2014-04-01, 11:05
Medlem
Karembeus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joni93
Vad jag sett på flashback var ingen ens i närheten att vara rätt ute... ni jagade och outade random 98or hela natten och hela kvällen igår.

Verkar ju vara samma vänskapskretsar i alla fall, så speciellt långt ifrån var det nog inte... Om nu facebookvänner betyder så mycket egentligen...
Citera
2014-04-01, 11:06
Medlem
Jag har inte följt tråden ifrån start och det är rätt många inlägg att gå igenom, speciellt efter att blåvitt tog så stor plats. Enligt någon på de senaste sidorna har denna personen varit uppe i tråden tidigare men fått "alibi" utav andra användare att han inte var på plats. Är det någon som har koll på det?
Citera
2014-04-01, 11:06
Medlem
Cosmo08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZilverZodde
Kommer i samspråk! PRECIS!
Du vet inte vad som sagts, därför VET du inte om det provocerats.

Att du sen drar nån infantil slutsats att jag anser att muntlig provokation "berättigar" till våld eller något som helst faller bara tillbaka på dig själv. Jag har samma syn som Svea rikes lag, dvs våld är endast OK i en nödvärnssituation.

Summa summarum: Var försiktigare när du använder uttryck som du inte förstår innebörden av.
(Bortom allt rimligt tvivel att slaget var oprovocerat)

Med tanke på vad man vet om BO och mGM är det mer sannolikt att samspråkande gick i frågan om BO var Djurgårdare och fick stryk för det än att BO provocerade mGM. Det finns inget tecken på något gräl enligt polisen. Inget tyder på att det var något annat än oprovocerat våld

Jag har förstått att du hakat upp dig på mitt uttryck bortom allt tvivel, vilket jag tog tillbaka och ändrade. Kan inte göra så mycket mer åt det nu tyvärr...
Citera
2014-04-01, 11:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oneway
Han är inte gift, just saying. Sen kan anmälan till den sidan vara gammal.

Står dock att han var aktiv senaste veckan.
Citera
Medlem
Skullheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Vart är alla påstådda frontlinegrabbar som var helt övertygade om att det inte var en av deras egna.. Smuts och smuts..

Bara för att killen tillhör/tillhörde FL, så innebär det inte att alla känner till att han dödat någon, om det var 3 personer som var där, så kan ju alla dom 3 hållt käften, även för sina vänner i FL.
Citera
Medlem
Både aftonbladet och expressen skriver att han tidigare är dömd för att ha hotat att skjuta en kvinnligt vakt i pannan då han inte ville betala entre.
Citera
Medlem
RoyKeanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Källa?

Grundar det på polisen uttalanden. Dessutom kan man ju tolka utredningsledarens kommentar att det är en tragedi för både BO och mGM tyder på att det är ett slagsmål/dispyt som slutat jävligt olyckligt.

Får kanske förtydliga att jag inte försvarar mGM överhuvudtaget.
Citera
2014-04-01, 11:08
Medlem
finns det nån backuplänk till klippet som HIF nu tagit bort?
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Kan ju posta den i rätt tråd då!?

Bärsärkagången på den där krogen kan vara en bakomliggande orsak till ordväxlingen som slutade med en dödsmisshandel, högst relevant information tycker jag.
Citera
Medlem
Oneways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkans
Står dock att han var aktiv senaste veckan.
Nej det gör det inte "Var senast online: över en vecka sedan"
Citera
Awaiting Email Confirmation
Läste i tråden att vissa skriver att blattar garanterat varit inblandade. Frontline har en tradition av att ha många nationella i sin firma. På 90-talet var det nästan endast nationella. Så ledsen grabbar, fotbollsvåld utförs fortfarande mest, och speciellt i helsingborg, av vita män.
Citera
2014-04-01, 11:09
Medlem
FramAxels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Praetori
Ingen vet dock om det är den person som hängts ut som faktiskt är skyldig till mordet.
Det lär som sagt visa sig men man skall vara jävligt försiktig med att peka finger med tanke på vad som hänt. Det räcker med hat, våld och dödsfall som det är.

Och det handlade ju inte heller mitt svar om, utan det var svar på en fråga om killen som överlämnade sig till polisen är samma person som är far till ett barn vid namn Olympia. Right?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in