2014-04-01, 11:09
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagner.Love
Postar intervjun med han igen:

http://play.hif.se/embed/player.php?p=6&cat=9&id=458

HIF verkar ha tagit bort det kör Damage Control på sin site men antagligen var ju killen djupt involverat/passionerat fan.....
Citera
2014-04-01, 11:10
Medlem
BobbyBonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Praetori
Det är som att säga att det är vätskan i kroppen som dödar när någon blir skjuten. Det finns en viss vriden sanning i det men i det stora hela så är det personen som håller i vapnet som står för dödandet och det är den första handlingen som är dödande.

Exakt min tanke också, man spräcker inte skallen utan att man åker ikull först, och åker ikull gör man rimligtvis om man utan förvarning för en glasflaska i bakskallen.
Citera
2014-04-01, 11:10
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nellaaan
Hittade en blogg med en tjej vars far var med och blev slagen på den där restaurangen.
Rosaaelefant.blogg.se
Han gick tydligen emellan för att rädda en tjej & fick då en flaska i skallen.

Stackars gubbe, först en 17-årig, ensamstående, dotter som har 2 barn & snart skall få ett tredje.
Och som lök på laxen får han nu dessutom en flaska i skallen.
Citera
2014-04-01, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
HIF verkar ha tagit bort det kör Damage Control på sin site men antagligen var ju killen djupt involverat/passionerat fan.....
Klippet var inget speciellt egentligen. Han sa väl mest att han skulle börja gå på fotboll med sin dotter vid 6 månaders ålder.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Jag har inte följt tråden ifrån start och det är rätt många inlägg att gå igenom, speciellt efter att blåvitt tog så stor plats. Enligt någon på de senaste sidorna har denna personen varit uppe i tråden tidigare men fått "alibi" utav andra användare att han inte var på plats. Är det någon som har koll på det?

Helt klart har några användare gått in och skyddat blåvitt. Men han ska åka dit för grov misshandel vilket som! bara för att han inte var inblandad i mordet har han fortfarande utfört i mitt tycke försök till mord. Riktigt iq-befriad person som inte förstår vad det innebär och kan få för konsekvenser av att hoppa jämfota på någons huvud. Ha då i åtanke att offret i fråga redan låg deckad!!!!!! fyfan va vidrigt!
Citera
Medlem
InteLagoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xxtyraxx
Både aftonbladet och expressen skriver att han tidigare är dömd för att ha hotat att skjuta en kvinnligt vakt i pannan då han inte ville betala entre.

Våldsverkare och kvinnohatare, ush..
Citera
2014-04-01, 11:12
Medlem
Lothbroks avatar
Inte så jättebra att den här infon finns ute för allmänheten kanske. Finns säkert idioter som ska "hämnas"....

http://www.merinfo.se/search?ae6=Gr%C3%A5sparvsgatan+19&ae4=Billesholm&d =p
Citera
2014-04-01, 11:12
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato

HIF vill självklart inte förknippas med en mördare, blir mycket för klubben att förklara i media utan den där gangstern. Ansvarsfrågor och liknande kommer på tapeten inom kort kan jag tänka mig.

Vilket ansvar har HIF i den här händelse, Debatt/SVT.
Citera
2014-04-01, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skullhead
Bara för att killen tillhör/tillhörde FL, så innebär det inte att alla känner till att han dödat någon, om det var 3 personer som var där, så kan ju alla dom 3 hållt käften, även för sina vänner i FL.

Vad är FL?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rolle55vakt
Vad är FL?
Amen.. Frontline. Helsingborgs firma.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrio
Läste i tråden att vissa skriver att blattar garanterat varit inblandade. Frontline har en tradition av att ha många nationella i sin firma. På 90-talet var det nästan endast nationella. Så ledsen grabbar, fotbollsvåld utförs fortfarande mest, och speciellt i helsingborg, av vita män.
I HBGY så finns det många med utlandsbakgrund. Jag tvivlar fortfarande på att det var någon från FL/HBGY som attackerade Stefan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rolle55vakt
Helt klart har några användare gått in och skyddat blåvitt. Men han ska åka dit för grov misshandel vilket som! bara för att han inte var inblandad i mordet har han fortfarande utfört i mitt tycke försök till mord. Riktigt iq-befriad person som inte förstår vad det innebär och kan få för konsekvenser av att hoppa jämfota på någons huvud. Ha då i åtanke att offret i fråga redan låg deckad!!!!!! fyfan va vidrigt!
Jo, jag menade nu om 28 åringen varit uppe i tråden tidigare men haft folk som gått i försvarsställning för honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in