2014-03-25, 19:31
Medlem
Littlebear34s avatar
Sen minipatchen i morse så har inga ljudmodar fungerat.
Citera
2014-03-25, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Littlebear34
Sen minipatchen i morse så har inga ljudmodar fungerat.

Bäst att avvakta då.
Citera
2014-03-25, 19:58
Medlem
VagDags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doligmanniska
Köpte precis M46 patton, fy vad dålig den är. Hoppas den blir bättre, för såhär tråkig vet jag inte om jag klarar så länge.

Nämen ta och skjut en lagkamrat så känns livet lite lättare.
Citera
2014-03-25, 20:10
Medlem
E25 är så jävla nerfad som den kan bli, traversen suger kuk och den utmanövreras av KV1or och andra slöa vagnar. Trots min elitade besättning clutch brake och smooth ride etc. Inte gör det bättre av att man har cp:n i laget som bara står och tittar på utan att hjälpa. Jag har mord i sinnet just nu.
Citera
2014-03-25, 20:34
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Är patch 9.0 test server ute?

/sitter på piss dålig uppkoppling tog mig 7 försök att skriva detta vill veta när jag kommer hem att längta efter!!!
Citera
2014-03-25, 20:41
Medlem
Citat:
Jag erkänner, jag är en av de sämsta spelarna i WoT. och det är därför jag agerar utåt.

Men jag tyckte om dina , det fick dig att se mycket sympatiskt ut, de gjorde mig glad, du verkar trevlig!

Jag vet att jag är trevlig dock jag lär inte vara trevlig mot dig om jag får tag på dig irl, då jag kommer att trycka upp stridsvagnskanon i röven på dig.

Ont: Ska få VK 30.01 H nu, vad anser ni om den? Har läst att den har högsta armor penetration av alla tanksen i 5:e nivå, så vilken kanon ska jag skaffa till den?
Citera
2014-03-25, 20:48
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
Ursäkta igen, men har du en länk till Aslains senaste pack?

Här är en länk till aslains, det funkar utan problem för mig. Bara att bocka av de ljudmoddar som inte funkar när du installerar antar jag.
Citera
2014-03-25, 21:00
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Ont: Ska få VK 30.01 H nu, vad anser ni om den? Har läst att den har högsta armor penetration av alla tanksen i 5:e nivå, så vilken kanon ska jag skaffa till den?

Kommer ihåg att jag ogillade den själv, papperspansar. Men ja, toppkanonen är bra för tier V. Håll dig lite bakom frontlinjen och snipa fienden så fungerar den nog finfint.
Citera
2014-03-25, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Här är en länk till aslains, det funkar utan problem för mig. Bara att bocka av de ljudmoddar som inte funkar när du installerar antar jag.

Tack så mycket.
Citera
2014-03-25, 21:22
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Har också hört rapporter om att vissa moddar ställer till det (bl.a. Gnomefather's Sound mod).

Micropatchen var f.ö. en korr för artybuggen om nu någon missat det.
Brukar hända mig vid varje uppdatering när jag kopierar hela modsmappen till den nya modsmappen, sen uppdaterar jag vissa av modsen och sen startar spelet igen.

Citat:
Ursprungligen postat av WhenAllLightDies
Är patch 9.0 test server ute?
Svar ja, slakta lite ryssar igårkväll men inte blev jag tk efter att ha skrikit "USA USA USA" i chatten
Citera
2014-03-25, 21:23
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Man måste nog prova innan man förstår, det är så svårt att förklara.

Nej, det gör jag verkligen inte. Jag är ingen ligist eller klottrare.

Men, det är nog ingen som misstänker mig som greifer, för om man har gjort sitt plus lite till så tänker de väl att det är misstag eftersom jag fortfarande kan spela utan att bli bannad. Även fast de blir arga ibland.
Därmed har jag ju inte förstört för dem. Bara lite.

En gång så var det en kille och jag kvar på laget, jag hade jättemycket skada, han hade flera kills utan någon direkt skada, tror det var åtta, en till så fick han den där medaljen, hand bad om att få döda den sista killen just för den.
Fort som attan letade jag upp och döda den sista, just för att han inte skulle få medaljen.

Han blev riktigt purken och började gorma på mig efter striden.
Har jag gjort fel? Jag förstörde för han medvetet, och hade ju roligt åt det. Lite samma sak tycker jag.

Jag antar att du var/är en riktigt klassisk retsticka i skolan? Tyder på att du har ett sadistiskt sinne.
Citera
2014-03-25, 21:33
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Svar ja, slakta lite ryssar igårkväll men inte blev jag tk efter att ha skrikit "USA USA USA" i chatten

Hahaha! Antar att ryssarna inte blev allt för glada över det tilltaget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in