2014-03-23, 02:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kloss
Ja utom att de trådarna lika lite som de är några etiska föredömen aldrig är föremål för några hyllade utmärkelser.
Utom att de som hänger ut i de trådarna inte gör hembesök hos personerna med kameran i högsta hugg.
Ja helt förutom att det hela inte smälls upp på förstasidor och löp på bästa plats i varenda tidningsställ över hela landet.

Annars hade du kunnat haft en poäng.

Tro mig, att bli uthängd på flashback är tusen gånger värre än att få hembesök av någon med kamera för att sen bli uthängd på aftonbladet eller RG. Det vet du också, snälla kom och inte försvara något annat nu!
Citera
2014-03-23, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartOchGul
Detta pris bevisar enbart vad det är för galningar som jobbar som "journalister". Det är skrämmande att dessa as har monopol på den såkallade yttrandefriheten.

Jag rekommenderar folk att läsa denna länk för att se hur sinnessjuka dessa vänsterdjur är: http://toklandet.wordpress.com/2014/03/20/googla-rasifierad/

Du borde förvarnat, det där var fruktansvärt skrämmande läsning. Dessa sinnessjuka galningar tillhör den tredje statsmakten och har mer eller mindre stöd av alla riksdagspartier förutom SD. Blotta tanken att de rödgröna sannolikt intar regeringsställning efter nästa val och dessa galningar som står närmare de rödgröna partierna rent politiskt, får ännu mer inflytande och vind i seglen, gör mig spyfärdig, milt uttryckt. Men visst är det viktigt att så många svenskar som möjligt får se vad som pågår och inser allvaret i allt det sinnessjuka som händer i vårt land. Tyvärr så kan man nog konstatera att sett till hur det troligtvis kommer se ut i Sverige, oavsett om de rödgröna eller Alliansen vinner valet, så väntar total mörker för Sverige och svenskarna. Jag hoppas verkligen att SD går till våldsam attack genom att synliggöra och aggressivt men förnuftigt argumentera mot den politiska extremismen som finns i de andra riksdagspartierna och de mediala propagandaorganen. Attackera, attackera och attackera dem alla tills dem är besegrade.
Citera
2014-03-23, 03:08
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartOchGul
Jag rekommenderar folk att läsa denna länk för att se hur sinnessjuka dessa vänsterdjur är: http://toklandet.wordpress.com/2014/03/20/googla-rasifierad/

Haha wow, tänkte försöka sova nu men jag är alldeles för arg. Trollar dom eller finns såna här människor på riktigt?
Citera
2014-03-23, 03:11
Medlem
Klosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-BOY
Tro mig, att bli uthängd på flashback är tusen gånger värre än att få hembesök av någon med kamera för att sen bli uthängd på aftonbladet eller RG. Det vet du också, snälla kom och inte försvara något annat nu!
Om vi utgår från att det handlar om någon som inte förtjänar det, menar du verkligen att den uthängde hellre skulle välja att pryda löpsedlarna och förstasidorna i varenda tidningställ över hela landet snarare än förevisas i någon obskyr tråd i någon avkrok på Flashback?

Det första exemplet vränger ut individen till alla och envar medan det andra vränger ut personen till endast den krets som orkar intressera sig så pass att man aktivt letar upp informationen själv. Bara i det första exemplet hyllas uthängarna för sitt drev och får mottaga ett fint pris medan det andra fallet kan mer eller mindre självdö och glömmas bort och allra fortast ju mindre substans det handlar om.

Har jag fel?
Citera
2014-03-23, 03:49
Medlem
Lite skrämmande är det allt. Men som vanligt kan jag förlita mig på att mitt favoritland bjuder på underhållning. Leve Absurdistan!
Citera
2014-03-23, 05:33
Medlem
BubbleRabbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carls
Haha wow, tänkte försöka sova nu men jag är alldeles för arg. Trollar dom eller finns såna här människor på riktigt?

Haha, jag rent ut sagt älskade den sidan, det visar precis hur jävla korkade människor är.
Fullkomligt underbart.

Förra årets uttjatade ord ”utmaningar, fritidsgårdar, ensamkommande och nazister”
Årets nya ”rasifierad, afrofobi, genusfobi och nazister” höhö..
Citera
2014-03-23, 06:31
Medlem
MKultra72s avatar
Är en av de dom gjort olaglig kreditkoll på samt hängt ut på sin sida. Har inte gjort några rasistiska uttalanden, begått personangrepp eller liknande, har bara haft argument och kritik mot invandringen och Islam.

De kallar detta för "näthat" och "rasism", men det som knäckt dessa personer och fått dem att kartlägga mig är inte något näthat eller rasism, det gör att det känns extra bra. Jag har argument - dom bemöter dessa med kriminella handlingar och hot (enda dom har att komma med). Känns alltid bra när det slutar så (knappat första gången) för då vet man att man lämnat intryck och att man har argument som verkligen biter.. Så jag har svårt att vara direkt "arg" måste jag säga.
Senast redigerad av MKultra72 2014-03-23 kl. 06:33.
Citera
2014-03-23, 07:05
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterDenSvenske
Sinnesjukt, ifall de svenska journalisterna hade levt i DDR så hade de arbetat för Stasi.
Om vi fått se arkiven så skulle det nog visa sig att ett antal faktiskt arbetade för Stasi.
Priset är ju för övrigt bara löjligt, kommunister belönar kommunister. Frågan om att emigrera eller stanna kvar och kämpa i detta sjuka land närmar sig allt mer.
Citera
2014-03-23, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jiwozejy-213
Detta är det slutgiltiga beviset på att Sveriges journalister måste betraktas som människor i klass med pedofiler och våldtäktsmän. Dessa, mina damer och herrar, är Sveriges absoluta bottenskrap.

Här har ni namnen på svinen som ansåg att det bästa en journalist kunde syssla med under 2013 var att: begå en (eller flera) kriminella handlingar får att få material för att kunna misstänkliggöra, baktala och sedan hänga ut privatpersoner (skyldiga som oskyldiga) för åsiktsbrott på internet:

Så långt har det gått. Sverige är en förtryckarregim. Inget annat.

Underbart, du har lyckats få tag i 2013 års jury, som du anser vara ansvariga för 2014 års utdelade guldspadar?
Citera
2014-03-23, 08:30
Medlem
Konstigt pris jag har alldrig hört talas om någon "guldspade". Även jurymedlemmarna är för mig helt okända. Nej detta är nog något internt för den innersta bögkretsen. Dom kan ju klappa varandra där bak.
Citera
2014-03-23, 08:32
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterDenSvenske
Sinnesjukt, ifall de svenska journalisterna hade levt i DDR så hade de arbetat för Stasi.

Men många av dem jobbade här i Sverige för Stasi redan då. De har vanan, de har viljan, de är inte demokrater. Stasi lärde sig propagandametoder av nazisterna, svenska media lärde av båda.

Media vill ha en propagandastyrd, konsensus stat där folket är under åsiktskontroll. Att vi får gå och rösta är bara en formsak. Alla partier sjunger samma globala lovsång. Viss åsiktsskillnad ger sken av frihet.
Citera
2014-03-23, 08:36
Medlem
Golonkas avatar
Detta är så jävla sjukt att man bara vill spy! Helt otroligt och vansinnigt provocerande. Jag hoppas det snart smäller så in i helvete tillbaks på detta sinnesslöa patrask som utgör medierna i dagens Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in