Citat:
Ursprungligen postat av
Platonius
Det är till hundra procent skitnödiga föräldrar, då barn inte bryr sig om vem de leker med i den åldern.
Förklaringen kan antas vara detta: "Barnen delas in i två mixade grupper, där den ena börjar i badhuset och den andra i förskolelokalen. Grupperna växlar i halvtid och förmiddagen avslutas med gemensam lunch."
Beroende på hur uppdelnings görs och hur ensamma barnen är i från vardera skola så kan det blir otryggt med andra barn från ett helt annat område. Men som sagt, det är nog mer föräldrarna som känner sig otrygga än barnen.
Jag tänkte replikera på detta vansinniga inlägg men såg sedan att martinator (inlägget nedan) slet ditt skitinlägg i bitar och låter det få stå för vad jag skulle säga. Jag hade dock använt mer förklenande uttryck om din intelligens, svordomar samt fullständigt rabiata uttryck över mångkulturidioter som dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
martinator
Du har då fan inte barn hör jag. Barn bryr sig verkligen om vem de leker med, det kan vilken förälder som helst studera varje dag man hämtar på förskolan eller skolan. Jag har tex en ganska stillsam dotter på 3,5 år - inte en chans hon leker med det lite vildare barnen utan hon lekler med de som är ungefär som henne i tempo - kön spela inte någon roll utan även lite lugnare pojkar inkluderas. En del barn har ett ganska brett känslospektra och vissa ger oftare uttryck för detta än andra i form av "yvighet" - våld är sällsynt men just att de tar i lite mer, hårdare knuffar, drar hårdare i armarna osv. dessa har svårt att få vara med när andra barn leker för många tycker inte om när det blir för mycket. Så visst väljer barn redan från tidig ålder vem de leker med. Allt annat är skitsnack från folk som inte har barn.
Så jo jag tycker att det är bra. Om det visar sig att vissa barngrupper från vissa områden har problem med yviga känsloyttringar så skapar det oro och osäkerhet hos andra barn. Hade det rört sig om ett barn hade man kunnat lösa det, men nu verkar det gälla hela grupper. Och det är delvis en fråga om uppfostring. Jag säger inte att det ena är bättre än det andra - men det finns kulturella skillnader i uppfostran som tar sig uttryck i barnens beteende.
/m
För övrigt, har någon av er mångkulturidioter varit på ett badhus som är "berikat"?. Har ni sett hur mycket med skitiga kalsonger som används under badbyxorna?
Har ni sett om det tvättas innan man hoppar ner i badet? I så fall 2 sekunder med självklart sina kalsonger på under badbyxorna för av någon anledning kan man inte tvätta sig naken innan bad.
Har någon mångkulturidiot besökt och varit i ett badhus där "apflocken" härjar helt djävla vilt? Det påminner om aphuset på Skansen under brunstperioden.
Kontentan av det hela är att jag fullständigt förstår föräldrarna och att de gör som de gör.
Själv så åker vi inte till badhus längre oavsett hur mycket roliga forsrännor och annat "skit" det finns för det är fanimig förenat med livsfara att försöka bada med "apflocken".
"Förvånad...över att det inte funkar med analfabetiskt klanfolk i Sverige? Inte ett djävla dugg, se hur de uppför sig"