2014-03-23, 00:15
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RichardKimble
Du verkar ju ha goda kontakter runt mig då jag känner igen tongången

Är det jag skrivit i tråden korrekt, då?
Citera
2014-03-23, 00:15
Bannlyst
Citat:
Nej bad att få lyssna på den många gånger men det trillade inte ner något mynt
Jag antar att du under alla dessa år har funderat både en och två gånger på vilka uppgiftslämnarna som angav dig anonymt kan ha varit. Har du i så fall gjort några framsteg i dessa funderingar?
Citera
2014-03-23, 00:17
Medlem
RichardKimbles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Är det jag skrivit i tråden korrekt, då?

Har ju inte lusläst dina inlägg men visst det mesta stämmer och någon i min närhet viskar i fågelns öra
Citera
2014-03-23, 00:17
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Nej mig veterligen har jag inga kontakter där men kanske önskat att jag hade
Fanns mycket som pekade på mig men vi hade svar på allt och därför lade dom ner utredningen inte för att jag var oskyldig utan brott ej kund styrkas.
Bara att leva med det och det har vi gjort nu i 22 flåsande år

Men är du oskyldig, då? Nu är jag ju själv personligen övertygad om det, men du får chansen att ge din bild.
Citera
2014-03-23, 00:18
Medlem
RichardKimbles avatar
Citat:
Har ju inte lusläst dina inlägg men visst det mesta stämmer och någon i min närhet viskar i fågelns öra

Har väl kanske trampat en och två killar på tårna genom att vara med deras flickvänner
Citera
2014-03-23, 00:22
Medlem
RichardKimbles avatar
Citat:
Men är du oskyldig, då?

Bra fråga om jag vore skyldig hade jag inte skrivit det i tråden men det närmsta jag kommit att förklara mig oskyldig var när jag låg för döden efter en eller tre operationer som gick åt helvete och jag kallade upp mina äldsta killar till sjukhuset tittade dom i ögonen och sa att om någon säger att er pappa mördade Helena så är jag helt oskyldig ni ska inte behöva leva med den bördan.
Citera
2014-03-23, 00:26
Medlem
RichardKimbles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasta-Sara
Jag antar att du under alla dessa år har funderat både en och två gånger på vilka uppgiftslämnarna som angav dig anonymt kan ha varit. Har du i så fall gjort några framsteg i dessa funderingar?

Har ingen aning på vem det kan vara men absolut ingen i PR Fanclub
Citera
2014-03-23, 00:31
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Bra fråga om jag vore skyldig hade jag inte skrivit det i tråden men det närmsta jag kommit att förklara mig oskyldig var när jag låg för döden efter en eller tre operationer som gick åt helvete och jag kallade upp mina äldsta killar till sjukhuset tittade dom i ögonen och sa att om någon säger att er pappa mördade Helena så är jag helt oskyldig ni ska inte behöva leva med den bördan.

Bra att de fick höra det från dig!

Jag lade tidigare ut ett avsnitt från Efterlyst från -96 här i tråden. Har du sett det, och hur reagerade du på programmets innehåll (som pekade ut dig)?
Citera
2014-03-23, 00:33
Medlem
RichardKimbles avatar
Citat:
Bra att de fick höra det från dig!

Jag lade tidigare ut ett avsnitt från Efterlyst från -96 här i tråden. Har du sett det, och hur reagerade du på programmets innehåll (som pekade ut dig)?

Var ju ingen klang och jubelföreställning med ballonger och serpentiner precis,men kan det hjälpa utredningen så bjuder jag på det
Citera
2014-03-23, 00:37
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Var ju ingen klang och jubelföreställning med ballonger och serpentiner precis,men kan det hjälpa utredningen så bjuder jag på det

Nu hjälpte det väl inte mer än att du avskrevs året efter.
Citera
2014-03-23, 00:39
Medlem
RichardKimbles avatar
Citat:
Nu hjälpte det väl inte mer än att du avskrevs året efter.

Nej det är sant och det är väl synd att säga att jag satte mig tillbaka och luta
Citera
2014-03-23, 00:47
Medlem
Jourhavandes avatar
Citat:
Har ingen aning på vem det kan vara men absolut ingen i PR Fanclub

Har du inte själv funderat hur du överhuvudtaget hamnade i den här situationen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in