Jag hittade denna post, och i den sägs att "inget talar för en tvåvapenteori"...
(FB) Knutby-tråden (2006) (39505 - 70216)
Om kula nr. 1 heter 44-04/G1, och hittas i kudden, så kanske kula nr. 2 med ett snarlikt nummer 45-04/G1, också hittats i huvudet?
Av detta följer att kula nr. 3, 45-04/G2, hittas i höften. Skälen som talar för att två kulor avfyrats från det hittade vapnet, är enligt ovanstående post kula 1 och 3, d.v.s. en i huvudet och en i höften, så enligt denna logik bör rimligtvis även den tredje kulan i AF komma från samma vapen, alltså faller tvåvapenhypotesen...
Att AF skulle varit död innan SS kom till platsen baserade jag på uttrycket; " Jag vet, men samtidigt är det bra att vi håller båda alternativen öppna. Polisen som kommer in i rummet där Alexandra ligger, säger ju att "det här har inte hänt nyligen".", som jag läste i tidningen paragraf, här:
http://www.magasinetparagraf.se/knutby/articles/del-10-slutet-pa-borgan
Med ovanstående uppg. från FU om kulorna, så verkar polismannens iakttagelse lite "tunn" i sig själv, och dessutom verkar ju temperaturfallet inte vara anmärkningsvärt stort från mitt i natten till kl. 15:00 enligt denna post?
(FB) Knutby-tråden (2006) (39505 - 70216)
...så jag börjar luta åt att alla skotten faktiskt sköts med det vapnet som hittats...men om Sara inte sköt själv, med tanke på bristen av krutrester på henne, så återstår antingen "någon okänd", t.ex. en medföljande chaufför, eller...ja...HF själv?