Citat:
Ursprungligen postat av
danne9king9
Dagens roligaste.
Hostar uppdraget Rooftop Rumble och 2 okända kommer med. Har tidigare sett dom åka omkring och vara jobbiga i freeroam.
Båda är polare och i samma crew. Den ena låter lite äldre och den andra som ett barn, båda med brittisk dialekt.
Skjuter gubbarna i uppdraget och tänker att dom sen får åka och avsluta medans ja letar lite bilar på gatorna undertiden.
De tar lite längre tid innan dom ska komma iväg så ja testar att ta en av deras bilar.
Lillkillen blir tokig när ja kör iväg och skriker i sin mic. "Come back with my car!" Ja kör några gator bort innan han ser till att ja inte längre har tillgång till bilen.
När hans polare sen kör iväg med honom i bilen utan att vilja hämta hans bil skriker han ännu mer och börjat till slut att grina. "He will destroy my car, buuhuuu. I want man car, buuuuuuuhuuuu". Hans kompis försöker förklara att även om bilen blir förstörd så är den hel när uppdraget är avslutat, men han bara grinar och skriker vidare.
Skrattade så ja höll på att pissa ner mig hahahahaha

Känner igen det där, det hände en liknande sak för mig. En chrome Comet tog jag och körde iväg med, pojken som ägde den började skrika och hålla på...
Sedan lämnade han uppdraget ungefär samtidigt som jag välte hans bil. Förstod aldrig varför han inte bara kickade mig från bilen om jag inte fick köra den.