2014-03-21, 11:43
Medlem
Är nybörjare så lite osäker på val av testo, vilket hade ni lite mer rutinerade rekomenderat till en nybörjare, testo E eller testo C? Och skulle det räcka med bara nolva som pct under första kuren?
Citera
2014-03-21, 11:47
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoHSqliNNe
Är nybörjare så lite osäker på val av testo, vilket hade ni lite mer rutinerade rekomenderat till en nybörjare, testo E eller testo C? Och skulle det räcka med bara nolva som pct under första kuren?

testo c. eftersom den har något längre halveringstid. 6.5dagar mot 5 dagar på testo e. darför bli den perfekt att sätta e5d. testo e sätts med fördel e4d...nolva duger fint
Citera
2014-03-21, 12:02
Medlem
Mindcontrolleds avatar
Någon som har lite PDF filer som kan länkas?

Söker mestadels guider som är lite mer avancerade än de som finns här på fb. Dock ska de kunna läsas utav mig som lekman.
Citera
2014-03-21, 21:01
Medlem
smokezors avatar
Hej! Har hängt runt mycket på den här forumdelen och läst på om AAS , och nu är det dags för mig att dra igång en kur.

Kuren kommer ligga på 20 veckor test cyp med en dbol blast på 4-5 veckor. doseringen på dbolen är 30 mg per dag. Men det jag undrar över är hur jag skall lägga upp PCT. Räcker det enbart med nolva eller bör jag kombinera med clomid för bättre återhämtning?
Eller ska jag köra HCG i slutet av kuren och sen enbart hoppa nolva eller ska jag slänga in clomid då också?

kan även tillägga att jag kommer handla hem adex och letro. adex skall användas om jag skulle bli allt för vattnig och letron kommer jag bara använda om nolvan inte biter vid eventuella känningar. Hoppas ni orkar svara.
Citera
2014-03-21, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokezor
Hej! Har hängt runt mycket på den här forumdelen och läst på om AAS , och nu är det dags för mig att dra igång en kur.

Kuren kommer ligga på 20 veckor test cyp med en dbol blast på 4-5 veckor. doseringen på dbolen är 30 mg per dag. Men det jag undrar över är hur jag skall lägga upp PCT. Räcker det enbart med nolva eller bör jag kombinera med clomid för bättre återhämtning?
Eller ska jag köra HCG i slutet av kuren och sen enbart hoppa nolva eller ska jag slänga in clomid då också?

kan även tillägga att jag kommer handla hem adex och letro. adex skall användas om jag skulle bli allt för vattnig och letron kommer jag bara använda om nolvan inte biter vid eventuella känningar. Hoppas ni orkar svara.

Är det din första kur? Vad för dos på testot?
Varför köra två prepp i första kuren? Ifall det är det dvs..

Jag har kört nolva & clomid mina två senaste PCT! Har fungerat bra för mig.

Med vänlig hälsning,
Citera
2014-03-22, 00:36
Medlem
Blir till hösten:
1-10 testo p 150mg eod
1-10 tren a 120mg eod
1-7 eller 4/5-11 dbol 50mg ed

Allt från venom, väntar bara på lite betyg på deras orala som kommer snart !

Detta är tanken att bli min enda kur nästa höst/vinter/vår, eventuellt en klen deffkur men det tänkte jag försöka undvika .

Hade ni börjat eller avslutat med orala?
Citera
2014-03-22, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigLucipher
Jaha, så under skoltiden när du skulle skriva prov stod läraren bredvid och sa vad du skulle skriva?

Du verkar vara en väldigt klok person... För att svara på din fråga. Ja, jag brukade få ett informativt svar från min lärare när jag ställde en fråga.
Citera
2014-03-22, 01:42
Medlem
[quote=Wolverine6|48024037]
Citat:
Ursprungligen postat av Skyldig1
Har en annan fråga. Som sagt, jag ska köra en ny kur med Testo e, men vill även lägga till något oralt prepp denna gång. Jag ska bulka, men ej grisbulka under kuren. Kruxet är att jag inte kan lägga på mig några stora mängder vatten under kuren, så delvis därför jag sneglat på Winstrol istället för t.ex. dbollar. Jag börjar dock tveka lite på Winstrol, vet inte om det är ett bra alternativ när jag än så länge inte har kurat så många gånger. Vad finns det för alternativ? Kan jag kontra vattenansamling på något annat sätt än Winnar? Har fått för mig att letro kan göra det, alternativt Arimidex (tror jag)? Men det undviker jag också helst, inte direkt snälla mediciner och har fått för mig att det kan påverka muskeltillväxten när man dödar östrogenet.

Några tips här? Om jag lägger på mig för stora mängder vatten åker jag antagligen dit av frugan, något jag helst slipper.[/QUOTE

Men få inte frugan veta? Suck.... Anledning till Win i din kur är alltså att du vill slippa bloat?

Det hjälper dej inte. Under bulk på testo e Win kommer du mest troligt bloata..
Testo p?
]

Självklart inte enbart för att jag inte ville bli vattnig. Verkar vara ett bra prepp på bulk också när man kör med Testo. Men jag har börjat ändra mig nu. Funderar på att köra oxar eller dbollar istället. Men som sagt, vad kan man göra för att motverka vattenansamlingen? Testo p, säger du? Lägger man inte på sig vätska med det preparatet? Är inte så påläst om Testo p.
Citera
2014-03-22, 03:48
Medlem
aKAYs avatar
[quote=Skyldig1|48045817]
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6

Självklart inte enbart för att jag inte ville bli vattnig. Verkar vara ett bra prepp på bulk också när man kör med Testo. Men jag har börjat ändra mig nu. Funderar på att köra oxar eller dbollar istället. Men som sagt, vad kan man göra för att motverka vattenansamlingen? Testo p, säger du? Lägger man inte på sig vätska med det preparatet? Är inte så påläst om Testo p.

Testo och oxar som förstakur..? Varför oxar? Det är inte direkt en rekommendation för förstagångskurare om man säger så.. Kanske låter ballt att kura på "oxar"?
Citera
2014-03-22, 09:55
Medlem
Wolverine6s avatar
[quote=aKAY|48046351]
Citat:
Ursprungligen postat av Skyldig1

Testo och oxar som förstakur..? Varför oxar? Det är inte direkt en rekommendation för förstagångskurare om man säger så.. Kanske låter ballt att kura på "oxar"?

Varför är inte oxar Rekat för föratagångskurare?
Citera
2014-03-22, 09:56
Medlem
Wolverine6s avatar
[quote=Skyldig1|48045817]
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6

Kolla upp propp då. Kanske med ot till.
Citera
2014-03-22, 11:34
Medlem
Om jag kört 2 stick nu i vardera lår (skall köra mitt tredje om 5 dagar), kan jag köra i högra låret igen? Vill helst INTE sätta den i stjärten :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in