Citat:
Ursprungligen postat av
GottOchSkitigt
Ja, jag har då läst dina texter och det är tämligen uppenbart att du är ännu en borttrollad yrhöna som är så intrasslad i din lilla feministiska verklighetsbild att du varken vet ut eller in

Åh nej, hahahaha

jag är allt en intrasslad yrhöna som lever i en feministisk verklighetsbild och jag vet varken ut eller in

kan du hjälpa mig att förklara vad jag inte fattar? inte för att jag kommer ta åt mig något av dina tips då jag anser att du inte borde ha med politik att göra, men det kan ändå vara skönt att få redogöra vart man står, då du inte verkar veta riktigt var du ska sätta fötterna, men frukta icke, låt mig vägleda dig bort från dina fördomar till en ljusare framtid, släng iväg ett pm så löser vi det
Citat:
Ursprungligen postat av
NasiBooi
Jag kan absolut glädjas åt knäppgökar. Att överhuvudtaget ta del av din formulering "att sätta ett värde på intelligens kräver dock ett ingående test i form utav IQ-test" är så jävla efterblivet uttryckt att det är uppenbart att du trollar.
Att döma utifrån några få texter om mina politiska åsikter kan knappast mäta min intelligens, det kanske även du förstår, NasiBooi?
Citat:
Ursprungligen postat av
Nerulion
Feminism är inte likställt med jämställdhet. delvis för att den inte är könsneutral och delvis för att den är närmast en hatisk idiologi, du kan väl kalla det en sexistisk ideologi?
Att vara outbildad är något man faktisk kan åtgärda. Att vara dum i huvudet kan vara svårt att åtgärda.. Men finn tröst i att du hjälper oss andra att inse hur feministiska anhängare är.
Tack för ditt inlägg, ska läsa resten av dina inlägg med ett stort flin

"Feminism är närmast en hatisk ideologi"
Jo, så kan man se det, men felet med dig är att du lyssnar på personer i din omgivning utan att läsa på vad saker och ting faktiskt innebär och utifrån det bildar din världsbild, am I right?
Att vara dum i huvudet kan definieras som att vara outbildad, det vill säga att man inte uppfyller den kunskap som övriga delen av samhället besitter.
Jag tänkte göra en jämförelse som liknar din bara för att redovisa hur otroligt korkat ditt resonemang verkligen är:
"Att slå i huvudet är inte bra, men att slå i skallen är ännu värre"
Lite samma sak, inte sant? tänk efter innan du skriver, för jag tuggar dina argument som papper
Citat:
Ursprungligen postat av
Genseric
Gud vad dum du är.
Här får du lite fakta från ett av USA's största porrföretag:
http://www.kink.com/k/model_call.jsp
Som man ser tjänar kvinnor mycket mer, ibland det dubbla. Det beror ofta på hur snygga de är
Om vi vänder på det: tänk efter nu lite, feminister har uppmärksammat att män tjänar mer än kvinnor i de flesta yrken och det är ni emot. Men när kvinnor i något yrke tjänar mer än män då blir det ett jävla liv hos er här på Flashback och ifrågasätter detta. OM män hade tjänat mer än kvinnor i porrbranschen, hade ni ifrågasatt det då? knappast. Vad vill ni kalla er?