2014-03-31, 14:22
Medlem
wannabebiffs avatar
Tycker det är lite skumt att männen valde att attackera just den här mannen och inte sällskapet, har dom misstagit honom för attackerna på Lördagen?
Citera
2014-03-31, 14:23
Medlem
ilchino-ilsovranos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Kan det vara en hämnd för att Djurgårdarna betedde sig som svin, och attackerade folk på den närliggande uteserveringen? Och de sista i djurgårdsklungan som blev lättaste bytet?
I så fall kan man ju inte avfärda det som oprovocerat våld.

BO är givetvis oskyldig, alla indicier pekar på det. Däremot bär alla våldsivrande fotbollssupportrar ett gemensamt ansvar, anser jag.
Citera
2014-03-31, 14:25
Medlem
ilchino-ilsovranos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wannabebiff
Tycker det är lite skumt att männen valde att attackera just den här mannen och inte sällskapet, har dom misstagit honom för attackerna på Lördagen?

Behöver inte vara så skumt. Testosteronpumpade psykopater med mängder av alkohol och/eller droger i systemet tänker inte alltid rationellt. Nu vet vi ju inte om GM är av just den typen men jag har svårt att se att det skulle röra sig om något annat.
Citera
2014-03-31, 14:27
Medlem
MrBlakeneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tottte
Lite dubbla budskap, va? Ena sekunden pratar du om intelligensbefriade "grabbar" och våldsrunkare med avsky. Nästa sekund har du åsikter om Helsingborgarnas kunskap i att slåss.
Det är inte så illa att du också - som många andra här - är en av idioterna som inte klarar av att se fotboll utan att använda knytnävarna för att markera vilket lag du säger dig tillhöra.
Jävla idioter.

Jag tror vi får utgå från att det alltid kommer att finnas mindre intellektuellt bemedlade människor som förknippar fotboll med våld. Och om man nu ska slåss är det ju faktiskt lite häpnadsväckande att man inte kan göra det själv, utan måste ringa in påtända danskar.
Citera
2014-03-31, 14:30
Medlem
Är det skalliga killen till vänster med gul tröja som är BO?

http://clipperab.se
Citera
2014-03-31, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daB32167
Är det skalliga killen till vänster med gul tröja som är BO?

http://clipperab.se

Ja
Citera
2014-03-31, 14:35
Medlem
Smegmas avatar
Jag hoppas verkligen att gärningsmannen-/männen grips. Det är ju snudd på hån att ingen ännu har gripits med tanke på allt folk som var i rörelse.

Civilsnutarna, satt dom och fikade?

Det finns med all säkerhet flera som vet vem som ligger bakom brottet. Tipsa anonymt!

Men som sagt, att FB knäcker detta innan Snuten, det är jag helt övertygad om. Jävla flamsvippor!
Citera
2014-03-31, 14:35
Medlem
Pangon90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CASSIUS-142
Jag kan säga till dig att INGEN i Helsingborgs grabb-led står bakom det här. Vi vill ha tag i GM innan polisen får det.. Detta är en FEG attack och INGET som uppskattas NÅGONSIN. Det jag säger stämmer. Men att starta en häxjakt o hänga ut folk UTAN bevis är fel i alla fall, Men personen som gjort detta kommer även stå till svars för detta.

Citat:
Ursprungligen postat av CASSIUS-142
nej, de hade match mot aalborg, så INGA danskar var på plats.

Hörru ditt lilla spånhuvud! Själv har jag hört att det var en från just ert led som ligger bakom. Därutöver så finns det ju för i helvete VIDEOS med danskar som bråkar med polisen i upploppen. Så du är ju full med skit ditt lilla luder
Citera
2014-03-31, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wannabebiff

Antagligen har han sagt något, det så det brukar gå till. Även de värsta krypen brukar vilja provocera fram något ur sitt offer först. "Stick härifrån vi vill inte bråka" räcker som en signal för att han är ett OK offer.

Bilden på expressen, ser ut som det är bråk samtidigt som upplivningsförsöken, eller är det bara polisen som motar bort nyfikna?
Citera
2014-03-31, 14:37
Medlem
Segt ute kanske, men ska tydligen vara en 24-årig man som är misstänkt!
http://hd.se/helsingborg/2014/03/31/24-aring-misstankt-for/

Vilket betyder med all säkerhet att den misstänkta INTE är Z*ar! (fyller 26 i år enligt birthday.se)
Och att det säkert stämmer att han varit intagen till förhör, men där slutar det!
Kan vi en gång för alla äntligen avskriva honom?!!
Senast redigerad av chrisemil 2014-03-31 kl. 14:40.
Citera
2014-03-31, 14:38
Medlem
Messigoals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil

Z**r är 24 år gammal.
Citera
2014-03-31, 14:40
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil

Vilket betyder med all säkerhet att den misstänkta INTE är Z*ar! (fyller 26 i år enligt birthday.se)
Och att det säkert stämmer att han varit intagen till förhör, men där slutar det!
Kan vi en gång för alla äntligen avskriva honom?!!

Z*ar är väl 24?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in