Citat:
Ursprungligen postat av
McDonaldsSAB
Du är fan galen i huvudet. Detta var ett väldigt märkligt inlägg.
Ja, fast ännu mer galet blir det att du inte bevisade att jag hade fel.
Citat:
Ursprungligen postat av
JehovasSistaVittne
Trollar du eller är du så jävla dum? Feminism har inte ensamrätt på jämställdhet, fjant.
Ok, rasism har inte ensamrätt till att rangordna raser. Jag tycker frågan du ställde mig borde besvaras av dig, då den stämmer in mer på just dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
NasiBooi
Skrattade själv ihjäl mig åt inlägget, mer sånt.
Hade du varit lite smart hade du kunnat tolka det på ett annat sätt än vad du uppenbarligen gjorde, fjant.
Citat:
Ursprungligen postat av
MonkeysOnParole
Det här gick ju inte så bra: TS säger "ni" men det utesluter inte att h*n är feminist. TS gör inget som helst ställningstagande ang. jämställdhet. TS säger inte emot sig själv eftersom h*n inte påstår något utan ställer en fråga. Feminism innebär inte nödvändigtvis jämställdhet. Obefogad tasigförpannan-smiley. Ad hominem.
Du lyckas i fyra separata meningar samt en smiley med konststycket att inte bara tillföra noll argument. Du lyckas dessutom göra dessa icke-argument till en plåga att läsa, samt i total frånvaro av självdistans få till ett drygt avsked till inlägget. Grattis.
Ont: Tror "feministerna" du menar inte tycker om porrbranschen oavsett vem som får mest betalt. Det är lite som att fråga en judisk revisor hur han ser på att man fifflade med räkenskapen i Treblinkas årsdeklaration.
När man säger "ni" menar man personer som inte tillhör samma grupp som en själv, i detta fallet en politisk annan grupp så att säga.
Det är ganska uppenbart att Ts menade att männen skulle tjäna lika mycket som kvinnorna (annars hade han/hon inte tagit upp ämnet eftersom han/hon ansåg detta som en orättvishet) och om man säger "ni" innefattar det utomstående personer som tillhör en annan grupp. Logiken är ganska självklar, sorgligt nog förstod ni inte det hela.