2013-04-10, 23:47
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Douche-chill
Är det den där filmen där en kvinnlig intervjuare, med gnälligt välmenande socionom-röst, stör en horsare när han njuter som mest av horse-ruset, vilket resulterar att han lackar ur?

–Jeppe? Jeppe är du ok?
–Käften fan! du pajjar ruset

Var en sådan scen i en anti-drog-dokumentär vi såg i gymnasiet i varje fall.

HAHAHAHA

Den där måste ja se om ni hittar den!
Citera
2013-04-11, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Douche-chill
Är det den där filmen där en kvinnlig intervjuare, med gnälligt välmenande socionom-röst, stör en horsare när han njuter som mest av horse-ruset, vilket resulterar att han lackar ur?

–Jeppe? Jeppe är du ok?
–Käften fan! du pajjar ruset

Var en sådan scen i en anti-drog-dokumentär vi såg i gymnasiet i varje fall.

haha bästa
Måste se denna filmen! Googlade men hittade inget tyvärr. :/
Citera
2013-04-14, 19:06
Medlem
kongoss avatar
Bumpar också.

Verkar inte som att någon har den? Går verkligen inte att hitta den på internet heller, det är fan omöjligt (i alla fall för mig). Det enda jag kan komma på är som tidigare nämnt att kolla på bibliotek. Man skulle även kunna vända sig till någon högstadieskola. Om jag skulle få tag på den, drar jag upp en ripp på TPB pronto.
Citera
2013-04-16, 23:30
Medlem
SwirlyShirleys avatar
Bump!
Citera
2013-04-17, 21:23
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Det här låter som en bra dokumentär, är det i samma stil som "Jag vill inte leva detta liv längre" eller vad den heter?

Försökt hitta denna överallt utan att ha lyckats.
Citera
2013-04-17, 23:59
Medlem
Zot^s avatar
Kommer också ihåg att vi såg den där i skolan för ca 10 år sedan. Skulle rippat den om jag nu hade den blekaste aning om var man kunde få tag på den
Senast redigerad av Zot^ 2013-04-18 kl. 00:02.
Citera
2013-04-18, 08:20
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slitet-Golv
Det här låter som en bra dokumentär, är det i samma stil som "Jag vill inte leva detta liv längre" eller vad den heter?

Den finns på nätet,såg den för några månader sen,
Kommer dock inte ihåg vart jag hittade den.
Citera
2013-04-18, 08:23
Bannlyst
HITTA och lägg ut!
Citera
2013-04-18, 10:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slitet-Golv

Haha, Ja, dem träffade jag. Jag minns han som såg ut som en apa. Kom med moppar till hisingens kändaste ställe på lindholmen för att köpa allt möjligt. Kom ihåg själv att jag bad dem "stick bara", när de ringde på portknappen för att komma in på stället. Men en viss person sålde där....ändå till dem. Träffade en av tjejerna som var med i filmen på NA i Kris-lokaler för några veckor sen "gobbe-maja" och frågade hur det hade gått. Jag kommer faktiskt inte ihåg vad hon sade då jag var så heroin-påverkad sj och hade ett vapen med mig då jag var hotad just då. Men vad jag förstår så var det "inget märkvärdigt". Ingen var heoinist eller dylikt i annat fall hade jag säkerligen känt till det - av olika orsaker.
Citera
2013-04-27, 22:58
Medlem
Bumpar också.
Citera
2013-05-10, 05:23
Medlem
Jag med.
Citera
2014-03-27, 00:19
Medlem
kongoss avatar
Bump bump bump! Var i hela friden håller alla feta FB-researchers hus månntro?

Sen kanske admin kunde vara så schyrre att ändra trådnamnet till "Jeppe är död"? Jag skrev fel.

MVH kongos
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in