2014-03-19, 16:15
Medlem
ledzapplins avatar
tack för god läsning, tycker du borde publicera den i nån tidning. Lär dock inte vara möjligt med median vi har i svergie
Citera
2014-03-19, 16:17
Medlem
rejvgudruns avatar
TS nog knappast en framgångsrik företagare. Jag vet, för jag är en själv. En framgångsrik företagare har har varken tid eller energi att skriva snyftromaner på fb. Han jobbar. När man inte jobbar ser man till att få sig en avsugning, som man får, eftersom man är en framgångsrik vit man med en massa pengar.
Nu verkar det så att nån liten flicketös har påpekat hans brister varpå hans reaktion liknar de fula, misslyckade tjejerna som blir manshatare.
Citera
2014-03-19, 16:33
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Har du verkligen lyckats så bra som du påstår, du verkar bara jävligt bitter. Jag orkade faktiskt inte läsa färdigt. Varför så bitter?
Citera
2014-03-19, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rejvgudrun
TS nog knappast en framgångsrik företagare. Jag vet, för jag är en själv. En framgångsrik företagare har har varken tid eller energi att skriva snyftromaner på fb. Han jobbar. När man inte jobbar ser man till att få sig en avsugning, som man får, eftersom man är en framgångsrik vit man med en massa pengar.
Nu verkar det så att nån liten flicketös har påpekat hans brister varpå hans reaktion liknar de fula, misslyckade tjejerna som blir manshatare.

(FB) Feminister, vilka fördelar har jag som man i Sverige?
Citera
2014-03-19, 16:36
Bannlyst
Bra skrivet förutom att jag inte håller med om att två av samma kön inte kan ta hand om en unge. Kärnfamilj är konservativt bullshit. 50% av alla skiljer ju sig ändå dessutom, så skiten spricker redan där.
Dessutom behöver två av samma kön gå igenom mycket större krav för att få ta hand om ett barn, alltså vara stabila människor, medan ett vanligt par kan vara det värsta efterblivna WT-idioterna som finns och ändå få en unge.
Citera
2014-03-19, 16:37
Medlem
Malingins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arvid-Kriklund
Har du verkligen lyckats så bra som du påstår, du verkar bara jävligt bitter. Jag orkade faktiskt inte läsa färdigt. Varför så bitter?

Feminismen genomsyrar allt i Sverige, den vita mannen är huvudmålet.

Vet inte om bitter är rätt ord men det pågår en utrotning av den vita mannen. Man har fått de vita kvinnorna att vända sig mot männen.
Dock blir man kanske deprimerad, vad vet jag, men vet man det så blir man inte deprimerad.
Citera
2014-03-19, 17:18
Medlem
Känns som att dessa videos passar i den här tråden(hoppas dom inte har blivit linkade tidigare)

Passande till TS text:
http://www.youtube.com/watch?v=Sx7PIIA60XQ

Samt ofc:
http://www.youtube.com/watch?v=M2KPeMcYsuc
Citera
2014-03-19, 17:26
Bannlyst
Det du hatar TS är kvinnor, kanske du är smygbög?
Du hatar kvinnor iom att du hatar feminism, eftersom du inte vill att kvinnor ska vara jämställda män, du vill att kvinnor ska vara en 2a klassens medborgare.
Man kan säga att du är rasist, fast mot kvinnor.
Egentligen borde du varit en kvinna, så man får se vad du tyckte om feminism då.
Hoppas du bara får döttrar om du får barn, du kan uppfostra dem till att endast behaga män och skita i att börja jobba, sen kan de sitta med garantipension.
Citera
2014-03-19, 17:30
Medlem
Agamantums avatar
Fantastiskt bra skrivet. Tyvärr kommer det inte nå ut till feministerna själva. Det går inte. De måste få smaka på genuint hat i verkligheten tyvärr.

Men det jag ser som en dålig utveckling är att alla kvinnor kommer dras över en kam, precis som männen fått göra. Så nu när allt fler män kommer börja hata kvinnor ordentligt, så kommer även vanliga kvinnor att råka illa ut, vilket tyvärr är ganska ostoppbart. Det hat som feministerna skapat kommer drabba alla kort och gott.

Det är ungefär som ett korthus. Det tar lång tid att bygga upp. Men med negativ energi kan man förstöra korthuset igen väldigt snabbt. Hat fungerar lika dant. Det kan rasera ett väl fungerande samhälle väldigt snabbt. Tyvärr borde feministerna kvävts/kastats i fängelse eller till och med avrättats innan de hunnit sprida sin hat-propaganda. Nu är det för sent, hatet är i rullning, och utsikterna för alla är mer hat, men nu under närmsta 10 års perioden kommer hatet öka dramatiskt främst mot kvinnor.
Citera
2014-03-19, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agamantum
Fantastiskt bra skrivet. Tyvärr kommer det inte nå ut till feministerna själva. Det går inte. De måste få smaka på genuint hat i verkligheten tyvärr.

Men det jag ser som en dålig utveckling är att alla kvinnor kommer dras över en kam, precis som männen fått göra. Så nu när allt fler män kommer börja hata kvinnor ordentligt, så kommer även vanliga kvinnor att råka illa ut, vilket tyvärr är ganska ostoppbart. Det hat som feministerna skapat kommer drabba alla kort och gott.

Det är ungefär som ett korthus. Det tar lång tid att bygga upp. Men med negativ energi kan man förstöra korthuset igen väldigt snabbt. Hat fungerar lika dant. Det kan rasera ett väl fungerande samhälle väldigt snabbt. Tyvärr borde feministerna kvävts/kastats i fängelse eller till och med avrättats innan de hunnit sprida sin hat-propaganda. Nu är det för sent, hatet är i rullning, och utsikterna för alla är mer hat, men nu under närmsta 10 års perioden kommer hatet öka dramatiskt främst mot kvinnor.

Mycket bra inlägg! Det är precis vad jag observerat.

Feminister drog igång ett hat mot män, sen kom anit-feministerna och började hata kvinnor, och nu verkar båda sidor gå igång på varandra än mer.
Citera
2014-03-19, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanna33
Det du hatar TS är kvinnor, kanske du är smygbög?
Du hatar kvinnor iom att du hatar feminism, eftersom du inte vill att kvinnor ska vara jämställda män, du vill att kvinnor ska vara en 2a klassens medborgare.
Kvinnor kan aldrig bli jämställda män. Feminism är ett bevis på att det kvinnliga könet är så mycket svagare. Ni behöver gruppera er och kämpa för lika rättigheter för ni klarar inte det själva. Ni behöver Schyman och dess likar för att bestämma hur det ska se ut med föräldrarledighet osv för ni klarar tydligen inte framföra detta själva till era män. Ni behöver Schyman och dess likar för att kämpa för lika löner för ni klarar inte själva stå på er vid löneförhandlingar. osv osv.

Tillsammans är ni starka, för ensamma är ni svaga.
Citera
2014-03-19, 17:45
Bannlyst
skicka feministerna till saudi förfan!!! bli av med dessa bakterier.

Kvinnor nuförtiden börjar glömma bort var de kommer ifrån. har lust och skicka tbks dem till medeltiden.

Inte dem feminina och dem som vet och kan sin plats som kvinna förstås.

Vi behöver en slutlig lösning för det här samhällsproblemet.

schyman står först i listan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in