Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-03-22, 13:38
  #15205
Medlem
PilsnerPers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knaz_mongo
Skulle det vara värt att maila Aftonbladet och fråga hur (om) de tänkte när de bytte ut Pekkarinen mot Carlsson, eller har partiet kanske redan hört av sig och påpekat att AC inte sitter med i partistyrelsen?

La märke till att Dan Eriksson finns med två gånger. Exakt samma text, så antagligen har "experterna" slarvat.
Citera
2014-03-22, 13:59
  #15206
Medlem
Olegskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamora
Och hur lång tid kommer det ta måntro? Om 25 år? Tills alla blivit rasfrämlingar, bögar och kulturmarxistiska feminister? Tror ni inte att EU med sin enorma kapacitet blivit en stat tills dess? Då skickar dom bara, i ett fall av en kupp, en styrka på 200 elitsoldater och saken blir kvitt.

Hoppet är ute, tyvärr finns det inga räddningslinor kvar.

Det är ju folk med ditt tänkade som gör att det är kört...
Citera
2014-03-22, 14:01
  #15207
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neroe
Jag heter Johnny och bor i Grästorp, och jag ser SvP som Sveriges framtid.
Att du försöker leka komiker ā la Magnus Betnér ger dig inga pluspoäng. Nå ja...

Citat:
Jag tror att alla sociala problem har etniska förklaringar.
Jag tycker i alla fall att medveten folkblandning och allmänt tvång på att man ska gilla läget lägger en helt klar mer riskfylld grund för detta.

Citat:
Jag tror att kriminalitet sitter i generna.
Kanske inte uteslutande, men statistiken ljuger inte.

Citat:
Jag blundar naturligtvis för kriminalitet som är utförda av min egna "ras"
Att svenskar begår brott är förstås beklagligt, men det hör i alla fall hit. Var ska man utvisa dessa tycker du? Det är knappast en anledning till att Sverige ska vara en helig residens för brottslingar från all världens hörn.

Citat:
Jag tror att min egen arbetslöshet beror på att en "kulturberikare" tog mitt jobb, samt orsaken att allt mer fabriker stängs ner beror på att någon snubbe i Afrika bestämmer det. (They took our job!)
Jag är för övrigt helt världsfrånvänd, saknar gymnasieutbildning, och går på soc.
Arbetsförmedlingen satsar ju på invandrare i första hand. Så ja. Det är ingen arbetskraftsinvandring det är frågan om, utan snarare om invandring som ska öka konkurrensen på arbetsmarknaden för att överklassarna ska tjäna pengar på det. Jag har ett flertal bekanta som blivit av med sina jobb för att därefter ersättas av somalier. Om du vill göra dig lustig över detta dumförklarar du endast dig själv. Du är för övrigt en PK-träl som inte kan tänka själv och hämtar all din information från den förljugna massmedian.

Citat:
Ursprungligen postat av Neroe
Tjipp!



För övrigt: https://www.youtube.com/watch?v=kc6qra3NIbk
Den här kvinnnan! Hon är ju i klass med den där SD-företrädaren i sydstadskeps för ett par år sedan. Varför är människor som är "nationella" så svårt att definiera den svenska kulturen? Antagligen för att de egentligen skiter i den och det enda som är intressant är: "Ut med kulturberikarna!!"
Att en sån person som Madicken får representera ert parti är ju direkt löjeväckande, okej - hon har era världsfrånvända åsikter - men i övrigt verkar ju hon vara helt sanslöst korkad.
Varför ska vi och andra européer definiera vår överlevnadsinstinkts mål överhuvudtaget? Kurder, tibetaner och andra självständighetssträvande, icke-vita folk behöver inte göra det.
Citera
2014-03-22, 14:19
  #15208
Medlem
Ignatius94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders-Lundgren
Arbetsförmedlingen satsar ju på invandrare i första hand. Så ja. Det är ingen arbetskraftsinvandring det är frågan om, utan snarare om invandring som ska öka konkurrensen på arbetsmarknaden för att överklassarna ska tjäna pengar på det. Jag har ett flertal bekanta som blivit av med sina jobb för att därefter ersättas av somalier. Om du vill göra dig lustig över detta dumförklarar du endast dig själv. Du är för övrigt en PK-träl som inte kan tänka själv och hämtar all din information från den förljugna massmedia.

Du får inte glömma instegsjobb, där staten betalar så mycket som 80 % av lönen.

http://www.arbetsformedlingen.se/For-arbetssokande/Stod-och-service/Fa-extra-stod/Ny-i-Sverige/Instegsjobb.html
__________________
Senast redigerad av Ignatius94 2014-03-22 kl. 14:21.
Citera
2014-03-22, 14:19
  #15209
Medlem
Neroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Skönt att höra. Din förljugna retorik imponerar dock föga på vuxna och tänkande människor.


