2014-03-25, 02:58
Medlem
twc.s avatar
Hej,

Har nu snusat i drygt fem år och börjar känna av ett mönster, där jag får ont i halsen flera gånger per år. Det känns som en förkylning, där det gör ont att äta, dricka osv. Klarar endast av att dricka varma drycker och efter någon vecka släpper det.

Nu undrar jag, har ni snusare känt av detta också? Händer det att kroppen på något vis motverkar den snussaften eller är det en ren inbillning av det faktum att jag faktiskt blir sjuk?

Börjar bli less på att ha ont i halsen så här ofta.
Citera
2014-03-25, 03:02
Medlem
Är det dina halsmandlar som svullnar upp?
Isåfall kan jag säga att jag har något liknande, snusar dock inte.

Edit: Det är alltså inte halsfluss, utan någon lindrigare version av det, som man inte kan medicineras av, enligt läkarna.
Citera
2014-03-25, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twc.
Hej,

Har nu snusat i drygt fem år och börjar känna av ett mönster, där jag får ont i halsen flera gånger per år. Det känns som en förkylning, där det gör ont att äta, dricka osv. Klarar endast av att dricka varma drycker och efter någon vecka släpper det.

Nu undrar jag, har ni snusare känt av detta också? Händer det att kroppen på något vis motverkar den snussaften eller är det en ren inbillning av det faktum att jag faktiskt blir sjuk?

Börjar bli less på att ha ont i halsen så här ofta.

Halstabletter?
Citera
2014-03-25, 08:16
Medlem
twc.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quong
Halstabletter?

Jo, börjat missbruka fishermansfriend. Inga riktiga halstabletter, men de får fan duga.
Citera
2014-03-25, 10:23
Medlem
TobaksHasses avatar
- Du har inga kända allergier?

"Sträv i halsen" kan man absolut bli av det mesta, även halstabletter om man tar för mycket..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in