Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-03-22, 00:15
  #15157
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Nej, det hade jag tyvärr inte kunnat även om jag hade velat. Helt enkelt eftersom jag inte med säkerhet vet hur många medlemmar vi har. Det är inte jag som sköter den biten och jag sitter således inte heller på några uppdaterade siffror.
Men om du skulle uppskatta. Är ni fler än 500?

Citat:
Jo, det brukar de faktiskt vilja. Moderaterna som exempelvis gjort sig skyldiga till såväl lands- som folkförräderi som folkmord har omkring 40.000 medlemmar. Socialdemokraterna som sysslar med precis samma sorts smutsiga och demoniska brottslighet har närmare 100.000, men de får ju hjälp av facken, så det är inte så konstigt att de når sådana hiskeliga siffror.
Alltså - det kan ju hjälpa oss intresserade om du berättade på ett ungefär. I alla fall en uppskattning. Är ni fler än 500?

Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
SvP tilldelas såvitt jag vet inga statliga bidrag (dvs. stulna pengar) och således är dom inte så värst kriminella jämfört med maffiapartierna i riksdagen som genom det statliga våldsmonopolet stjäl och hotar till sig miljarders miljarder kronor från dom avväpnade och plundrade svenskarna.
Så kanske man kan se det men de andra partierna använder ju inte våld som i Malmö. När har du sett en Moderat svinga ett tillhygge eller delta på en demonstration med upplopp som följd?

Citat:
Ursprungligen postat av Framtyr
Vart ifrån drog du fram det där
Det finns en hel tråd om det. Tror det är en av de största på Nationalsocialism, Fascism och Nationalism. Det var flera trovärdiga användare som skrev det i den tråden. Varför skulle de ljuga?
Citera
2014-03-22, 00:18
  #15158
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GastonGaston
Men om du skulle uppskatta. Är ni fler än 500?


Alltså - det kan ju hjälpa oss intresserade om du berättade på ett ungefär. I alla fall en uppskattning. Är ni fler än 500?


Så kanske man kan se det men de andra partierna använder ju inte våld som i Malmö. När har du sett en Moderat svinga ett tillhygge eller delta på en demonstration med upplopp som följd?


Det finns en hel tråd om det. Tror det är en av de största på Nationalsocialism, Fascism och Nationalism. Det var flera trovärdiga användare som skrev det i den tråden. Varför skulle de ljuga?

Jag måste fråga, är du uppriktigt nyfiken på partiet eller är du bara ännu en jävla pajas som sitter och fjantar sig framför datorn?
Citera
2014-03-22, 00:20
  #15159
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GastonGaston
Men om du skulle uppskatta. Är ni fler än 500?

Alltså - det kan ju hjälpa oss intresserade om du berättade på ett ungefär. I alla fall en uppskattning. Är ni fler än 500?

Dan Eriksson sade i senaste Motgift att SvP har en fyrsiffrig skara medlemmar.


Citat:
Så kanske man kan se det men de andra partierna använder ju inte våld som i Malmö. När har du sett en Moderat svinga ett tillhygge eller delta på en demonstration med upplopp som följd?

När har du sett en moderat stå för något på riktigt? Det är ett gäng byråkrater som slickar den judiska maktens päls var dag. En moderat har inga ambitioner eller vilja att förändra något för det bästa för Sverige. Det har SvP.

Citat:
Det finns en hel tråd om det. Tror det är en av de största på Nationalsocialism, Fascism och Nationalism. Det var flera trovärdiga användare som skrev det i den tråden. Varför skulle de ljuga?

