Citat:
Ursprungligen postat av
StraightToHail
Sätt dig på en valfri lekplats i ett helvitt villaområde en varm sommardag och spela in det du hör och ser.
Åk nu till tex. Hammarkullen och utför samma experiment. Åk sedan hem och kolla på dina 2 nya dokumentärfilmer om det Svenska mångkulturella samhället och jämför ljudnivåer samt intensitet på det du ser och hör.
Det feta:Har du haft detta samtal med denna 6åriga unge?
För övrigt bra att det funkar på den förskolan. Funkar det så funkar det och då är det bra.
MEN på dom ställena [vilket är de flesta] i invandrartäta områden så råder det KAOS. I alla åldersgrupper. Om du tvivlar så tycker jag du ska flytta till något av alla trevliga mångkulturella områden som Sverige har. Flytta dit med en tjej som har en snygg kropp och långt blont hår och bo där i några år. Blogga sedan om hur du stortrivs och att du nyss hade grillfest med Assan på 4B.
Det feta: Det funkar ju inte. Det är där skon klämmer.
Och du. Ingen invandring kommer någonsin att stoppas helt och hållet. Att däremot minska på den grovt och ta hand om det kaos som våra förståndshandikappade politiker ställt till med är
en helt annan sak. Hade saker funkat som dom ville så skulle den här tråden och hela detta forum inte ens existerat.
See?
.[/quote]
Ljudnivån är säkert högre på lekplatsen med invandrarna, det behöver jag inte spela in något för att veta. Invandrarungar precis som invandrare i allmänhet talare med en högre ljudton.
Jag har faktiskt inte satt mig ned och pratat med min 5-årige systerson om detta. Dock har jag ju sett det på hans beteende och hur han själv pratar om ämnen som detta. Ja han kan nog klassas som lite smartare än andra, han läste som 4-åring helt självlärd. Många av hans förskolevänner har nog inte samma välutvecklade tankar som han har.
Tyvärr är jag inte intresserad av blonda tjejer eftersom jag själv är en blond tjej

. Jag har bott i områden där det har varit mer invandrare än svenskar i en småstad. Alla barnen lekte tillsammans och det funkade.
Flashback har fan trådar om allt, sen att folk inne här på I&I på riktigt tror att Sverige kommer bli ett islamskt land med sharialagar är något jag inte ens tänker ge mig in på
Men helt ärligt då, tycker du inte att föräldrarna överreagerar det minsta?
Känns ju som ett klassiskt fall av helikoptermorsor som ballat ur.