2014-03-18, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av provocative77
Men för att ge dig ett råd som kan sluta med att du är singel.
Kolla på brudar på tv. Kolla demonstrativt på mjukporr på internet. Ser du en snygg tjej på stan när hon är med så kolla på henne ordentligt.
Varje gång hon blir sur så svarar du henne med att hon är inte ensam tjej på denna planet. Men hon är ändå unik då hon är den enda tjej du älskar. Då ljuger du iaf inte

Vackert
Citera
2014-03-18, 21:35
Medlem
alcoholicsuniteds avatar
Denna kvinna är förmodligen helt galen och du bör dumpa henne fort som fan. Sådana kvinnor vill du inte ha att göra med!

//mvh en resonabel kvinna
Citera
2014-03-18, 21:40
Medlem
HejsanHoppsan007s avatar
det kommer sluta med att hon är otrogen. gör slut. spring
Citera
2014-03-18, 21:41
Medlem
Säg till henne? Det du beskriver är rent ut sagt löjligt. Ni är (förmodar jag) vuxna människor.
Citera
2014-03-18, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan007
det kommer sluta med att hon är otrogen. gör slut. spring
Varför? Om jag får fråga? Känns verkligen inte så verkligen inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Säg till henne? Det du beskriver är rent ut sagt löjligt. Ni är (förmodar jag) vuxna människor.
Tycker som du. Klart.
Citera
2014-03-18, 21:48
Medlem
TexasTigers avatar
Nästa gång det dyker upp brudar på TVn så tar du och plockar fram drulen och börjar masturbera hänsynslöst. Lägg på ett lagom intensivt minspel för bästa effekt.

Jag skämtar inte. #Alphamale
Citera
2014-03-18, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TexasTiger
Nästa gång det dyker upp brudar på TVn så tar du och plockar fram drulen och börjar masturbera hänsynslöst. Lägg på ett lagom intensivt minspel för bästa effekt.

Jag skämtar inte. #Alphamale
Haha och bilden
Tack för tipset men avstår.
Citera
2014-03-18, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Privatiseringen
Kommer det upp tjejer på TV i BH eller helt nakna måste jag titta bort.
Ja du, TS, om din pappa är en toffelhjälte har du helt enkelt fått hans gener och följer i din farsas fotspår.
Citera
2014-03-18, 21:57
Medlem
Du låter som en riktig toffel. Bara dumpa fanskapet, bestämmer hon när du skall bajsa också eller?
Citera
2014-03-18, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pethom
Ja du, TS, om din pappa är en toffelhjälte har du helt enkelt fått hans gener och följer i din farsas fotspår.
Ärre inte så man gör för att göra tjejer glada?
Hahaha ;D
2 weak 4 women

Iaf verkar inte som att jag är annurlunda från killarna, vilket jag redan visste. Annurlunda på det sättet att jag tittat bort

Men är sugen på mer tjej svar eller nån som har råkat ut för sånt...
Citera
2014-03-18, 22:06
Medlem
Dubell
Citera
2014-03-18, 22:24
Bannlyst
Din brud behöver chockterapi så utvecklar TexasTigers förslag en aning.
Nästa gång det händer så säger du "håll käften kärring" och så lappar du till henne på röven, går och sätter på din laptop, fram med första bästa porrklipp med någon riktig heting, sen drar du i den lille febrilt tills du är klar men du väntar med att komma tills du vet att hon kollar.

Sen kommer det vara slut klagat på lite bikinibrudar i det hushållet vill jag lova!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in