2018-05-28, 10:23
Medlem
ResKille91s avatar
Jag fick ca 1000k
Citera
2018-05-29, 23:06
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormaren
Japp, håller med. Men det är ju likadant med nästan alla onlinespel tyvärr. Dom borde lägga lite krut på att stänga av folk som fuskar. Det skulle dom tjäna på i längden tror jag.

I längden ja, men GTA Online kommer troligtvis bli stendött dagen GTA 6 kommer, om de inte planerar att fortsätta online med samma stad? I sådant fall måste de ju utöka kartan? Någon som hört några rykten om hur det blir med GTA online? Det var ett tag sedan jag researchade detta.
Citera
2018-06-30, 20:53
Medlem
Har alla gett upp?
Kommer en stor uppdatering med nattklubbar och dylikt nu i juli.
Tycker att spelet lever i allra högsta grad. Fulla lobbys och minimalt med jobbiga p12.
Jag tycker fortfarande att spelet är roligt och det kommer updates hela tiden.
Citera
2018-06-30, 22:57
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darrylx
Har alla gett upp?
Man väntar väl på red dead.
Jag vet att jag gör det.
Körde gtao en hel del på 360 men orkade inte uppgradera till den ”nya” konsolen, så nu inväntar man rockstars nya stjärna.
Citera
2018-07-01, 20:03
Medlem
ta_den_i_2ans avatar
Hej! Jag och en kompis tänkte köpa spelet och lira tillsammans och jag har några frågor. Kan man börja med att köra själva på en egen server eller closed session eller vad man ska kalla det? Läser bara massor om att man blir dödad så fort man börjar som låg lvl och att man tröttnar på det. Vore jättesnällt om någon orkade svara på vad det finns för alternativ. Kommer köpa det på pc nu på steamrean. Mvh
Citera
2018-07-01, 20:38
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darrylx
Har alla gett upp?
Kommer en stor uppdatering med nattklubbar och dylikt nu i juli.
Tycker att spelet lever i allra högsta grad. Fulla lobbys och minimalt med jobbiga p12.
Jag tycker fortfarande att spelet är roligt och det kommer updates hela tiden.
Nej. Jag spelar varje dag.
Som du säger. Fulla lobbys och nytt content kommer kontinuerligt.
Har fortfarande stort underhållningsvärde.
Nu har jag researchat fram allt jag ville ha med med senaste 2x research speed.
Ser fram emot vad som kommer imorgon.
Citera
2018-07-01, 20:55
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ta_den_i_2an
Hej! Jag och en kompis tänkte köpa spelet och lira tillsammans och jag har några frågor. Kan man börja med att köra själva på en egen server eller closed session eller vad man ska kalla det? Läser bara massor om att man blir dödad så fort man börjar som låg lvl och att man tröttnar på det. Vore jättesnällt om någon orkade svara på vad det finns för alternativ. Kommer köpa det på pc nu på steamrean. Mvh
Går utmärkt att köra closed sessions.
Vissa grejer är du begränsad på då dock...
Ja folk kommer se dig som ett lätt byte level 1-ca 45/50 (typ)och det är du också utan viss equipment.
Men grinda lite 2x rp/$ så går det ganska fort til lv 50 iaf.
Citera
2018-07-01, 21:44
Medlem
ta_den_i_2ans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch
Går utmärkt att köra closed sessions.
Vissa grejer är du begränsad på då dock...
Ja folk kommer se dig som ett lätt byte level 1-ca 45/50 (typ)och det är du också utan viss equipment.
Men grinda lite 2x rp/$ så går det ganska fort til lv 50 iaf.

Okej vad är det som är begränsningar när man kör closed session? Tack för svar
Citera
2018-07-01, 22:58
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Okej vad är det som är begränsningar när man kör closed session? Tack för svar
Nu kör jag i stort sett alltid i public sessions men har för mig att om du kör solo session kan du inte göra CEO/VIP grejer alls... Där tjänar man bra. Mycket bra om man är skillad eller slipper folk som jagar dig när du ska leverera gods osv.
Men i invite only sessions kan man det... Tror jag.
Alltså sorry för dåligt svar men googla annars...
Kör som sagt alltid public. Är rank 615 och har väl allt som för en låglevel är jävligt OP.

Måste tillägga att det är bra om man är skillad på att köra. Så kör race mycket för att öva dig på det.
Senast redigerad av Youfuckingbitch 2018-07-01 kl. 23:05. Anledning: Tillägg
Citera
2018-07-04, 12:42
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Fattar inte vad grejen med gästlistan är.
Iallafall : indipendence Day nu... Men vart fan köper jag fyrverkerierna?
Menar inte firework luncher utan "fontänerna".
Finns ju inte på ammunation.
Står ju på rockstar newswire att de ska finnas och köpa igen.
Citera
2018-07-05, 01:18
Medlem
Citat:
Kör invite only lobbys. Dra igång missions och bjud in folk. När du hittar folk som är bra och har mic addar du dem till vännerlistan så du kan bjuda in dem i framtiden. Du tjänar väldigt lite pengar på allt annat än missions och heists. Fokusera och bli bra på dessa. Undvik att kriga i freeroam. Gör smarta köp som underlättar grinding efter pengar.

Du kan köra igång vissa missions som low level så din första prioritet borde vara att köpa något som underlättar att klara de missions. En armored Kuruma bil och en Buzzard helikopter är det som borde stå högst på önskelistan. Glöm inte att köpa en heavy vest och bulletproof helmet.

Citat:
Fattar inte vad grejen med gästlistan är.
Iallafall : indipendence Day nu... Men vart fan köper jag fyrverkerierna?
Menar inte firework luncher utan "fontänerna".
Finns ju inte på ammunation.
Står ju på rockstar newswire att de ska finnas och köpa igen.
De ligger redan i din inventory. Åtminstone var det så förr i tiden.
Citera
2018-07-05, 10:11
Medlem
Citat:
Nu kör jag i stort sett alltid i public sessions men har för mig att om du kör solo session kan du inte göra CEO/VIP grejer alls... Där tjänar man bra. Mycket bra om man är skillad eller slipper folk som jagar dig när du ska leverera gods osv.
Men i invite only sessions kan man det... Tror jag.
Alltså sorry för dåligt svar men googla annars...
Kör som sagt alltid public. Är rank 615 och har väl allt som för en låglevel är jävligt OP.

Måste tillägga att det är bra om man är skillad på att köra. Så kör race mycket för att öva dig på det.

Vilket sammanträffande, är också lvl 615.
Lirar du ps4?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in