2014-03-23, 00:53
Medlem
RichardKimbles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jourhavande
Har du inte själv funderat hur du överhuvudtaget hamnade i den här situationen.

Med tanke på min tydligen dåliga IQ var det fel att svar som vi bestämt innan att om frågan kommer upp vad jag själv gjorde så visste vi inte då och ville inte ljuga.Idag hade jag svarat annat
Citera
2014-03-23, 00:55
Medlem
DenSomSokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RichardKimble
Nej det är sant och det är väl synd att säga att jag satte mig tillbaka och luta

Vet inte om frågan ställs innan till dig, men har du dina misstankar om vem som kan ligga bakom Helenas försvinnande?. Och en till fråga, en person här i tråden berättar hur en vän till denna kom hem till honom samma natt Helena försvann, han var skitigt, sårig och hysterisk, vad tror du om detta?
Citera
2014-03-23, 00:59
Medlem
RichardKimbles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenSomSoker
Vet inte om frågan ställs innan till dig, men har du dina misstankar om vem som kan ligga bakom Helenas försvinnande?. Och en till fråga, en person här i tråden berättar hur en vän till denna kom hem till honom samma natt Helena försvann, han var skitigt, sårig och hysterisk, vad tror du om detta?

Vill absolut inte spekulera men som sagt jag känner dom flesta till namn och skulle bli mycket chockad om någon av dem var gm.
Sen kanske jag är färgad av naturen med tanke på vad jag upplevt men hoppas ingen av dom är gm det vore svårt för familjen Andersson
Citera
2014-03-23, 01:04
Medlem
DenSomSokers avatar
Citat:
Vill absolut inte spekulera men som sagt jag känner dom flesta till namn och skulle bli mycket chockad om någon av dem var gm.
Sen kanske jag är färgad av naturen med tanke på vad jag upplevt men hoppas ingen av dom är gm det vore svårt för familjen Andersson

Vad tror du hände Helena den natten? Om du inte spekulerar i vem utan vad som hände. Vad gjorde du själv den natten Helena försvann och varför tror du någon/några tipsa polisen om dig? Att enbart trampat några på tårna känns tunt för att någon ska anklaga någon för något så grovt som mord?
Citera
2014-03-23, 01:09
Medlem
RichardKimbles avatar
Citat:
Vad tror du hände Helena den natten? Om du inte spekulerar i vem utan vad som hände. Vad gjorde du själv den natten Helena försvann och varför tror du någon/några tipsa polisen om dig? Att enbart trampat några på tårna känns tunt för att någon ska anklaga någon för något så grovt som mord?

Förstår hur du tänker men jag kommer inte närmare gå in på vad jag gjorde när hon försvann det lämnar jag till skövdepolisen.
Citera
2014-03-23, 01:18
Medlem
DenSomSokers avatar
Citat:
Förstår hur du tänker men jag kommer inte närmare gå in på vad jag gjorde när hon försvann det lämnar jag till skövdepolisen.

Varför inte?. Menar du att Skövdepolisen har har sin teori vad du gjorde natten då Helena försvann och du en annan?. Ställer min fråga igen, vad tror du hände Helena den där natten?. Att hennes skor och tillhörigheter hittades såpass nära hennes hem vid den lilla gångvägen kan det visa på att någon visste att Helena brukade gå den vägen hem och att det var lätt att så gömd och lurpassa på henne där?
Citera
2014-03-23, 01:20
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:

Jag har tidigare skrivit i tråden att du den aktuella natten var hos en tjej i en förort till Göteborg. Stämmer denna uppgift?
Citera
2014-03-23, 01:20
Medlem
RichardKimbles avatar
Citat:
Varför inte?. Menar du att Skövdepolisen har har sin teori vad du gjorde natten då Helena försvann och du en annan?. Ställer min fråga igen, vad tror du hände Helena den där natten?. Att hennes skor och tillhörigheter hittades såpass nära hennes hem vid den lilla gångvägen kan det visa på att någon visste att Helena brukade gå den vägen hem och att det var lätt att så gömd och lurpassa på henne där?

Tycker du har en bra teori bara 22 år för sent
Citera
2014-03-23, 01:29
Medlem
RichardKimbles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Jag har tidigare skrivit i tråden att du den aktuella natten var hos en tjej i en förort till Göteborg. Stämmer denna uppgift?

Ja det gör det men det kan inte bekräftas att det var den kvällen från henne efter så lång tid( då 2 år)
Citera
2014-03-23, 01:31
Medlem
DenSomSokers avatar
Citat:
Tycker du har en bra teori bara 22 år för sent

Har nyss börjat läsa om detta fall, men den tanken slog mig nästan direkt att någon kände till att hon nästan alltid gick just den vägen hem och kände sig trygg att gå där, då det var så nära hem. Någon visste att hon var på väg hem, skynda sig före och ställde sig bland träden och lurpassade i mörkret. Men denna teori måste polisen tänkt på för 22årsen hoppas jag!.
Men du måste ju också ha någon tanke av vad som hände där och då?
Citera
2014-03-23, 01:34
Medlem
DenSomSokers avatar
Citat:
Ja det gör det men det kan inte bekräftas att det var den kvällen från henne efter så lång tid( då 2 år)

Du tänkte ju inte svara på den frågan vad du gjorde den natten? Har du lämnat uppgifter att du var hos henne den aktuella natten, men hon inte kan bekräfta ditt alibi?
Citera
2014-03-23, 01:36
Medlem
RichardKimbles avatar
Citat:
Du tänkte ju inte svara på den frågan vad du gjorde den natten? Har du lämnat uppgifter att du var hos henne den aktuella natten, men hon inte kan bekräfta ditt alibi?

Likt min Far och mor har jag inget riktig alibi det är rätt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in