2014-03-25, 19:24
Medlem
Zeliciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ichtudirweh
Jo det var det även när jag var där. MEN den som söker skall finna, och Boom är inte stort. I belgien har dom inte så mycket fulsprit heller, dock är väl ölen sisådär men det släpar man ju inte med på flyget..

Fick tag på jätte mycket fulsprit på lidl liknande butiker. Ölen Jupiter var ju väldigt prisvärd om man säger så
Citera
2014-03-25, 20:49
Medlem
Faragons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zelicious
Fick tag på jätte mycket fulsprit på lidl liknande butiker. Ölen Jupiter var ju väldigt prisvärd om man säger så
Jupiler heter den. Men ja, som i vilket annat samhälle som helst så finns det affärer i Boom som säljer öl, sprit, vin etc. Det borde inte vara så konstigt :-p
Citera
2014-03-25, 23:01
Medlem
latahundens avatar
Ni som har varit på tomorrowland, hur tidigt gick ni till området från campingen?
Förra året gick jag runt ganska sent till området. Första dagen kl 20 minns jag.. Väldigt sent! sen runt 16 resterande dagar vad jag minns.

Iår tänker jag vara där så tidigt som möjligt, vill upptäcka så mkt av området som möjligt, är ju en helt sagolik miljö som jag aldrig har skådat.. Herregud vad vackert allt var, spec bron över sjön med all rök och såpbubblor som regnade ner i miljoner
Citera
2014-03-25, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av latahunden
Ni som har varit på tomorrowland, hur tidigt gick ni till området från campingen?
Förra året gick jag runt ganska sent till området. Första dagen kl 20 minns jag.. Väldigt sent! sen runt 16 resterande dagar vad jag minns.

Iår tänker jag vara där så tidigt som möjligt, vill upptäcka så mkt av området som möjligt, är ju en helt sagolik miljö som jag aldrig har skådat.. Herregud vad vackert allt var, spec bron över sjön med all rök och såpbubblor som regnade ner i miljoner

Jag, som många andra, gick dit runt 6-7, med tanke på att alla headliners började vid den tiden på mainstage.

Kommer göra precis som dig i år, vara där nästan direkt när det öppnar och upptäcka området, gå runt till de mindre scenerna, etc!

Nu känns det ju verkligen, med tanke på de senaste dagarnas artistsläpp för endast helg 1 (Dada Life, Dirty South, tidigare Afrojack) att rätt snart så kommer helg 1 tappa något tungt namn.
Citera
2014-03-26, 19:17
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Gick in 14 första dagen, ca 15 andra dagen och som vanligt alldeles för sent på söndagen, tror vi lullade in runt 18-19 på kvällen. Missade Angello för att vi var för lata/höga.

Har du fått semestern uppstyrd nu Latahunden?
Citera
2014-03-26, 20:35
Medlem
Jag har inte ens fått min semester beviljad. Skulle jag mot förmodan inte få det... så blir jag sjuk!
Citera
2014-03-26, 21:27
Medlem
Citat:
Gick in 14 första dagen, ca 15 andra dagen och som vanligt alldeles för sent på söndagen, tror vi lullade in runt 18-19 på kvällen. Missade Angello för att vi var för lata/höga.

Va?
Hur tidigt körde Steve Angello egentligen?
Citera
2014-03-27, 02:28
Medlem
latahundens avatar
Citat:

det löste sig!!

Citat:
Ursprungligen postat av PringlesMannen
Jag har inte ens fått min semester beviljad. Skulle jag mot förmodan inte få det... så blir jag sjuk!

lycka till, var i din sits för inte så längesedan men lycka till och puscha dom som sätter scheman!
Citat:
Ursprungligen postat av Dragon90
Va?
Hur tidigt körde Steve Angello egentligen?

steve körde väldigt tidigt, 16.00 om jag inte minns fel.
Citera
2014-03-27, 09:00
Medlem
Citat:

Fan vad lame, headliners brukar ju köra lite senare på kvällen.
Citera
2014-03-27, 12:31
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragon90
Jag, som många andra, gick dit runt 6-7, med tanke på att alla headliners började vid den tiden på mainstage, bra att du tänkt se över området i alla fall.

Kommer göra precis som dig i år, vara där nästan direkt när det öppnar och upptäcka området, gå runt till de mindre scenerna, etc!

Nu känns det ju verkligen, med tanke på de senaste dagarnas artistsläpp för endast helg 1 (Dada Life, Dirty South, tidigare Afrojack) att rätt snart så kommer helg 1 tappa något tungt namn.
Tycker du borde utöka ditt musikförråd mer än att dimpa in 6-7 rätt in på mainstage och stå med housefingret till Avicii och dv&lm

Kallar du Angelo för headliner? Uurgh...

Spenderade minst tid på Mainstage, så jävla mycket annat bra än att fastna där i 3 dagar.
Citera
2014-03-27, 19:28
Medlem
Faragons avatar
Citat:

Jösses.. Jag har inte gått senare än ca 14 någon dag, något av de två år jag varit där. På fredagen har jag hängt på låset för att komma ut från Dreamville vid 12:00 båda åren. Valuta för pengarna kan man se det som. Eller bara att det är så jävla bra överallt att man inte vill missa något. Sitta och berusa sig i campet har man kanske tid för på svensk festival. Inte på TML.

Inget ont om Angello, men någon "headliner" är han inte direkt. Inte på Tomorrowland iaf. Han fick den tid han förtjänade, ganska bra också: kl 19.
Senast redigerad av Faragon 2014-03-27 kl. 19:34.
Citera
2014-03-27, 23:16
Medlem
Citat:
det löste sig!!

lycka till, var i din sits för inte så längesedan men lycka till och puscha dom som sätter scheman!

Vi får hoppas det går bra för dig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in