stycken till mitt nya konto och det kostade knappt nånting, men det var väl några av de billigare korten. Hade för mig att Ica Block och Kirin var commons, och jag vet att de ligger på 40 dust/st. Sen får man mer eller mindre resten när man levlat upp sin hero eller köpt några packs.

Och nej, det är du som svarar sarkastiskt och nedlåtande, och det är ju inte precis första gången idag heller.

Vad menar du Boot? LVX är ju trådens egna lilla solstråle

:S :S :S
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in