Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-03-22, 01:42
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GastonGaston
Wow...

Om SvP kommer in i riksdagen tror du att de kommer låta som Nick Griffin (BNP) i EU-parlamentet som menar att man skall åtala ledande politiker i EU och Europa för det "folkmord" han anser pågår i Europa.

http://www.youtube.com/watch?v=kmDuPccLON4

Alltså tror du på det här eller skojar du bara?
"Tror" på vad? Att dom europeiska folken skuldsatts i generationer framöver och håller på att utrotas? Det är fakta. Regimen i Sverige jobbar på för fullt och anlitade häromsistens Tobias Hübinette. Bara en sån sak. Det var väl för övrigt negrernas makt man ville utöka i landet i och med det skattefinansierade projektet. Och vi vet ju alla hur ett "samhälle" med negrer brukar se ut. Det är ingen vacker eller trevlig syn...
(FB) Hur allvarligt är negerproblemet?
Citera
2014-03-22, 01:53
Medlem
Citat:
Egentligen inte....Annat än att det inte är folkmord om folket röstar för öppna gränser. Det är ju faktiskt demokratiskt beslutat. Folkmord eller ej så har man ju röstat ja till det genom att återvälja politiker. Jag förstår inte hur man kan åtala människor som har blivit folkvalda och inte dödat någon. Det enda de har gjort är att föra en liberal invandringspolitik.

En av alla förkastliga aspekter av demokratin. Politikern har alltså lyckas bli framröstad, och då behöver denne inte ta några konsekvenser av sitt vidriga och illojala handlande eftersom ansvarsfrågan skjuts direkt tillbaka på väljarkåren som då ska åtgärda situationen genom att tänka nytt vart fjärde år. Synd då att opinionsbildandet hanteras av en korrupt media som inte heller tar något ansvar.
Citera
2014-03-22, 01:58
Medlem
Citat:
Lärde du dig inte på dagis att man inte skall slåss?
Nej, det lärde jag mig inte.
Citat:
Det är fel att bruka våld.
Självförsvar är varken moraliskt eller juridiskt fel. Lärde du dig inte det i grundskolan?
Citat:
Det är möjligen så att RF är kriminella vänsterextremister men det innebär ju inte att ni får skada människor hur som helst.
Det ÄR så.
Citat:
Varför går ni inte bara till polisen?
Jag har aldrig blivit utsatt för några brott så jag har ingen anledning att gå till polisen. Men t.ex. Anna som utsatts för en massa brott har anmält alla brott och det har inte hindrat RF från att fortsätta i mer än ett år, men nu kanske det är över.
Citera
2014-03-22, 02:02
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aulus
En av alla förkastliga aspekter av demokratin. Politikern har alltså lyckas bli framröstad, och då behöver denne inte ta några konsekvenser av sitt vidriga och illojala handlande eftersom ansvarsfrågan skjuts direkt tillbaka på väljarkåren som då ska åtgärda situationen genom att tänka nytt vart fjärde år. Synd då att opinionsbildandet hanteras av en korrupt media som inte heller tar något ansvar.
Ja, demokrater är för roliga. Tydligen går det bra med vilka galenskaper som helst så länge dom följer den förmenta naturlagen demokrati. Atombomber, massmord, ständiga krig, ekonomisk ödeläggelse och fan och hans moster är helt i sin ordning. Pedofili funkar väl också, om vi röstar fram det.
Citera
2014-03-22, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Ja, demokrater är för roliga. Tydligen går det bra med vilka galenskaper som helst så länge dom följer den förmenta naturlagen demokrati. Atombomber, massmord, ständiga krig, ekonomisk ödeläggelse och fan och hans moster är helt i sin ordning. Pedofili funkar väl också, om vi röstar fram det.

I praktiken är "demokrati" ett annat ord för judeokrati idag.
Citera
2014-03-22, 02:09
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europeisch
I praktiken är "demokrati" ett annat ord för judeokrati idag.
Absolut. WWII var ju den senaste kampen mellan germanernas frihet och judarnas demokrati.
Citera
2014-03-22, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
"Tror" på vad? Att dom europeiska folken skuldsatts i generationer framöver och håller på att utrotas? Det är fakta. Regimen i Sverige jobbar på för fullt och anlitade häromsistens Tobias Hübinette. Bara en sån sak. Det var väl för övrigt negrernas makt man ville utöka i landet i och med det skattefinansierade projektet. Och vi vet ju alla hur ett "samhälle" med negrer brukar se ut. Det är ingen vacker eller trevlig syn...
(FB) Hur allvarligt är negerproblemet?
I Mein Kampf skriver Hitler att fransmännen försökte "utrota det tyska folket" genom att stationera svarta soldater i Rehnlandet så de kunde "blandas upp" med tyskarna. I någon passage skriver han också att judarna använder immigration från främmande icke-tyska länder för samma syfte.

Tycker inte du att det Hitler skrev är ganska grovt. Okej, att han mördade 6 miljoner judar och så. Så vad förväntar man sig. Jag menar - vad spelar det för roll om man gifter sig med svarta, vita, judar eller asiater? Det om något måste väl vara frivilligt? Eller du kanske menar att det pågår en propaganda-kampanj för "rasblandning"?

Citat:
Ursprungligen postat av Aulus
Har individen någon fri vilja?

Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Nej, det lärde jag mig inte.

Självförsvar är varken moraliskt eller juridiskt fel. Lärde du dig inte det i grundskolan?

Det ÄR så.

Jag har aldrig blivit utsatt för några brott så jag har ingen anledning att gå till polisen. Men t.ex. Anna som utsatts för en massa brott har anmält alla brott och det har inte hindrat RF från att fortsätta i mer än ett år, men nu kanske det är över.

