Citat:
Skojjar du? Flera av medlemmarna i smr är dömda för våldsbrott. JA, de är farliga. Jag kan dra upp deras register men det orkar jag fan inte då det redan postats här och i smr tråden. Hagberg ska dessutom upp i rätten igen för misshandel, så de kommer nog dröja ett bra jävla tag innan han kan ta sin bira ute i naturen som om han är någon pacifist. Smr drar sig inte för att använda våld för att få sin vilja igenom, det är känt (om man har någon som helst koll) att dessa grabbar står för att använda våld mot sina motståndare. Säpo rankar dem som ett stort hot mot staten, rätt så. Både vänstern och smr använder gärna våld mot människor som avskyr dem. Något som speciellt smr säger är "självförsvar". Smr försöker även lura alla att de aldrig torskat en konfrontation med meningsmotståndare. Well, då är väll kärrtorp den första då!
Vilket steg framåt att förlora ett slagsmål på gatan.
Vilket steg framåt att förlora ett slagsmål på gatan.
Hot mot staten... Nej SÄPO är väl ganska tydliga med att ingen av dessa organisationer utgör något direkt hot mot statsskicket. Däremot så klassas de som farliga för enskilda personer och då främst mot varandra. Hagberg skulle jag kunna tänka mig klassas som en av de mer intressanta att ha koll på, dels pga sitt gedigna brottsregister men även pga sin extrema övertygelse till en våldsbejakande organisation. Inte för att vara elak nu men det skulle vara intressant med en mindre sinnesundersökning av honom. Det är inte helt osannolikt att han har en släng av Asperger.