I judiska hundars ögon kanske SvP ses som kriminellt men bland oss arier ses det bara som det enda sunda alternativet i dessa tider. SvP är det enda partiet som står upp för svenskarnas bästa!
Citera
2014-03-22, 00:29
  #15160
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GastonGaston
Så kanske man kan se det men de andra partierna använder ju inte våld som i Malmö. När har du sett en Moderat svinga ett tillhygge eller delta på en demonstration med upplopp som följd?
Jo, dom använder våld dygnet runt, år efter år. Du får inte ens starta ett företag för att kunna försörja dig; exempelvis en liten vinaffär utan att staten konfiskerar dina tillgångar, din egendom, fängslar dig och skulle du försvara dig själv och din egendom så skulle du sannolikt dödas. De anser sig ha rätt att stjäla, hota, trakassera, fängsla och mörda människor i demokratins namn. Du kan inte heller jämföra nationalisters självförsvar på gator och torg med riksdagspartiernas totalitära våldsmaskin. Anledningen till att moderater inte "svingar tillhyggen i Malmö" är för att nationalister inte attackerar meningsmotståndare. Vilket jag personligen tycker är synd eftersom jag anser att vi bör avsätta, åtala och avrätta folkmördarna i det här landet.
Citera
2014-03-22, 00:30
  #15161
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GastonGaston
Men om du skulle uppskatta. Är ni fler än 500?
Om partiet har mer än 500 medlemmar? Ja, det tror jag. Ganska övertygad om att det är så faktiskt. Däremot måste man ju särskilja passiva medlemmar (vilket de flesta tyvärr är mer eller mindre) från aktivister som lägger timmar varje dag/vecka på att föra ut partiets budskap på olika sätt.

Det är ju så med öppna medlemskap, och det är väl så det ska vara också. Medlemmarna får själva bestämma i vilken grad (om alls) de vill engagera sig rent politiskt. Min förhoppning är ju att fler "passiva" medlemmar börjar ta sig tid, mod och ork och engagera sig nu när det är valtider. För det behövs verkligen.

Men att teckna medlemskap i partiet är ju betydligt bättre än att inte göra något alls, eftersom det ju dels ger partiet ett par hundralappar, men också får det att växa och nå ut till fler människor.
__________________
Senast redigerad av Straybullet 2014-03-22 kl. 00:35.
Citera
2014-03-22, 00:55
  #15162
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Jo, dom använder våld dygnet runt, år efter år. Du får inte ens starta ett företag för att kunna försörja dig; exempelvis en liten vinaffär utan att staten konfiskerar dina tillgångar, din egendom, fängslar dig och skulle du försvara dig själv och din egendom så skulle du sannolikt dödas. De anser sig ha rätt att stjäla, hota, trakassera, fängsla och mörda människor i demokratins namn. Du kan inte heller jämföra nationalisters självförsvar på gator och torg med riksdagspartiernas totalitära våldsmaskin. Anledningen till att moderater inte "svingar tillhyggen i Malmö" är för att nationalister inte attackerar meningsmotståndare. Vilket jag personligen tycker är synd eftersom jag anser att vi bör avsätta, åtala och avrätta folkmördarna i det här landet.


Jag har tänkt på det där. Är dem som har röstat på andra partier än SvP folkmördare eller är det bara folkvalda politiker? Skulle Jan Helin kunna vara en av folkmördarna?

Citat:
Ursprungligen postat av knaz_mongo
Jag måste fråga, är du uppriktigt nyfiken på partiet eller är du bara ännu en jävla pajas som sitter och fjantar sig framför datorn?
Jag är intresserad av alla politiska partier - det innebär inte att jag tänker rösta på dem eller sympatiserar med dem. SvP är en riktigt stor spelare på internet och således vill jag vet mer. Ideologiskt vet jag vart jag har dem. Etniska-nationalister med nordiska nationalsocialistiska element med inspiration från fascism, nazism, traditionalism och radikalkonservatism.
Citera
2014-03-22, 01:08
  #15163
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Om partiet har mer än 500 medlemmar? Ja, det tror jag. Ganska övertygad om att det är så faktiskt. Däremot måste man ju särskilja passiva medlemmar (vilket de flesta tyvärr är mer eller mindre) från aktivister som lägger timmar varje dag/vecka på att föra ut partiets budskap på olika sätt.

Det är ju så med öppna medlemskap, och det är väl så det ska vara också. Medlemmarna får själva bestämma i vilken grad (om alls) de vill engagera sig rent politiskt. Min förhoppning är ju att fler "passiva" medlemmar börjar ta sig tid, mod och ork och engagera sig nu när det är valtider. För det behövs verkligen. Men att teckna medlemskap i partiet är ju betydligt bättre än att inte göra något alls, eftersom det ju dels ger partiet ett par hundralappar, men också får det att växa och nå ut till fler människor.

