[quote=Wolverine6|48024037]
Citat:
Ursprungligen postat av
Skyldig1
Har en annan fråga. Som sagt, jag ska köra en ny kur med Testo e, men vill även lägga till något oralt prepp denna gång. Jag ska bulka, men ej grisbulka under kuren. Kruxet är att jag inte kan lägga på mig några stora mängder vatten under kuren, så delvis därför jag sneglat på Winstrol istället för t.ex. dbollar. Jag börjar dock tveka lite på Winstrol, vet inte om det är ett bra alternativ när jag än så länge inte har kurat så många gånger. Vad finns det för alternativ? Kan jag kontra vattenansamling på något annat sätt än Winnar? Har fått för mig att letro kan göra det, alternativt Arimidex (tror jag)? Men det undviker jag också helst, inte direkt snälla mediciner och har fått för mig att det kan påverka muskeltillväxten när man dödar östrogenet.
Några tips här? Om jag lägger på mig för stora mängder vatten åker jag antagligen dit av frugan, något jag helst slipper.[/QUOTE
Men få inte frugan veta? Suck.... Anledning till Win i din kur är alltså att du vill slippa bloat?
Det hjälper dej inte. Under bulk på testo e Win kommer du mest troligt bloata..
Testo p?
]
Självklart inte enbart för att jag inte ville bli vattnig. Verkar vara ett bra prepp på bulk också när man kör med Testo. Men jag har börjat ändra mig nu. Funderar på att köra oxar eller dbollar istället. Men som sagt, vad kan man göra för att motverka vattenansamlingen? Testo p, säger du? Lägger man inte på sig vätska med det preparatet? Är inte så påläst om Testo p.