2014-03-20, 10:20
Medlem
BigLuciphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyldig1
Hade tänkt köra en kur med Testo e 375 e4d + Winstrol (ej bestämt dos ännu). Jag vet att Winstrol kan vara väldigt skadligt mot kroppen, så jag undrar, är det någonting jag kan göra under eller efter kuren för att motverka eventuella skadliga biverkningar från Winnarna?

Aaa, det finns ett sätt som slår allt - kunskap!
Citera
2014-03-20, 11:16
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Hade tänkt köra en kur med Testo e 375 e4d + Winstrol (ej bestämt dos ännu). Jag vet att Winstrol kan vara väldigt skadligt mot kroppen, så jag undrar, är det någonting jag kan göra under eller efter kuren för att motverka eventuella skadliga biverkningar från Winnarna?

som jag skrev tidigare men som du inte verka tagit åt dej! alltså ska du inte tävla ge fan i win
Citera
2014-03-20, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigLucipher
Aaa, det finns ett sätt som slår allt - kunskap!

Och hur får man kunskap? Genom att få informativa svar. Vad gör du i nybörjartråden om du inte har lust att hjälpa nybörjare?

Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Glukosamin någon vecka innan du kliver på winnarna, för ledernas skull. Sök det finns MASSOR med bra info om Winstrol på forumet.

Tack för ett seriöst svar. Har tittat runt en hel del på forumet men inte hittat just om det här. Men ska leta vidare
Citera
2014-03-20, 17:39
Medlem
Har en annan fråga. Som sagt, jag ska köra en ny kur med Testo e, men vill även lägga till något oralt prepp denna gång. Jag ska bulka, men ej grisbulka under kuren. Kruxet är att jag inte kan lägga på mig några stora mängder vatten under kuren, så delvis därför jag sneglat på Winstrol istället för t.ex. dbollar. Jag börjar dock tveka lite på Winstrol, vet inte om det är ett bra alternativ när jag än så länge inte har kurat så många gånger. Vad finns det för alternativ? Kan jag kontra vattenansamling på något annat sätt än Winnar? Har fått för mig att letro kan göra det, alternativt Arimidex (tror jag)? Men det undviker jag också helst, inte direkt snälla mediciner och har fått för mig att det kan påverka muskeltillväxten när man dödar östrogenet.

Några tips här? Om jag lägger på mig för stora mängder vatten åker jag antagligen dit av frugan, något jag helst slipper.
Citera
2014-03-20, 17:45
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Har en annan fråga. Som sagt, jag ska köra en ny kur med Testo e, men vill även lägga till något oralt prepp denna gång. Jag ska bulka, men ej grisbulka under kuren. Kruxet är att jag inte kan lägga på mig några stora mängder vatten under kuren, så delvis därför jag sneglat på Winstrol istället för t.ex. dbollar. Jag börjar dock tveka lite på Winstrol, vet inte om det är ett bra alternativ när jag än så länge inte har kurat så många gånger. Vad finns det för alternativ? Kan jag kontra vattenansamling på något annat sätt än Winnar? Har fått för mig att letro kan göra det, alternativt Arimidex (tror jag)? Men det undviker jag också helst, inte direkt snälla mediciner och har fått för mig att det kan påverka muskeltillväxten när man dödar östrogenet.

Några tips här? Om jag lägger på mig för stora mängder vatten åker jag antagligen dit av frugan, något jag helst slipper.

Vill du bulka så får du räkna med vatten. Sköt kosten och lägg möjligtvis till proviron eller någon AI.

Arimidex är väldigt mild, den sänker östrot max ca 50%
Citera
2014-03-20, 18:57
Medlem
Wolverine6s avatar
[quote=Skyldig1|48022820]Har en annan fråga. Som sagt, jag ska köra en ny kur med Testo e, men vill även lägga till något oralt prepp denna gång. Jag ska bulka, men ej grisbulka under kuren. Kruxet är att jag inte kan lägga på mig några stora mängder vatten under kuren, så delvis därför jag sneglat på Winstrol istället för t.ex. dbollar. Jag börjar dock tveka lite på Winstrol, vet inte om det är ett bra alternativ när jag än så länge inte har kurat så många gånger. Vad finns det för alternativ? Kan jag kontra vattenansamling på något annat sätt än Winnar? Har fått för mig att letro kan göra det, alternativt Arimidex (tror jag)? Men det undviker jag också helst, inte direkt snälla mediciner och har fått för mig att det kan påverka muskeltillväxten när man dödar östrogenet.

Några tips här? Om jag lägger på mig för stora mängder vatten åker jag antagligen dit av frugan, något jag helst slipper.[/QUOTE

Men få inte frugan veta? Suck.... Anledning till Win i din kur är alltså att du vill slippa bloat?

Det hjälper dej inte. Under bulk på testo e Win kommer du mest troligt bloata..
Testo p?
]
Citera
2014-03-20, 20:24
Avslutad
Ska bort i helgen och otillgänglig för sanningen. Kan man köra en injekt en dag tidigare?
Senast redigerad av Tony_Tedeschi 2014-03-20 kl. 20:44.
Citera
2014-03-20, 20:31
Medlem
Någon som vet vilka kanyler/nålar som ska beställas om man ska trycka testo? Behöver även insulinsprutor till HCG och peptider, antar att det är likadana insulinsprutor till båda. Tänkte köpa i Danmark. Ingen 20års gräns eller något sånt trams där va? http://www.apoteket.dk/apo.Frontend/Pages/Kategori.aspx?vareKategoriId=364864
Citera
2014-03-20, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Ska bort i helgen och otillgänglig för sanningen. Kan man köra en injekt en dag tidigare?

Inga problem
Citera
2014-03-20, 22:17
Medlem
BigLuciphers avatar
Citat:
Och hur får man kunskap? Genom att få informativa svar. Vad gör du i nybörjartråden om du inte har lust att hjälpa nybörjare?

Jaha, så under skoltiden när du skulle skriva prov stod läraren bredvid och sa vad du skulle skriva?
Citera
2014-03-20, 22:50
Medlem
Varför går man inte ner i vikt på tren a/ testo p under deff?! Legat på 1800 vilodagarna +400 träningsdagarna (81-82 kg) men nu har ju vikten stannat helt...

Kommer aldrig bli av med det sista på magen...
Citera
2014-03-20, 23:35
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Varför går man inte ner i vikt på tren a/ testo p under deff?! Legat på 1800 vilodagarna +400 träningsdagarna (81-82 kg) men nu har ju vikten stannat helt...

Kommer aldrig bli av med det sista på magen...

Du kommer nog på ett sätt.....tappar du inte fett vet du väl vad du ska göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in