[quote=UsamaBinNorrland|48052642]
Citat:
Ursprungligen postat av
wessla
Ni är fördomsfulla rasistiska idioter som "antar" eller tycker att det är ett problem att det "mixas" olika ungar. Jag har en dotter på 11 år som går i en skola där nästan hälften av dom som går där är mörka invandrare från alla möjliga MENA och EU länder. Vi brukar prata en del då jag är ganska intresserad över både hur invandrare har det men även hur Svenskar har det..
Det finns INGA PROBLEM ALLS här. Det finns knappt nån som beter sig eller pratar rasistiskt i skolan här, när jag frågar henne nånting lite mer ledande som "brukar det vara nå bråk i skolan och brukar nån invandrare vara jobbig".... -"Nä inte vad jag vet" får jag till svar. Dom umgås och skiter fullständigt i vilka jävla färger dom har eller är.
Hoppas du inkluderar nysvenskarnas föräldrar (delar upp för att det ska vara enklare att skriva). Tenderar att hålla med dig. Som jag skrev innan. Får en nysvenskt barn höra hemifrån att svenskar är kräk lär den ungen hålla sig på avstånd från sina svenska klasskamrater. Samma med en svensk unge. Hör man hemifrån vilka parasiter alla invandrare är tar man med sig det. Föräldrarna bör skolas. Nysvenska föräldrar och svenska föräldrar. Möten och diskussioner. Media ska hålla sig långt borta. Spyr på Aftonbladet som skriver ut rasism. Aftonbladet skapar rasism. Sen tror jag inte på tvång. Känner både invandrare och svenskar som helst vill bo med sina egna. Andra har inget emot att bo blandat. Folk ska ha ett eget val.
Det valet att bygga paralella samhällen skall det dock inte ha i Sverige på svenskt territorium.
Så talar endast en ickesvensk, en blatte in disquise på internet förstås.
Varför ska vi svenskar upplåta vårt land till paralella samhällen och självsegregrerande araber och afrikaner? Vad tjänar det svenska folket på detta? Absolut ingenting, tvärtom är det riktigt illa för oss.
Anser du att samma sak gäller för alla andra folk på jorden i deras länder?
Turkar ska upplåta sitt land till afrikaner och afrikanska paralellsamhällen skall växa på turkiskt territorium? Vad tror du turkarna anser om detta?
Somalier ska upplåta sitt land åt kineser och låta dem bygga chinatowns i Somalia?
Då kurderna som kämpar för ett eget land åt sitt folk, tror att den dag de fått ett eget land tänkt dela det med tyskar, med japaner, med nigerianer och låta dem bygga egna samhällen på kurdiskt territorium? Knappast troligt, så skippa skitsnacket ditt stolpskott.
Bara i Sverige förstås.