Citat:
Ursprungligen postat av
M.Saxlind
Är "Smurfarna" smeknamn på RF eller Motståndsrörelsen och vilka använder det?
Citat:
Ursprungligen postat av
wehrmacht
Smurfarna ska tydligen vara ett smeknamn på RF. AFA kallas disneyklubben, dk. Används av båda grupperna om jag förstått saken rätt.
Har ingen aning varför, men många av personernas låga ålder kan vara en förklaring. Det är sorgligt att se så många unga sitta i fördärvet.
Nej SMR är menat och alltid menat med Smurfarna. Små blå i fula hattar.
RF har aldrig blivit kallat detta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Aegishjalmr
Av citatet framgår att åtalet innehåller SMS-bevisning för att Bjurströmer hade planerat upploppet. Nog för att ni rödingar brukar vara tröga men för din information så brukar åklagaren lägga fram den konkreta bevisningen i domstolen. Först då vet vi vad som står i SMSen, men uppenbarligen anser sig åklagaren ha bra bevisning.
Absolut men påstå då inte saker som inte stämmer.
Citat:
Ursprungligen postat av
M.Saxlind
Med tanke på din signatur är du väl antirasist? Förmodligen därför du är så gnällig. Jag skrev väl klart och tydligt att vi släpper materialet när vi gått igenom det och skrivit om allt som vi finner av intresse i det? Då kan folk i efterhand granska att det vi skrev stämmer (men man måste ju vara bra dum om man tror att vi skulle ljuga om saker som vem som helst kan begära ut och kontrollera), precis som t.ex. Uppdrag granskning förmodligen gör. Eller menar du på allvar att Uppdrag granskning hittar ett scoop sen gör de informationen tillgänglig för alla andra så att konkurrenter kan sno nyheten och sedan gör det ett reportage om något som alla redan vet?
Martin det är fredag, se så ladda upp det vi vill ha så får du något av mig i gengäld