Så ni har mer 500 medlemmar alltså. Tack så mycket. Sverigedemokraterna hade 1100 medlemmar 2001/2002. Hela 76 300 röstade på dem i det valet. Då är ni ett ganska stort parti i jämförelse med vad SD var 1988. Ni har också ett mandat vilket de inte hade 1988. Hur stor sannolikhet tror du att ni får 10 000 väljare i valet 2014? Vidare, kommer ni ha valsedlar till riksdagen i alla kommuner i Sverige eller fokuserar ni bara på de delar av Sverige där ni anser att ni är stora? Du har skrivit att ni har en stor medlemstillströmning. Hur stor är den varje månad? Hur är fördelningen - kvinnor/män? Ni ställer upp i 30 (!) kommuner och hoppas på 10 mandat. Tror du att ni kommer lyckas med det? Ni samlade ihop 500 000 (!) på 1,5 år. Det är mäkta imponerande. Det är cirka 28000 i månaden. Ni har en valbudget som kommer bli hälften så stor som FI trots att de fick 35 gånger fler röster än er i riksdagsvalet 2010. Hur lyckades ni med det? Om ni växer kommer ni ändra er underliga symbol till en blomma som de andra partierna?
Citera
2014-03-22, 01:10
  #15164
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GastonGaston


Jag har tänkt på det där. Är dem som har röstat på andra partier än SvP folkmördare eller är det bara folkvalda politiker? Skulle Jan Helin kunna vara en av folkmördarna?
Mediabolagen, bankväsendet, diverse politiska lobbygrupper osv. är förutom politikerna givetvis att betrakta som folkmördare; det säger ju dom själva, att svenskar inte existerar och om vi gör det så ska vi blandas bort till bajsbruna kreolhjon. Jan Helin får en enkel flygbiljett till sina kannibalbröder i Afrika, där kan han snacka allas lika värde, genus och rasifierade kroppar medan Bapoba och gubbarna skär lök och värmer kitteln.

När det gäller vanliga svenskar som röstat sjuklöver så anser jag dom vara moraliskt förkastliga och ansvariga för eländet i Sverige, men där går väl gränsen för dom juridiska konsekvenserna. Det är främst olika slags makthavare och andra skattefinansierade psykopater som ska stå till svars för sina handlingar.

Nu talar jag bara för mig själv, för att klargöra det, jag är alltså ingen representant för SvP.
Citera
2014-03-22, 01:24
  #15165
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Mediabolagen, bankväsendet, diverse politiska lobbygrupper osv. är förutom politikerna givetvis att betrakta som folkmördare; det säger ju dom själva, att svenskar inte existerar och om vi gör det så ska vi blandas bort till bajsbruna kreolhjon. Jan Helin får en enkel flygbiljett till sina kannibalbröder i Afrika, där kan han snacka allas lika värde, genus och rasifierade kroppar medan Bapoba och gubbarna skär lök och värmer kitteln.

När det gäller vanliga svenskar som röstat sjuklöver så anser jag dom vara moraliskt förkastliga och ansvariga för eländet i Sverige, men där går väl gränsen för dom juridiska konsekvenserna. Det är främst olika slags makthavare och andra skattefinansierade psykopater som ska stå till svars för sina handlingar.

Nu talar jag bara för mig själv, för att klargöra det, jag är alltså ingen representant för SvP.
Wow...

Om SvP kommer in i riksdagen tror du att de kommer låta som Nick Griffin (BNP) i EU-parlamentet som menar att man skall åtala ledande politiker i EU och Europa för det "folkmord" han anser pågår i Europa.

http://www.youtube.com/watch?v=kmDuPccLON4

Alltså tror du på det här eller skojar du bara?
Citera
2014-03-22, 01:26
  #15166
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GastonGaston
Så kanske man kan se det men de andra partierna använder ju inte våld som i Malmö. När har du sett en Moderat svinga ett tillhygge eller delta på en demonstration med upplopp som följd?
Andra partier blir inte systematiskt trakasserade av vänsterterrorister som t.ex. den här SvP-medlemmen blivit:
Citat:
Anna som är medlem i Svenskarnas parti (SvP) har vid fyra tillfällen fått fönsterrutorna till sin lägenhet sönderslagna och hon har även fått flera bilar vandaliserade. Hon har också blivit slagen med batong en gång.

