[quote=RichardKimble|48077469]
Citat:
Ursprungligen postat av
DenSomSoker
Tycker du inte själv det låter konstigt att det ända som pekade på dig var att någon eller några ringde in anonyma tips till polisen och berättade att du mördat Helena?. Polisen måste haft mer på fötterna när dom var så säkra på att du var mördaren, tycker du inte det?. Tillbaka till platsen där Helenas tillhörigheter hittades, kände du till att hon för det mesta gick den vägen hem, kanske Ulrika använde den ofta med?.[/QUOTE
Tycker är väl bara förnamnet väldigt obehagligt att få sitta iden situationen jag satt lovar dig inget jag vill göra igen.Vi fick aldrig höra något annat polisen skulle ha på mig och det fanns ju inget.
Sen att jag stämde in på profilen kände till stigen och cykelvägen sågs kanske som bevis.
Nej är man oskyldig vill man nog inte sitta i den sitsen och få höra gång, på gång att man är den skyldige. Om du får spekulera fritt, tror du mördaren bodde i Mariestad och varit på förhör?.
Jag tycker det är konstigt att dom inte haft mer eller någon motiv att presentera för dig, eftersom dom verkade så himla säkra på sin sak. Var Helena och Ulrika lika på denna tid, syftar på kläder och hår?.