Jaha den här dokumentären visade sig vara ganska exakt det man förväntade sig, dock inte så mycket värre (som någon annan i tråden påpekade) än flashback rasisterna som säger hur det inte finns någon rasism i Sverige samtidigt som att negerjävlarna ska dra tillbaka till djungeln dom kom ifrån
Ungefär 15 minuter in så hjälper inte mannen sin poäng igenom att berätta en historia om hur hans mor sa att han bör varna människorna som kallar han neger 3 gånger innan han slår dom

Strax därefter säger negern med glasögon att han var
tvungen att slå visa av dom för att dom kallade hen neger

"Dom har använt det som ett vapen emot mig för att trycka ner mig".
Negerkvinnan i dokumentären säger en del korkade saker med. Angående dejtingsidan om att dom som kryssade i att det var okej med tjejer med afrikansk ursprung är dom som hade kryssat i att det var okej med alla ursprung. Sen försöker hon göra någon slags poäng utav det och fortsätter att tala om en värld där normen och samhället är något annat och vad som är vackert. Har hon inte tänkt på att hon helt enkelt är en minoritet och att människor kanske helt enkelt föredrar människor som ser så lika ut som sig själva som möjligt. Och det är därför vita är alla okej med, medans dom flesta är okej med sydamerikansk och en del asiater och sen minst negrer. Varför ska hon automatiskt sätta sig i offerrollen och dra slutsatserna som säger att allt och alla är emot henne. Ja det var en retorisk fråga egentligen för svaret är ganska enkelt, det är en särskild typ av människa som medverkar i en sån här dokumentär.
Kan någon som tycker dokumentären var bra och talar sanning förklara för mig vad det är dessa människor vill, vad är det för förändring dom vill se egentligen. Dom enda lösningarna jag ser till detta ickeproblem är saker som invkotering. Ska vita tvingas till tvångsdejter med negrer på dejtingsidor?
Märkte ni hur väldigt många av situationerna, scenarion och exemplen som dom tar upp inträffade när dom var barn eller involverade barn? Dom tar dessutom upp nästan exklusivt enstaka scenarion. En tjej och sin vän som blev misshandlad av ett gäng skinheads, en tjej som blev kallad neger av en på bussen, en neger som utsattes för en narkotikavisitation av tullen, en neger som blev trakasserad av en specifik människa/skinhead. Och detta försöker dom vända till något slags stort förtryck av samhället?
Enligt mig finns det ett ganska enkelt sätt att komma fram till om det här är ett verkligt problem i Sverige. Om man tar 1000 negrer i Sverige och 1000 svenskar i Sverige och jämför, utsätts negrerna i Sverige för betydligt mer hemskheter? Det tvekar jag starkt på. Jag tror inte en neger i skolan blir kallad mer dumma ord än dom flesta. Vem hamnar inte i något tjaffs med någon på bussen, misshandel, stölder, våldtäkter, sånt inträffar alla. Och ironiskt nog (eller inte) är det invandrare som begår mest brott.
Jag hoppas verkligen inte den genomsnittliga svensken ser den här dokumentären och sympatiserar den. Kan inte någon starta en tråd på Familjeliv och se vad kärringarna där tycker?
Propaganda känns som ett starkt ord och jag vet inte om det riktigt är vad det är, med tanke på att det är SVT som ligger bakom det så skulle jag nog våga kalla det propaganda faktiskt. Men främst är det nog individer med egna agendor eller som vill se sig själva som offer och skylla sina personliga brister på samhället istället för sig själva.
Den här dokumentären har iallafall ökat mitt hat emot invandrare och främst negrer, inte för att jag hade något hat emot dom innan men det känns som att jag måste balansera tillbaka denna falska offerbild dom försöker skapa för sig själva igenom att kompensera emot lite hat emot dom.