Nu var ju inte det som hände i Malmö,självförsvar,enligt media....
Senast redigerad av GastonGaston 2014-03-22 kl. 02:32.
Citera
2014-03-22, 02:37
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
I Mein Kampf skriver Hitler att fransmännen försökte "utrota det tyska folket" genom att stationera svarta soldater i Rehnlandet så de kunde "blandas upp" med tyskarna. I någon passage skriver han också att judarna använder immigration från främmande icke-tyska länder för samma syfte.

Tycker inte du att det Hitler skrev är ganska grovt. Okej, att han mördade 6 miljoner judar och så. Så vad förväntar man sig. Jag menar - vad spelar det för roll om man gifter sig med svarta, vita, judar eller asiater? Det om något måste väl vara frivilligt? Eller du kanske menar att det pågår en propaganda-kampanj för "rasblandning"?
Hitler mördade inte sex miljoner judar och vill du diskutera den frågan så får du göra det med källhänvisningar i revisionismforumet.

Svenskarna föder idag för få barn för att på sikt kunna reproducera sig som folkgrupp. Den största anledningen till det är att man sedan 1970-talet haft ett enormt skattetryck som fördärvat arbetsmarknaden, bostadsmarknaden, svenskarnas privatekonomi osv. Sen har man också lurat i vita människor att kärnfamiljen är förlegad och förtryckande och att rasblandning är fint och bra, till följd av att framförallt kvinnor råkat väldigt illa ut, våldtagits och mördats och i andra fall oftast lämnats ensamma med sina rasbastarder till barn.
Citera
2014-03-22, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saturnuspojken
Hur stort stöd SvP än har så har vi inte nog stort stöd.

Alltså, jag har verkligen försökt att förstå mig på hur SvP tänker i dagens globaliserade värld. Tanken att rösta är givetvis en mycket god tanke, men hur kan man på fullaste allvar tro att man skall rädda Sverige demokratiskt? Det är väl ändå en falsk rutten bedräglig tanke som saknar all form av logik.

1/4 av Sveriges befolkning utgörs idag av rasfrämlingar, alla med allmän rösträtt, samtidigt som det svenska barnafödandet når rekord låga nivåer medans den enorma invandringen fortsätter att skörda fält. Bara inom 10 år beräknas 1/3 av befolkningen utgöras av rasfrämlingar. Massmedia kommer fortsätta att ägas av judar och politikerna fortsätter att lyda direktiv från EU och USA. Ett halvt sekels indoktrinering av den svenska befolkningen har jag mycket svårt att se någon bota.

Vad kan rädda Sverige?

Senast redigerad av Kamora 2014-03-22 kl. 04:14.
Citera
2014-03-22, 04:25
Medlem
QMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamora
Alltså, jag har verkligen försökt att förstå mig på hur SvP tänker i dagens globaliserade värld. Tanken att rösta är givetvis en mycket god tanke, men hur kan man på fullaste allvar tro att man skall rädda Sverige demokratiskt? Det är väl ändå en falsk rutten bedräglig tanke som saknar all form av logik.

1/4 av Sveriges befolkning utgörs idag av rasfrämlingar, alla med allmän rösträtt, samtidigt som det svenska barnafödandet når rekord låga nivåer medans den enorma invandringen fortsätter att skörda fält. Bara inom 10 år beräknas 1/3 av befolkningen utgöras av rasfrämlingar. Massmedia kommer fortsätta att ägas av judar och politikerna fortsätter att lyda direktiv från EU och USA. Ett halvt sekels indoktrinering av den svenska befolkningen har jag mycket svårt att se någon bota.

Vad kan rädda Sverige?

Fast ingen tror att SvP kommer ta över Sverige genom att lägga en lapp i lådan, men det är ett sätt att organisera och växa. Om SvP får 10000 röster i september lär det göra att mer människor söker sig till partiet. Att vi kommer behöva ta tillbaka Sverige med blod, är väl ett faktum.
Citera
2014-03-22, 07:53
Medlem
Snake-Blakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aron
när marshal skilt kommer tillbaks

Han kommer nog inte tillbaka, han verkar ju trivas där nere.

Finns det fler medlemmar som Skillt i partiet som är villiga att ta tillbaka Stockholms och Malmös förorter?
Citera
2014-03-22, 09:03
Medlem
Citat:
Egentligen inte....Annat än att det inte är folkmord om folket röstar för öppna gränser. Det är ju faktiskt demokratiskt beslutat. Folkmord eller ej så har man ju röstat ja till det genom att återvälja politiker. Jag förstår inte hur man kan åtala människor som har blivit folkvalda och inte dödat någon. Det enda de har gjort är att föra en liberal invandringspolitik.
Du tror inte att det har med ensidig påverkan från media och skolan att göra? Det är inte direkt så att befolkningen självmant bestämde sig för att deras monoetniska land skulle omvandlas till ett världsförsörjande socialkontor, där omvärlden ska prioriteras före svenskarnas välbefinnande. Detta var en process som började efter Andra världskriget, då man började utnyttja skuldbeläggning för att föra fram agendan. I en parlamentarism får man dessutom sällan rösta om enskilda sakfrågor, som exempelvis huruvida Sverige ska fortsätta att vara hela världens lilla mamma eller inte.

Vad liberalerna gör är att, som överklassare som bor avlägset från eländet, föra sin folkhemsutplånande politik som underklassen, som bor i dess centrum, får lida utav. De struntar i vad som händer med deras landsmän och är glada så länge de får behålla sina positioner. De försöker sedan ställa sig in hos vänstern för att vinna popularitet bland de som bildar sina åsikter via median.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in