Hur blir folk 70 så fort? Sitter dom dygnet runt och spelar? Min högsta ligger på typ lvl 48... ;(
Du ber nån boosta dig genom spelet, sen leechar du exp i ett game där du inte har en chans att döda nåt. Tills du hittar lite lvl 70-gear. Då går du ut på master eller torment 1 och dödar skit. Samma princip som i d2. Jag testade d3 för första gången för en dryg vecka sen till paragon lvl 115 på detta vis. Lycka till!
vilken svårighetsgrad ska man spela för att speedlvla paragon som nydingad crusader med 5.5kk tough och 190k dps?
Kört normal o hard hittils, vet inte vilket som ger snabbast exp än
Asså... Kör på den svårighetsgrad där det går fort men inte för lätt. Med rimlig build lär du väl kunna kötta på bra i master eller? Testa master, går det för långsamt så sänk till expert. Eftersom du får mer exp per svårighetsgrad så äre bara att testa dig fram skulle jag säga
Är det någon som har en chart eller vet hur + physical damage på items scalear med WD's pets? Är det så att den bara tar din totala physical damg och sen % petsen gör av den?
Och hur funkar ledgendary handsen med + pet damg? Om din gargantual gör 100% och glovsen ger 50%, kommer den göra 150% av din wpn damg då? Och hur stackar den med talenten som ger +50% pet damg? Ger den 225% eller ytterligare 50% av base så 200?