Citat:
Ursprungligen postat av E.W.
Gå CT på Lyrica är att leka med djävulen.
Lyrica bör absolut trappas ner långsamt. När man kommer ner till halva dosen bör man trappa ner ännu långsammare.
Lyrica bör absolut trappas ner långsamt. När man kommer ner till halva dosen bör man trappa ner ännu långsammare.
Sant,men om man låg som jag på "600"mg om dagen,men i verkligheten givetvis efter att ha legat på den dosen i X antal år och varit helt utan 3-4 dagar i veckan i nästan ett års tid och levt i ett helvete,då vi kan räkna in samma antal år ståendes på benzo,imovane och en blandad kompott av methylfenidat som tog slut pga att jag var tvungen att bli hög så jag klarade av att överleva.Så jag tänkte ta livet av mig eller bli av med Lyrican asap.Men jag träffade en läkare på fel avdelning (PSYKAKUTEN gtb AVD 364)Och skulle förflyttas till en avgiftningsavdelning... men allt sket sig.Så vad fan gör man när idiotläkaren läser fass,som en12 åring,och säger att lyrican inte är beroendeframkallande ochatt det är mest det psykiska behovet,tryggheten,som spökar och att det inte skall vara några problem.Lyssnar på patienter gör dom inte på psykakuten där det mest kommer in missbrukare av alkohol eller olagliga droger.Får som tur är träffa min riktiga läkare på torsdag...
Känns skönt att dom bryr sig när man är på gränsen till att ta livet av sig och sedan sätter ut lyrican och ger en 10 dagar på sig att ligga hemma.
Åt helvete med dom allihop.Jag bad inte om någon medicin,dom satte in skiten för 6-7 år sedan! "Jag mår skit,min medicin tar slut",men du måste följa dina tider."Men fattar ni trögt,eller vad fan är det frågan om?"
Du får skylla dig själv när du inte tar din medicin som du ska.