2014-03-19, 17:46
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Verkligen beundransvärt du orkar sitta och enbart tramsa i tråd efter tråd. Kul kanske i några dar men
i den kvantitet som du gör det? njae...
men smaken är som baken.

Jag tramsar inte jag är seriös.
2014-03-19, 17:48
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Babianen är en man som sitter och tramsar. bara att ignorera.

Babianen är en man men den som tagit kontot i bruk den senaste tiden är Babianens fru.
Konstigt nog provocerar hon bättre än Babianen själv, vilket är en helylles bedrift!

Jag tycker Babianen har en del intressanta synpunkter.
Senast redigerad av -DaRude- 2014-03-19 kl. 17:53.
2014-03-19, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Babianen är en man men den som tagit kontot i bruk den senaste tiden är Babianens fru.
Konstigt nog provocerar hon bättre än Babianen själv, vilket är en helylles bedrift!

Ne tror jag inte, Babianen och babianens fru är en och samma. Att han sänder bilder på en kvinna i huckle bevisar faktiskt ingenting. Jag kan sända en bild på min katt och påstå att hon lånat mitt konto.
Hon hade säkerligen provocerat er precis lika mycket.
2014-03-19, 17:55
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ne tror jag inte, Babianen och babianens fru är en och samma. Att han sänder bilder på en kvinna i huckle bevisar faktiskt ingenting. Jag kan sända en bild på min katt och påstå att hon lånat mitt konto.

Babianen har alltså betalat en kvinna att klä sig döljande framför kameran och säga "jag skriver under signaturen Babianen"?
2014-03-19, 18:07
Medlem
Babianens avatar
Citat:

Här är en video där jag säger att jag är jag, http://vimeo.com/88638640

Här är en bild på mitt pass, https://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q50/713/1adr.jpg

Här är en bild på mitt vigselbevis och min vigselring, https://imagizer.imageshack.us/v2/429x332q90/11/yflx.jpg
2014-03-19, 19:45
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Det skulle vara kul om fler kunde skicka bilder och video på sig själva så man vet vilka ni är
2014-03-19, 19:49
Medlem
Rois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Det skulle vara kul om fler kunde skicka bilder och video på sig själva så man vet vilka ni är
Enda anledningen till att jag tolererar Babianens inlägg är att många tvivlar på hennes påstådda identitet. Det här tråden är inte tänkt att vara en allmän chatthörna.

Tänk även på 1.06, samt att det som postas kommer stanna under hela Flashbacks livstid.

/Mod
Senast redigerad av Roi 2014-03-20 kl. 11:36.
2014-03-20, 09:43
Medlem
Citat:
Verkligen beundransvärt du orkar sitta och enbart tramsa i tråd efter tråd. Kul kanske i några dar men
i den kvantitet som du gör det? njae...
men smaken är som baken.

Varför är det så viktigt för dig att Babianen inte får vara en kvinna? Passar det inte in i det feministiska mottot: Kvinna - Bra! Man - Dålig!
2014-03-20, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oLf
Varför är det så viktigt för dig att Babianen inte får vara en kvinna? Passar det inte in i det feministiska mottot: Kvinna - Bra! Man - Dålig!

1. För att det är rätt uppenbart.
2. Därför att varje gång jag påpekar detta så svarar Babianen med en uppsjö bilder. Rätt kul avbrott i det eviga nonsens trollandet. Testa själv så får du se.
2014-03-20, 10:52
Medlem
Citat:
2. Därför att varje gång jag påpekar detta så svarar Babianen med en uppsjö bilder. Rätt kul avbrott i det eviga nonsens trollandet. Testa själv så får du se.

Videon var ändå hyfsat övertygande.
2014-03-20, 12:06
Medlem
theRulerOfBethoss avatar
Efter en snabb titt kan i alla fall jag konstatera att Babianen med allra största sannolikhet är en kvinna. Det är förvisso möjligt att Babianen är en man som har betalat en kvinna för att trolla åt honom, men då för vi får vi förmoda att det i alla fall är en kvinna som är med på det hela.
2014-03-20, 12:23
Medlem
Citat:
Beviset är alltså att personen försöker bevisa att du har fel?

Också väldigt förvånad över din underliga fixering. Varför inte gå in på sexforumet eller titta på lite andra sidor så kommer du snabbt att se att det finns en hel del kvinnor i världen med liknande åsikter och tankar som Babianen, eller är de också män?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in