Har någon påstått det? Halmgubbe. Dylikt förljugen argumentation är ganska vanlig och dess syfte är att förlöjliga nationalisternas ståndpunkt och hur verkligheten ser ut.

Alla sociala problem har givetvis inte etniska förklaringar, men faktum är att många har det och att rasligt främmande minoriteter kostar Sverige oerhörda summor, blod och lidande varje år. Detta är inte bara i Sverige, utan det ser precis likadant ut i alla vita länder. Importerar man stora antal icke-vita främlingar så resulterar det i fattigdom, kaos och misär. Således är det helt korrekt att påstå att många sociala problem i Sverige har just etniska förklaringar och beror på det stora antal främlingar som finns i landet.


Det är ju också väl belagt att vissa folkslag har högre testosteronnivåer och sämre impulskontroll än exempelvis ädelvita européer, något som också innebär att det åtminstone delvis är korrekt att säga att kriminalitet sitter just i generna. Det är åtminstone en delförklaring.

Hos exempelvis negrerna gör ju detta faktum, den låga intelligensen och de förhöjda testosteronnivåerna dem översexuella, oberäkneliga och våldsamma, något som förstår ökar risken för att negrer ska begå våldsbrott. Inga konstigheter.

Dessutom finns det ju faktiskt en krigargen: http://en.wikipedia.org/wiki/Monoamine_oxidase_A


Nej, vem har gjort det? Men att svenskar begår brott är väl inget argument för att importera brottsbenägna icke-vita? Svenskarnas parti har dessutom en betydligt hårdare syn på brott och straff än många andra partier.


I vissa fall så stämmer ju även detta då flera svenska arbetsgivare är öppna med att de diskriminerar vita svenskar till förmån för rasfrämlingar. Således är det rimligt att tala om att svenskar trängs undan från arbetsmarknaden på grund av särbehandling till fördel för de icke-vita.


Tråkigt att höra, men det är väl ingen anledning till att komma hit och skita ner den här fina tråden med dina floskler och struntprat?

haha. Den tänkande människan säger du. SvP:s samling till kretiner som medlemmar är väl snarare motsatsen till tänkande människor. Med det sagt så blir det naturligtvis ganska svårt att ta återstoden av din "argumenterande" text på allvar.

Min verklighet är en annan än din verklighet. Den saken är ju säker. Resten av din text är bara en massa världsfrånvänt dravel med "välkända faktum utan referenser men som med all sannolikhet kommer i från något knäckebrödsuniversitet i sydstaterna" Ja.
Citera
2014-03-22, 14:24
  #15210
Medlem
Neroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders-Lundgren
Att du försöker leka komiker ā la Magnus Betnér ger dig inga pluspoäng. Nå ja...


Jag tycker i alla fall att medveten folkblandning och allmänt tvång på att man ska gilla läget lägger en helt klar mer riskfylld grund för detta.


Kanske inte uteslutande, men statistiken ljuger inte.


Att svenskar begår brott är förstås beklagligt, men det hör i alla fall hit. Var ska man utvisa dessa tycker du? Det är knappast en anledning till att Sverige ska vara en helig residens för brottslingar från all världens hörn.


Arbetsförmedlingen satsar ju på invandrare i första hand. Så ja. Det är ingen arbetskraftsinvandring det är frågan om, utan snarare om invandring som ska öka konkurrensen på arbetsmarknaden för att överklassarna ska tjäna pengar på det. Jag har ett flertal bekanta som blivit av med sina jobb för att därefter ersättas av somalier. Om du vill göra dig lustig över detta dumförklarar du endast dig själv. Du är för övrigt en PK-träl som inte kan tänka själv och hämtar all din information från den förljugna massmedian.


Varför ska vi och andra européer definiera vår överlevnadsinstinkts mål överhuvudtaget? Kurder, tibetaner och andra självständighetssträvande, icke-vita folk behöver inte göra det.

Två saker:

1) PK. Direkt när någon inte har samma åsikter som ni så kör ni STÄNDIGT på samma argumentation. PK hit, PK dit. När argumenten försvinner så är det ju bara att köra på PK-spåret.

2) Det sista där. Varför ni ska definiera er överlevnadsinsikts mål? Nej. Det kanske man inte behöver göra. Men är det inte intressant att många som blir intervjuade har hopplöst svårt att definiera den svenska kulturen? Eller - är det som jag var inne på - bara en dimridå? Jag är nyfiken.
Citera
2014-03-22, 14:28
  #15211
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neroe
haha. Den tänkande människan säger du. SvP:s samling till kretiner som medlemmar är väl snarare motsatsen till tänkande människor. Med det sagt så blir det naturligtvis ganska svårt att ta återstoden av din "argumenterande" text på allvar.

