Citat:
Ursprungligen postat av
GastonGaston
Alltså, jag fattar inte varför de där jävla nazisterna får så mycket uppmärksamhet. Vad är det media håller på med?
"Nazism" säljer. Att måla upp ett hot om stöveltramp tycks vid tillfället vara ytterst populärt för skittidningarna. Dessvärre är de lika aningslösa som vanligt och de inser inte att de personer som kan tänkas sympatisera med oss, ja, de flesta av dem litar inte på medierna och går inte på deras skräckhistorier. Resultatet blir således bara att vi växer tack vara den mediala uppmärksamheten. Och det är ju kul.
Citat:
Tror de att de kan splittra SD? Nej, det kan de inte.
Snarare normaliseras ju SD av att fokus läggs på SvP. Men visst, sunda nationalister som ännu finns kvar i partiet söker sig nog i hög utsträckning till oss istället. Åtminstone hoppas jag att det är så.
Citat:
Vad de gör är att hjälpa livsfarliga människor att få mer inflytande i svensk politik.
Äh, vi är rätt trevliga och gentila av oss. På sin höjd kan vi väl vara bedömas vara "farliga" för svenskfientliga förrädare, korrupta mediemoguler och annat patrask som säljer ut vårt folk och vårt land. Men även det är ju först på sikt. Jag vill med bestämdhet hävda att vi nationalister i Svenskarnas parti är djävulskt trevliga och fina människor, du får delta på ett av partiets offentliga event och se efter själv.
Citat:
Vidare är det ju positivt för SD eftersom SD blir av med de mer extrema personerna i partiet.
Ja, så kan man väl se det. Själv tycker jag att SD blir allt mer ointressanta, uddlösa och beigea för varje månad som går. Idag släpper man ju bevisligen in svenskförnekande pissliberaler i partiet och ger dem höga positioner och höga platser på vallistorna. Individer som adopterar icke-vita, vill att bögar ska få adoptera barn och som menar att etnicitet spelat ut sin roll. SD blir ju fullständigt ointressant ur ett nationalistiskt perspektiv och är ju idag nästan redan där Moderaterna var för 15 år sedan.
Citat:
Det är nästan så man tror att svenska mediechefer jobbar för SvP och SD.
Ja, så är det. Men det får du inte sprida vidare. För det är hemligt.
Citat:

När fan skall liberalerna vakna upp. Det är dags för liberalerna och i synnerhet de liberalkonservativa att vakna till.
Heh, oxymoron.
Citat:
Jag vet inte hur det är med er men jag vill inte leva i ett land där SD har 25 procent och SvP har 5 procent.
Nej, inte jag heller. Jag vill leva i ett Sverige där svenska nationalister har tagit makten och förändrat samhället från grunden. Några av de händelser som jag ser fram emot allra mest är ju när man samlar ihop diverse folkförrädare och rullar dem i tjära och fjädrar samt käppjagar dem ut ur landet. Notera att det är den barnvänliga och "liberala" versionen av händelseförloppet.
Vad ska vi med en massa svenskförnekande kulturmarxister och pissliberaler till? What is it good for, liksom? Det finns ju ingen poäng med eländet, det är ju bara ett virvarr av inkompetens, korruption och destruktivitet som leder till vårt lands undergång och vårt folks förintelse. Ni har haft er chans i 50 år eller så nu, det har inte fungerat, ni har förvandlat allt ni tagit vid till skit och nu är det dags att pröva något nytt och straffa de illasinnade demoner som behandlat svenska folket så oerhört illa i ett halvt sekel.