Hej PR, jag noterade att du enbart delvis svarade på detta inlägg:
Citat:
Ursprungligen postat av
DenSomSoker
Förutom anonyma tips om att det var du som mördat Helena, alibi som inte höll, fanns det något mer dom lade fram som pekade på dig? När du säger att du efter hårda förhör nästan trodde du hade skuld i det hela, erkände du något som du sedan tog tillbaka eftersom du pressades att erkänna saker?
När sedan samma frågeställning kom i detta inlägg, valde du återigen att enbart svara på en del.
Citat:
Ursprungligen postat av
DenSomSoker
Ställer om min fråga, förutom anonyma tips om att det var du som mördat Helena, alibi som inte höll, fanns det något mer dom lade fram som pekade på dig? När du säger att du efter hårda förhör nästan trodde du hade skuld i det hela, erkände du något som du sedan tog tillbaka eftersom du pressades att erkänna saker?.
Du missade den fetmarkerade frågeställningen 2 ggr, skulle du kunna svara på frågan :
förutom anonyma tips om att det var du som mördat Helena, alibi som inte höll,
fanns det något mer dom lade fram som pekade på dig?
Citat:
Ursprungligen postat av
Jourhavande
Var utredarna hårda mot dig kände du att dom var säkra på att det var du som var skyldig.
Citat:
Ursprungligen postat av
RichardKimble
Jo du det var dom och väldigt övertygande om min skuld ett tag trodde även jag på den.

Kan du beskriva på vilket vis de kopplade dig till det hela på ett så övertygande sätt att du trots att du var oskyldig trodde på det de sade?
Henis: Du blandar ihop olika personer i tråden, Helenas familj var med i misssionskyrkan och det var de även då PR var förlovad med Ulrika, lite förvånande att han inte svarade det.