Min verklighet är en annan än din verklighet. Den saken är ju säker. Resten av din text är bara en massa världsfrånvänt dravel med "välkända faktum utan referenser men som med all sannolikhet kommer i från något knäckebrödsuniversitet i sydstaterna" Ja.
Det är klart att du inte kan bemöta min text i sak, när du vet att jag har rätt och du har fel. Jag har nämligen ägnat tusentals timmar åt att analysera de här frågorna, medan du på sin höjd har läst lite kritisk vithetsteori och gått någon brevkurs hos Expo. Allt jag säger kan givetvis beläggas, men för att jag ska orka leta rätt på en massa källor, så ska ju mottagaren vara en person som faktiskt är intresserad av att ta del av dem. Du är inte en sådan person, du är fullständigt ointresserad av att ta till dig information som går stick i stäv med din intellektuellt trånga och koshermärkta världsbild. Och du tycker endast det du blivit tillsagd och itutad att tycka och tänka.

Du tycker SvP är dumma och dåliga. Vi har förstått det nu. Schas med dig.
Citera
2014-03-22, 14:39
  #15212
Medlem
Neroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Det är klart att du inte kan bemöta min text i sak, när du vet att jag har rätt och du har fel. Jag har nämligen ägnat tusentals timmar åt att analysera de här frågorna, medan du på sin höjd har läst lite kritisk vithetsteori och gått någon brevkurs hos Expo. Allt jag säger kan givetvis beläggas, men för att jag ska orka leta rätt på en massa källor, så ska ju mottagaren vara en person som faktiskt är intresserad av att ta del av dem. Du är inte en sådan person, du är fullständigt ointresserad av att ta till dig information som går stick i stäv med din intellektuellt trånga och koshermärkta världsbild. Och du tycker endast det du blivit tillsagd och itutad att tycka och tänka.

Du tycker SvP är dumma och dåliga. Vi har förstått det nu. Schas med dig.


hahahahahahahahahahahah! Förlåt. Men ursäkta!
Detta var faktiskt det roligaste jag läst på länge. Du har analyserat detta i tusentals timmar säger du? Och inte kommit längre i ditt antiintellektuella tänk? Kanske inte analyser är ditt starka område...Mycket roande!

Dessutom - "orkar" du komma med källor så läser jag dem så gärna så. Du måste ju ha tusentals källor efter din mångåriga "analys" av frågan.
Citera
2014-03-22, 14:59
  #15213
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olegski
Det är ju folk med ditt tänkade som gör att det är kört...

Nej, då jag är den sista med ett sådant tänkande. Jag tänker realistiskt, logiskt, långsiktigt. Hade möjligheten funnits hade jag givetvis inte tyckt att det är kört men man måste vara verklighetssinnad och utgå från dagens djupt judiskt NWO infekterade värld.

Jag kan i min vildaste värld, i mina vildaste tankar, inte se hur SvP eller några andra skulle ta sig uppgiften att rädda Sverige. Det är helt uteslutet, omöjligt och bara befängt korkat för den som är politiskt erfaren. Hoppet försvann 1945 och har sedan dess sjunkit ner till den eviga hettan i den inre jordskorpan, så om ni vill ta tillbaka den betyder det i praktiken att ni alla måste dö.

Vad är planen?
__________________
Senast redigerad av Kamora 2014-03-22 kl. 15:02.
Citera
2014-03-22, 15:12
  #15214
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamora
Vad är planen?

Det är otroligt enkelt att peka på problemen och enorma hinder för nationalistisk framgång, än att faktiskt själv komma med förslag och idéer. Vad anser du själv att vi bör göra, lägga oss ned och dö?

SvP fungerar lite som en svensk intresseorganisation som samlar upp alla svenskvänliga människor på ett och samma ställe vilket är väldigt positivt. Alla som tycker som vi bör befinna sig på samma plattform, vad som händer i framtiden kan ingen veta. Men en sak är väldigt säker, det är tusen gånger bättre att försöka, än att ge upp utan motstånd.
Citera
2014-03-22, 15:19
  #15215
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feru
Det är otroligt enkelt att peka på problemen och enorma hinder för nationalistisk framgång, än att faktiskt själv komma med förslag och idéer. Vad anser du själv att vi bör göra, lägga oss ned och dö?

Konvertera till Judendomen?

Citat:
Men en sak är väldigt säker, det är tusen gånger bättre att försöka, än att ge upp utan motstånd.

Mycket bra inställning, det gillar jag
Citera
2014-03-22, 15:20
  #15216
Medlem
Blixtmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroe
hahahahahahahahahahahah! Förlåt. Men ursäkta!
Detta var faktiskt det roligaste jag läst på länge. Du har analyserat detta i tusentals timmar säger du? Och inte kommit längre i ditt antiintellektuella tänk? Kanske inte analyser är ditt starka område...Mycket roande!

Dessutom - "orkar" du komma med källor så läser jag dem så gärna så. Du måste ju ha tusentals källor efter din mångåriga "analys" av frågan.
Varför ska någon ta dig och de frågor du ställer på allvar när du bara försöker spela cool och ball och egentligen inte har någon som helst intellektuell nyfikenhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in