Tjej.
Klart att man inte gillar att bli jämförd med alla perfekta brudar som finns. Men enda sättet att förhindra att du ser halvnakna kvinnor är ju att riva ut ögonen på dig. Lite väl högt pris kan jag ju tycka.
Sedan verkar din brud vara i den aningen mer volatila hormonfasen (max 23 år troligtvis yngre). Då skulle jag för en gångskull rekommendera att du följer det traditionella FB-rådet:
Visa henne vart skåpet ska stå.
Det är stört orimligt att du ska anpassa dig till hennes osäkerhet på detta sätt. Och hon kommer inte bli mindre osäker i slutändan, för du ger henne ju nästan indirekt rätt i att du tänder på dem om du bara skulle se dem.
Men gör detta medan du ger henne lite perspektiv.
Exempelvis kan plocka ett par bilder på naturliga bröst(ur tråden som heter något i stil med normala bröst), förslagsvis de som knappt kvalificerar in sig i din smak och berätta för henne att till och med dessa är fina i dina ögon och att hennes uppenbarligen är finare. Lite risky kanske! Så du får känna av läget där!!!!!!
(Visserligen har jag inte har helt koll på exakt hur den där fifiluriga saken fungerar, men det är nog bra om du mentalt ryter åt den att ligga ner när du ser halvnakna andra kvinnor och din brud är med....

)
Alla dessa tjejer som vi ser omkring oss är ju perfekta och då får man lätt för sig att ni måste ha perfektion för att känna er attraherade. Jag är närmare 30 och har fattat först nu att mina bröst kan vara väldigt visuellt attraktiva för en kille trots noll likheter med Silvstedts pumpade patts. Hon är väl bara rädd att du ska luras att tro att det dem visar på tv är realitet och inte resultatet av retusch, ljussättning, smink och operation. Dvs gå på bluffen precis som hon har gjort.
Får du förövrigt egentligen hänga på flashback för din flickvän???