Bakom attackerna mot Anna och andra nationalister i området ligger Revolutionära fronten (RF), en vänsterextrem grupp som specialiserat sig på politisk terror mot nationalister och andra meningsmotståndare. Många av vänsterextremisterna är kända både av polisen och nationalister.

I november i fjol gjorde polisen ett tillslag mot flera av extremisterna i RF. Vapen och bomber hittades i tillslagen men de flesta extremisterna som greps försattes snabbt på fri fot och kunde fortsätta sin terrorverksamhet.

I början av december upptäckte Anna att flera vänsterextremister befann sig på hennes parkering. Då Anna gick fram till dem uppstod det en ordväxling i vilken Dennis Miraballes hotade henne till att hoppa av SvP. Kort efter incidenten blev Annas bil vandaliserad.

Den 27 januari i år fick Anna en till bil sönderslagen av vänsterextremisterna och i början av februari blev hennes lägenhet nedklottrad.
https://www.nordfront.se/dennis-miraballes-omhaktad-nu-aven-misstankt-for-forsok-till-mordbrand.smr

Har Moderaterna systematiskt trakasserats av sånt här pack:

https://www.nordfront.se/manga-vansterextremister-misstankta-brott-nytt-atal-vacktes-idag.smr

?

Och personen i Malmö som skadades av SvP:are var alltså den här pajasen:

https://www.nordfront.se/hall-kaften-och-stick-harifran-mot-showan-shattak-som-forsokte-gangmisshandla-nationalister-i-malmo. smr

Är det verkligen något att gråta över att han fick lite spö?
Citera
2014-03-22, 01:32
  #15167
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GastonGaston
Wow...

Om SvP kommer in i riksdagen tror du att de kommer låta som Nick Griffin (BNP) i EU-parlamentet som menar att man skall åtala ledande politiker i EU och Europa för det "folkmord" han anser pågår i Europa.

http://www.youtube.com/watch?v=kmDuPccLON4

Alltså tror du på det här eller skojar du bara?

Frågan var inte riktad till mig men

Ja jag håller med i vad Griffin säger, ja jag tycker det pågår ett folkmord utan situationstecken i Europa och ja jag tror det är medvetet. Frågor på det?
Citera
2014-03-22, 01:40
  #15168
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Andra partier blir inte systematiskt trakasserade av vänsterterrorister som t.ex. den här SvP-medlemmen blivit:

https://www.nordfront.se/dennis-miraballes-omhaktad-nu-aven-misstankt-for-forsok-till-mordbrand.smr

Har Moderaterna systematiskt trakasserats av sånt här pack:

https://www.nordfront.se/manga-vansterextremister-misstankta-brott-nytt-atal-vacktes-idag.smr

?

Och personen i Malmö som skadades av SvP:are var alltså den här pajasen:

https://www.nordfront.se/hall-kaften-och-stick-harifran-mot-showan-shattak-som-forsokte-gangmisshandla-nationalister-i-malmo. smr

Är det verkligen något att gråta över att han fick lite spö?
Lärde du dig inte på dagis att man inte skall slåss? Det är fel att bruka våld. Det är möjligen så att RF är kriminella vänsterextremister men det innebär ju inte att ni får skada människor hur som helst. Varför går ni inte bara till polisen?

Citat:
Ursprungligen postat av 9.0mm
Frågan var inte riktad till mig men

Ja jag håller med i vad Griffin säger, ja jag tycker det pågår ett folkmord utan situationstecken i Europa och ja jag tror det är medvetet. Frågor på det?
Egentligen inte....Annat än att det inte är folkmord om folket röstar för öppna gränser. Det är ju faktiskt demokratiskt beslutat. Folkmord eller ej så har man ju röstat ja till det genom att återvälja politiker. Jag förstår inte hur man kan åtala människor som har blivit folkvalda och inte dödat någon. Det enda de har gjort är att föra en liberal invandringspolitik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in