2014-03-22, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drev
Vart får du de siffrorna ifrån?

Turbo 50k, motor 13k, låda 40k. Sedan lite annat smått. Det kostar inte mer än 140..

Jag förlitar mig på dig. Tack för att du hann rätta till de innan jag satte sprätt på allt, haha. Skulle varit surt.

Hajar inte hur man hostar Freemode så man kan spela säkert med sina vänner. Finner bara olika aktiviteter på onlinefliken - Host
Citera
2014-03-22, 22:49
Medlem
Drevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Floosiki
Jag förlitar mig på dig. Tack för att du hann rätta till de innan jag satte sprätt på allt, haha. Skulle varit surt.

Hajar inte hur man hostar Freemode så man kan spela säkert med sina vänner. Finner bara olika aktiviteter på onlinefliken - Host
Gå in på storyn (singel player) och gå sedan till invite only session. Bjud sedan in vänner
Citera
2014-03-23, 06:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Drev
Vart får du de siffrorna ifrån?

Turbo 50k, motor 13k, låda 40k. Sedan lite annat smått. Det kostar inte mer än 140..
Då min Jester kosta 177k och då får jag inte ha level 4 motor eller äns turbo. Bara skottsäkra däck ( Ett Måste ) och Crew emblem är 50k. Vet inte om LSC håller samma priser i SP, isf skulle men kunna prova där.

/D
Citera
2014-03-23, 11:39
Medlem
danne9king9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KKND
Fan, jag måste också lirat med dessa två! Vad heter du på gta? Är det på ps3 du kör? Jag spelade mellan 6-9 idag och det var då någon gång jag träffade dem

Edit: för bövelen, du posta vid 15-16 tiden. Men kanske var det samma personer
Ja dök på dom flera gånger under ett par timmar innan uppdraget men inte efter.
Skrattade mig harmynt på ungens utbrott
Citera
2014-03-23, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danne9king9
Ja dök på dom flera gånger under ett par timmar innan uppdraget men inte efter.
Skrattade mig harmynt på ungens utbrott

Hahaha.. du skulle sparat killen så du kan lyssna på han lite mer.. låter ju hysteriskt sköj ju.. haha
Citera
2014-03-23, 15:33
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danne9king9
Dagens roligaste.
Hostar uppdraget Rooftop Rumble och 2 okända kommer med. Har tidigare sett dom åka omkring och vara jobbiga i freeroam.
Båda är polare och i samma crew. Den ena låter lite äldre och den andra som ett barn, båda med brittisk dialekt.
Skjuter gubbarna i uppdraget och tänker att dom sen får åka och avsluta medans ja letar lite bilar på gatorna undertiden.
De tar lite längre tid innan dom ska komma iväg så ja testar att ta en av deras bilar.
Lillkillen blir tokig när ja kör iväg och skriker i sin mic. "Come back with my car!" Ja kör några gator bort innan han ser till att ja inte längre har tillgång till bilen.
När hans polare sen kör iväg med honom i bilen utan att vilja hämta hans bil skriker han ännu mer och börjat till slut att grina. "He will destroy my car, buuhuuu. I want man car, buuuuuuuhuuuu". Hans kompis försöker förklara att även om bilen blir förstörd så är den hel när uppdraget är avslutat, men han bara grinar och skriker vidare.
Skrattade så ja höll på att pissa ner mig hahahahaha

Känner igen det där, det hände en liknande sak för mig. En chrome Comet tog jag och körde iväg med, pojken som ägde den började skrika och hålla på...

Sedan lämnade han uppdraget ungefär samtidigt som jag välte hans bil. Förstod aldrig varför han inte bara kickade mig från bilen om jag inte fick köra den.
Citera
2014-03-23, 16:22
Medlem
danne9king9s avatar
Är de fler som får problem att få fram mobilen?
Sjukt störande när man vill gå med i uppdrag eller föra över pengar.
Är de min kontroll de är fel på eller nåt knas i spelet?
Citera
2014-03-23, 16:32
Medlem
Någon som har koll på när nästa uppdatering kommer?
Citera
2014-03-23, 16:41
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsfittan
Någon som har koll på när nästa uppdatering kommer?
Om du syftar på nästa tilläggsuppdatering så har Rockstar inte uttryckt sig om nästa släpp ännu.

http://www.rockstargames.com/V/GTAOnline/content
De uppdaterar denna sida när ny information släpps.
Citera
2014-03-23, 17:37
Medlem
Glorkass avatar
Känns den här spelartypen igen?

Klädsel: färgglada kläder, extra allt. Ansiktssmink och hockeymask, gärna ful hiphop-aktig keps.

Vapen: Rosafärgad Special Carbine, givetvis med samtliga tillbehör, alltså ficklampa, ljuddämpare, scope och rubbet. Måste ha allt på.

Bil: Fult moddad Turismo. Skrikiga färger, samtliga mods som går. Finns det en spoilervinge, så ska den på. Han hade Adder innan men köper samtliga nya bilar vid VARJE update som kommer. Spelaren köpte Roosevelt och körde den två turer för att sedan aldrig använda den igen. Garaget är proppfullt med fult moddade superbilar men det är bara Turismon som tas ut. ...tills nästa update.

Mikrofon: jajamän, och den är på jämt. Skriker och snackar goja med målbrottsröst så alla hör. Ibland hörs eländig musik som spelas i bakgrunden hemma i pojkrummet.

Märkligt att så många tänker så lika?
Citera
2014-03-23, 18:06
Medlem
Var med om nåt märklit idag, utanför mitt hus poppade det upp kontainers och små hus å skit, fullt man kunde inte ens köra in bilen i garaget, någon som har vart med om samma? där var även andra spelare så det var inte bara för mig.
Citera
2014-03-23, 18:16
Medlem
danne9king9s avatar
Hade lite tråkigt och testade hur länge ja kunde sväva med fallskärm. Blev 14 min och 50 sek
Någon annan som testat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in