2014-03-23, 11:04
Medlem
Tänkte bara be om ett snabbt svar här. Vad ni tycker känns okej?

Vart ute igår drack rätt mycket sprit slutade runt kl 24.00 Hur länge bör jag vänta innan jag kan ta tramadol nu dagen efter ?
Citera
2014-03-23, 11:16
Medlem
EmotionalBastards avatar
Hur mycket drack du? Och när började du dricka?

2cl starksprit/h brukar man väll räkna att kroppen förbränner? Det ska räknas ifrån då du började dricka. Sen dör du ju inte även om det skulle vara lite lite alkohol kvar
Citera
2014-03-23, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmotionalBastard
Hur mycket drack du? Och när började du dricka?

2cl starksprit/h brukar man väll räkna att kroppen förbränner? Det ska räknas ifrån då du började dricka. Sen dör du ju inte även om det skulle vara lite lite alkohol kvar

Jaa hjärnan står lite still nu med huvudräkning men kanske drack 30-40cl - 37% skit sprit
Doc ingen sömn har inte lagt mig än. så man är väldigt trött pigg om ni förstår vad jag menar.

Jag är väldig ny har bara tagit tram 1 gång innan så är ganska ny och vill ha så bra effekt som möjligt sen vill jag inte nojja över att jag drack igår så därför jag frågar vad ni tycker hur länge man ska vänta ? och nu när ni är här hur mycket tycker ni man bör ta?
Citera
2014-03-23, 11:41
Medlem
EmotionalBastards avatar
Om du vill slippa all nojja totalt så ska ju alkoholen vara ur dig ca 20h efter då du började dricka ifall du nu druckit 40cl.

Sen dör man ju inte med någon öl + tram, men vill du vara dundersäker för att absolut inte kunna nojja så hade jag väntat 20h

Bra nybörjardos är 300-400mg utan depå, om du inte är HC, då kan du ta över 500mg

Gå ut och gå lite etc fram tills dess så du känner dig lite nyktrare, solen gör mycket dagen efter!
Citera
2014-03-23, 11:41
Medlem
streisands avatar
Det krävs ganska höga doser tram och alkohol för riskera andningsdepp. Hur mycket tram hade du tänkt ta?

Tycker hur som att du borde lägga dig och sova en stund först och sen ta trammet så slipper du nojja och får ett skönare rus utvilad
Citera
2014-03-23, 12:07
Medlem
Låter jätte bra tack för bra svar

Kanske bättre att vänta tills imorgon och köra då istället?
Kommer somna tidigt ikväll idag så kanske bättre att köra imorgon ?

300mg har jag tänkt att ta alltså två tabletter. sen har jag 1 Tradolan 100mg med så kanske kör den också. :=)
Citera
2014-03-23, 12:13
Medlem
streisands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipkillen
Låter jätte bra tack för bra svar

Kanske bättre att vänta tills imorgon och köra då istället?
Kommer somna tidigt ikväll idag så kanske bättre att köra imorgon ?

300mg har jag tänkt att ta alltså två tabletter. sen har jag 1 Tradolan 100mg med så kanske kör den också. :=)

Tror du kommer få ut mer av det om du väntar tills imorn.

150 mg tabletter, aldrig sett det förr. Är det depot? Isf krossa dem och lägg i ett rizzlapapper och svälj.
Citera
2014-03-23, 12:16
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipkillen
Tänkte bara be om ett snabbt svar här. Vad ni tycker känns okej?

Vart ute igår drack rätt mycket sprit slutade runt kl 24.00 Hur länge bör jag vänta innan jag kan ta tramadol nu dagen efter ?

kör på bara.
Citera
2014-03-23, 12:30
Medlem
GonerStoners avatar
Tramadol är en bakismedicin av rang.
Kör på för faa-aan.
Citera
2014-03-23, 12:33
Medlem
Ojoj nu blir man ju sugen!

Tramadol Retard HeXal