2014-03-22, 13:17
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Hehe. Det är ju självklart man inte ska kunna snipa den allsmäktiga kv1s, det går ju inte för sig. Dingade tornet på en kv1s med min tiger II häromdan, 2 ggr om med premiumammo dessutom.

Nä skämt åsido så tror jag helt enkelt att det tillför en ny dimension till spelet, det blir roligare helt enkelt.
tycker serb med, för alla hans favorit tanks är bäst på 200meter och mindre

jag skulle vilja ha längre kartor och kunna se och träffa 2000 meter bort(enorm skills då men en del tur)

att korta avstånden gör bara spelet till call of dute/counterstrike trams clone
Citera
2014-03-22, 13:26
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
tycker serb med, för alla hans favorit tanks är bäst på 200meter och mindre

jag skulle vilja ha längre kartor och kunna se och träffa 2000 meter bort(enorm skills då men en del tur)

att korta avstånden gör bara spelet till call of dute/counterstrike trams clone

Ja, större kartor vore något de borde prioritera snarast möjligt.
Citera
2014-03-22, 13:57
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyklopf
Första matchen nu med vk4501:an för helgen.
Aldrig varit förtjust i TigerP

Citat:
Satt och funderade på om det kunde vara roligare att bara dränka min vagn när jag hamnade i ett lag med 10 td:s på motståndarsidan på skitkartan Komarin igår.
Försökte hoppa över bron på westfield igår med awfull panther när jag fick ett sånt motståndarlag, kom inte över

Citat:
Ja, större kartor vore något de borde prioritera snarast möjligt.
Men blir de av då? läst att idén med större kartor har skrotats pga spelarbasen har för lågt iq.
Citera
2014-03-22, 14:02
Bannlyst
Börjat tröttna rejält efter 16k matcher, mest är det nog de klassiska skjuter med en Tx och studsar eller trackar en T6 eller hur man är utlämnad till massa jävla spanska eller polska luder som gör vad fan de vill och när man väl kör kompani så kör man över alla och nej stomps är knappast kul.

Att det inte finns "ranked" battles gör spelet trist och CW är allt för tidskrävande, kommer avinstallera detta spel.
Citera
2014-03-22, 14:17
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Försökte hoppa över bron på westfield igår med awfull panther när jag fick ett sånt motståndarlag, kom inte över

Är det nån toppfart att tala om i Auf panter? Vet ju att du nämnt att du använder den till att ramma med, men kommer den upp i typ dryga 60 på plant underlag?

Citat:
Men blir de av då? läst att idén med större kartor har skrotats pga spelarbasen har för lågt iq.

Klart spelarbasen är korkad, vad hade man klagat på annars? Men större banor är fan ett måste tycker jag om spelet ska utvecklas.
Citera
2014-03-22, 14:26
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Är det nån toppfart att tala om i Auf panter? Vet ju att du nämnt att du använder den till att ramma med, men kommer den upp i typ dryga 60 på plant underlag?
Tycker den är rätt kul att köra, kan va lite seg med sina 40ton men 900hk motor gör den ändå rätt rörlig men är snäppet långsammare rakt fram än fv304 men accelerar bättre och svänger mycke bättre.

Velar lite om jag ska behålla den eller sälja den för vissa matcher är den skit å helvete men en del matcher kan den va riktigt trollig att köra som dingar apcr från tier10.

Citat:
Klart spelarbasen är korkad, vad hade man klagat på annars? Men större banor är fan ett måste tycker jag om spelet ska utvecklas.
Jo jag pissa i egen säng där men tror större banor bara funkar för dom av oss som kan tänka och agera dynamiskt och vet hur minikartan ska läsas, redan nu är det problem med lemmeltåg genom dalen på lakeville när kartan står inne i staden...
Citera
2014-03-22, 15:43
Medlem
xyklopfs avatar
Bana: Ruinberg
Vagn: Tiger P
Nation battle Tyskland vs Sovjet.

Jag, några Tiger h, ett gäng vk3601 mötte ett gäng IS vagnar. Alla utom jag for i ett lämmel tåg ut på öppen slätt och massakern var ett faktum. Ställdes ensam mot 8 fiender inne i staden. Att säga något i chatten är ju också meningslöst, då i stort sett ingen verkar kunna engelska för tillfället...

Kul spel...INTE!

Fast jag vann en match tidigare idag med vk4501:an och det verkar ju vara så med det här spelet att man MÅSTE förlora ett antal matcher på raken om man skulle vinna en.

Har en fråga också, binoculars; är det något att satsa på om man kör vanliga stridsvagnar, eller funkar de bäst bara på TD´s / arty´s?
Citera
2014-03-22, 15:52
Medlem
xyklopfs avatar
Fejk? :

http://www.youtube.com/watch?v=zKItVDjmlk8
Citera
2014-03-22, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Så det är enda anledningen? Inget vidare det
Alla som är skickliga och spelar WOT mycket har ett gäng guldvagnar i arsenalen, finns oerhört många fördelar. Kan rekomendera youtube oxå för mer info ex:
https://www.youtube.com/watch?v=UFQLIVe7fQU
Citera
2014-03-22, 16:32
Medlem
Tycker det största problemet (förrutom alla siemkas) är mm. Hur kul är det att sitta på komarin med en Vk36.01 eller på himmelsdorf med en spg?
Kartorna är för ojämna helt enkelt. Förrutom att jag är kass då..
Citera
2014-03-22, 17:18
Medlem
xyklopfs avatar
Bana: Himmelsdorf på vintern.
Vagn: 38T.
Standardstrid.

Seger! 6 kills, stridsvagnsess, toppskytt, 9921 credits, 2268 exp (x3).

Riktigt rolig match, inte bara "noobs" man mötte heller, fick slita för vinsten. Mkt "skjuta medans man kör". Var rejält nervös på slutet erkänner jag.

Slog ut följande vagnar: Medium 3, SU76, T82, M7 Priest, Ke-Ni, M3 light, 38T.

Nytt rekord i kills för mig.
Citera
2014-03-22, 17:42
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Tycker den är rätt kul att köra, kan va lite seg med sina 40ton men 900hk motor gör den ändå rätt rörlig men är snäppet långsammare rakt fram än fv304 men accelerar bättre och svänger mycke bättre.

Velar lite om jag ska behålla den eller sälja den för vissa matcher är den skit å helvete men en del matcher kan den va riktigt trollig att köra som dingar apcr från tier10.

Scouts är ju inte riktigt min grej, men att ramma andra scouts med den feta Auf P borde ju vara rätt skoj.

Citat:
Jo jag pissa i egen säng där men tror större banor bara funkar för dom av oss som kan tänka och agera dynamiskt och vet hur minikartan ska läsas, redan nu är det problem med lemmeltåg genom dalen på lakeville när kartan står inne i staden...

Ja, ibland undrar jag om det inte finns en mod som tar bort minimappen för en stor del av människorna som spelar WoT. Eller så har de opererat bort den delen av hjärnan som gör att de kan fokusera på mer än en sak åt gången.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in