Sådär ja, nu verkar det som att den nya CIA-sponsrade NWO-judiska kuppregimen har börjat mörda nyttiga idioter i form av huliganer och nationalister som de inte längre har någon nytta av. Jag förutspådde ju som sagt även detta...
Än så länge hittar jag ingen säker engelskspråkig källa men "Sashko Bily", eller Oleksandr Muzychko, har tydligen överfallits på ett kafé av okända gärningsmän, bakbundits och fått några kulor i huvudet. Ett stilenligt slut för en galning som själv sägs ha torterat bakbundna fångar till döds under sin tid i Tjetjenien.
http://www.interpretermag.com/ukraine-liveblog-day-35-russias-sizeable-and-ready-forces-on-the-border/#2343
(FB) Ukraina valde Ryssland före EU - stora protester som följd, länkar i inlägg2
Citat:
Sashko Bilyj är mördad. Verkar vara officiellt nu.
För någon dag sedan spelade han in ett videomeddelande där han vände sig till det ukrainska folket och de ukrainska säkerhetstjänsterna. I denna video förutsåg han sin död.
"Ledningen för statsåklagaren i Ukraina har till inrikesministeriet gett till uppgift att undanröja sina politiska motståndare. Först ut är jag personligen, antingen direkt genom avrättning, eller genom att överlämna mig till ryska säkerhetstjänsten, för att sen kunna skylla på dem. Jag är först på denna lista. Men vem kommer vara den andre, tredje, femte, tionde? Det är så den nya regimen påbörjar sitt arbete. Jag är inte rädd för döden. Jag vet att nån annan broder patriot kommer att ta min plats. De vet vad de ska göra och vem deras fiender är. De vet att Ukraina ska vara enat och inte får delas. Jag önskar att det här videomeddelandet betraktas som ett officiellt meddelande till de ukrainska säkerhetstjänsterna."
Rysslandvännerna på denna tråd använde Sashko från Pravyj Sektor som ett exempel på "vilka som tagit över makten via statskupp". Men som det visar sig nu, så försöker de "nya" makthavarna att undanröja Pravyj Sektor.
Är det inte Oleg Mokhnytsky från Svoboda som är riksåklagare? Har Svoboda nu börjat mörda ukrainska nationalister som inte vill foga sig i den nya NATO/IMF/EU-ordningen?!
Revolutionen äter sina barn.