Citat:
Ursprungligen postat av
Powergirl
Det gläder mitt hjärta och hjärna att du inte förstod mitt ironiska svar. För att vara tydlig vem är det som inte är stolpskott i SVPs sekt?
Jodå, nog förstod jag att du bara var ute efter att tjafsa och bråka som vanligt. Dessvärre har jag inte riktigt tid att sitta och kasta bajs tillsammans med dig hela natten, du får hitta något annat att roa dig med.
Citat:
Ursprungligen postat av
-Wasteland-
Det måste ju inte heller vara tv-intervjuer. Jacobsson intervjuades väl av Aftonbladet nyligen? Telefon antagligen då?
Ja. Tv-intervju är ju svårast eller vad man ska säga. Allra enklast och bäst blir det ju om intervjun genomförs via mail/skype/textform på något sätt eller att du åtminstone får se frågorna innan, men de flesta intervjuer sker precis som du antyder via telefon, alternativt möte i verkligheten. Om intervjun inte sker i textform så bör du naturligtvis alltid spela in intervjun, det går med de flesta moderna telefoner. På så vis kan tidningen i bästa fall stämmas om de ljuger för mycket, i sämsta fall kan vi lägga upp "rätt" version på Realisten.
Citat:
Ursprungligen postat av
Blixtmannen
Det var väl i Emmaboda och kommunisterna var med på tåget men "oturligt" nog så ville inte Folkets Hus ställa upp med lokal. Om jag minns rätt dvs.
Ja, det var en jävla soppa:
https://www.svenskarnasparti.se/2012/10/02/svp-informerade-om-debatten-som-aldrig-blev-av/
Citat:
Ursprungligen postat av
9.0mm
Jag förstår inte varför SvP(eller SMR med för den delen) inte gör fler såna här utspel. De har ju allt att vinna. 3/4 utav rödingarna vågar inte och resterande som är för dumma och går med kommer bli gravt utklassade. Självklart filmas allt i sann amerikansk presidentvaldebattanda.
Jo visst, det kan vi göra, men nästan alla kommer säga nej. Ingen dum idé dock. Jag ska kontakta ledningen och höra vad de har att säga om att skicka ut dylika "inbjudningar" till etablissemangspartier på orter där vi är starka.
Även om vi vet att 99% kommer säga nej, förlorar vi ju inget på att gå ut med inbjudningar till debatt. Det är ju inte vi som framstår som de fega hycklarna.