2014-03-26, 14:14
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theoneandonly00
Vilket är det lättaste sättet att få mycket rp snabbt, utan glitchar och sånt?

Egna race kan i bland ge upp till 5000 RP (Oftast 3000RP) även om du kör själv har jag märkt. Jag vet inte varför eller om det är en tillfällighet.
Citera
2014-03-26, 14:48
Medlem
danne9king9s avatar
NEEEJ! Rooftop Rumble är borta!!! Är de bara hos mig eller är de samma för alla?
Citera
2014-03-26, 15:12
Medlem
Shotgun92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danne9king9
NEEEJ! Rooftop Rumble är borta!!! Är de bara hos mig eller är de samma för alla?

skojar du med mig?? Någon som kan bekräfta?
Sitter på jobbet med tåren i ögat
Citera
2014-03-26, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shotgun92
skojar du med mig?? Någon som kan bekräfta?
Sitter på jobbet med tåren i ögat

Borta för mig med....
Citera
2014-03-26, 15:25
Medlem
Wertyms avatar
RR kommer tillbaka för er som det försvunnit hos. Jag har det fortfarande men det har försvunnit lite då och då för väldigt många under gårdagen och idag.
Citera
2014-03-26, 15:54
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcus31
Borta för mig med....

YES! Då kan vi fortsätta att grinda andra uppdrag, skit samma att de inte ger lika mycket stålar, vi badar ju i pengar i alla fall. (Just nu i alla fall).

Jag är äckligt trött på Rooftop Rumble, även om jag inte klarat det med bara pistol och Faggio på hard ännu, dock på Easy.
Citera
2014-03-26, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
YES! Då kan vi fortsätta att grinda andra uppdrag, skit samma att de inte ger lika mycket stålar, vi badar ju i pengar i alla fall. (Just nu i alla fall).

Jag är äckligt trött på Rooftop Rumble, även om jag inte klarat det med bara pistol och Faggio på hard ännu, dock på Easy.

Sjukt trött på det uppdraget med, men det kom ju tillbaka tyvärr... men som sagt gärna andra uppdrag...
Citera
2014-03-26, 18:05
Medlem
danne9king9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcus31
Sjukt trött på det uppdraget med, men det kom ju tillbaka tyvärr... men som sagt gärna andra uppdrag...
Mycket som varit knas idag (i alla fall för mig). Spelat uppdrag med flera men utan att se dom andra och uppdrag som varit borta mm.

Man är ju trött på uppdraget men tyvärr är de ju inget annat som ger samma pengar så man blir ju tvungen att köra de då och då
Vore kul om de kom fler uppdrag med bra betalt så man kunde variera sig mer.
Citera
2014-03-26, 20:24
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danne9king9
Mycket som varit knas idag (i alla fall för mig). Spelat uppdrag med flera men utan att se dom andra och uppdrag som varit borta mm.

Man är ju trött på uppdraget men tyvärr är de ju inget annat som ger samma pengar så man blir ju tvungen att köra de då och då
Vore kul om de kom fler uppdrag med bra betalt så man kunde variera sig mer.

Ja, ett jävla strul i dag, kan inte joina kompisarna, när vi kan köra något uppdrag splittras gruppen direkt.
Citera
2014-03-26, 21:39
Medlem
Heej, är det någon som vet hur man kickar medlemmar från ens crew?
Det står säkert någonstans bland alla 1000tals kommentarer i denna tråd,
tacksam för snabbt svar!
Citera
2014-03-26, 21:52
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillmalle
Heej, är det någon som vet hur man kickar medlemmar från ens crew?
Det står säkert någonstans bland alla 1000tals kommentarer i denna tråd,
tacksam för snabbt svar!

Tror du måste vara Crew Leader eller Commisioner för att göra det, och du gör det enklast på Social Club
Citera
2014-03-26, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Tror du måste vara Crew Leader eller Commisioner för att göra det, och du gör det enklast på Social Club

Är Crew Leader hur gör man det på Socialclub? har försökt hitta, men finner inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in